Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvordan får du inn selve Youtube-vinduet?

Med koden [*youtube] og [/youtube*] uten *. I mellom de to kodetagene skriver du slutten på URL-adressen til den videoen du vil ha inn. Det som står etter =-tegnet skal inn mellom kodetagene.

 

Mitt lag til Everton-kampen:

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera

Keane - Torres

 

Supersub: Babel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt lag til Everton-kampen:

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera

Keane - Torres

 

Supersub: Babel.

 

Det kommer sikkert til å se slik ut ja. Eneste kan være at Rafa velger Skrtel fremfor Agger. Noe jeg selvfølgelig ikke håper på, dog.. Noen som har sett gårsdagens kamp i opptak og kan si litt om hvordan Agger spillte?

Lenke til kommentar
Aurelio må selvsagt være skadefri ellers blir det Dossena inn.

Ja, jeg vil også ha Aurelio egentlig, men i og med at han er tvilsom, og i tillegg har vært ute av kampmatching i noen uker nå, velger jeg Dossena, som ikke har overbevist helt enda, men satser på at det kommer seg.

 

Edit: sagberg: Jeg så bare første omgang og litt av andre før jeg måtte ta kvelden, men Agger spilte hvert fall veldig bra da. Flott fremover, var med mange ganger offensivt, og god og solid defensivt på en dag der forsvaret rotet litt av og til. Av det jeg så av kampen er jeg enig med .no i at Agger var vår beste.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Åååå prisen for mest gay kommentar går ikke overraskende til Hewitt, den drøye. :tease: *Merker at jeg har mistet toutchen når det gjelder å mobbe i denne tråden, nå etter tapet sist. Har til og med vært overhyggelig her over lang tid nå :( *

 

Hvorfor spiller dere ikke med Carragher på høyre? Er dette noe han ikke vil selv?

 

Aurelio - Agger - Skrtel - Carragher

 

Prøve Arbeloa (som har vært god for dere i år) på venstre er også et alternativ? Enten det, ellers så kan dere prøve Agger ut t.v ? Da mister dere riktignok en teknisk midstopper som kan føre ballen forbi det første pressleddet og derpå slå gode passer...

 

Når alt kommer ti alt så var salget av Riise jævla dårlig. Dere kjøpte to backer som egentlig ikke er noe særlig bedre enn sistnevnte. Sikkert ikke like kvalme riktignok, men det brydde vel ikke Liverpool seg så mye om anyways.

Lenke til kommentar
Åååå prisen for mest gay kommentar går ikke overraskende til Hewitt, den drøye.

Why, thank you.

 

Hvorfor spiller dere ikke med Carragher på høyre? Er dette noe han ikke vil selv?

Carra har sagt at han ikke liker spesielt godt å spille høyreback, men at han selvfølgelig spiller der manageren plasserer ham. Men jeg synes at Carra er langt dårligere på backplass enn sentralt i midten, så jeg føler det blir litt feil. Vi klager tross alt når spillere blir brukt i feil posisjon, og burde således ikke ønske oss at andre spillere skal bli det.

 

Prøve Arbeloa (som har vært god for dere i år) på venstre er også et alternativ?

Arby kan spille i hele forsvarsfireren, og vikarierte et par kamper på venstre backplass i fjor når vi slet litt med skader. Men han er langt dårligere der enn på høyreback. Han spilte også noen kamper som midtstopper, og gjorde det for så vidt greit, men både på midtstopper- og venstrebackplass virket han mye mer utilplass og utrygg i forhold til høyrebacken. Og i år han han jo spilt veldig bra på høyre, så jeg vil ikke begynne å flytte på ham da.

 

Enten det, ellers så kan dere prøve Agger ut t.v ? Da mister dere riktignok en teknisk midstopper som kan føre ballen forbi det første pressleddet og derpå slå gode passer...

Han kan spille der, men nei. Håper ikke det.

 

Jeg ser egentlig ikke venstrebacken som så stort problem at vi trenger å flytte på spillere for å få noen der. Dossena/Aurelio gjør det greit nok, spesielt sistnevnte. Men det er ingen tvil om at venstrebacken er vår svakeste posisjon i øyeblikket, og spesielt når Aurelio i tillegg er skadet. Dossena har slitt litt i starten. Jeg er jo personlig for at vi skal sette inn Insúa, så tror jeg venstrebackproblemet hadde vært ute av verden, men Rafa synes tydeligvis det er for tidlig.

 

Når alt kommer ti alt så var salget av Riise jævla dårlig. Dere kjøpte to backer som egentlig ikke er noe særlig bedre enn sistnevnte. Sikkert ikke like kvalme riktignok, men det brydde vel ikke Liverpool seg så mye om anyways.

Riise trengte miljøskifte. Den siste sesongen i Liverpool var veldig dårlig. Om Dossena (som er den han må sammenlignes med, ikke Degen) er bedre, vil bare tiden vise. Synes ikke man skal dømme en spiller som kommer fra et annet land, en annen liga og som hovedsaklig er vant til å spille i et annerledes forsvarssystem (tre midtstoppere og to vingbacker) etter noen kamper. La ham få ut sesongen på seg til å lære, og så neste sesong til å vise at han fortjener å spille i Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...