Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Thanks for sharing. Men ja, var noen duster der ja. Briter er speiselle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Er da idioter i alle supportergrupper. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Da jeg gikk inn på .no nå og så at Agger hadde scooret i går kveld, da tenkte jeg med en gang at alle ville være helt gærne i tråden her inne. Er jo spennende at han scoorer i sessongdebuten. Nå har jeg ikke sett noe av hvordan han var defensivt, men det tyder jo godt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Hehe, hadde akkurat samme opplevelsen Magnus^^ Men ja, han ble kåret banens beste, så regner med han gjorde sakene sin bra. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Da tror jeg ikke Agger er noe mindre poppis nå hvertfall Her kan man se høydepunkter fra kampen. EDIT: Er bare Liverpool sine mål, ikke høydepunkter og ikke Crewe sitt. EDIT 2: Litt OT, men kjipt for 'Boro og møte scum så tidlig i Carlig Cup. Trodde bare man kunne møte lavere divisjoner de første rundene. Noen som vet noe om reglene rundt trekningene? Endret 24. september 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Tror det er random trekning. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Så "reservelaget" vårt klarer å score to mot et lag som har riktignok ikke 10 i 16 meteren, men jeg telte rundt 8 der. Forskjellen på Stoke og Crewe er jo stor, men fortsatt så svir det litt å se dem klare det så lett i går mens mot Stoke så bare kræsja det. Er vel fortsatt furt etter helga Godt med seier i går da! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Blir spennende å se Everton - Liverpool til lørdag faktisk. Fint vors til United - Bolton klokka 16. Liverpool har vel vunnet mot Toffes gang på gang de siste åra, så satser på at dere gjør som Untied gjorde på Anfield. Nemlig å snuble mot lag dere normalt sett har overtak på og burde slå. Denne gangen så er det Everton som er litt underdogs å må jobbe med hjerte utenpå drakta. Selv om de blå mangler stjernene dere har, så er det mye bra spillere som venter på Goodison. Setter en tier på at Cahill scorer. Den gutten der har jeg sansen for. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Cahill er en bra spiller ja, utvilsomt. Skal ikke se bort fra at han netter. Men tror Liverpool tar denne jeg. Har som regel en dårlig følelse foran kampene mot de blå, men ikke nå. Håper Agger spiller fra start også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Håper på Agger jeg også. Pennant er fyren som kan åpne tette forsvar, håper Rafa setter han inn i førsteellevern snart. Skal se 40 min highlights nå forresten Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Footytube har alle høydepunktene Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Håper på en Everton kamp med litt følelser. Gjerne ettpar utblåsninger fra Gerrard og Carragher underveis. Er vell bare disse som faktisk har litt følelse igjen i derbyene for Liverpool sin del, mulig Hyypia også. Tipper vi stiller i en slik formasjon: ---------------- Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio --------- Mascherano - Alonso Kuyt --------- Gerrard -------- Babel* --------------- Torres * ikke sikker på hvordan Babel gjorde det mot Crewe? Godt mulig vi får se Keane eller Rieira, og Babel blir en supersub. Alonso må spille! Vert fantastisk så langt. Mascherano trengst også på bortebane. Kuyt er vell 100% sikker siden det faktisk er bortebane, og at han har gjort det greit så langt. Eneste usikre er vell backlinjen. Aurelio sliter med skade, og Benitez vurderer å splitte Carra-Skrtel. Tror uansett vi får se dette laget vist det er skadefritt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Jefecito: Lol! hehehe. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Footytube har alle høydepunktene Nei, den er fjernet. Andre sider som kan ha høydepunktene? 101greatgoals har bare målene. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Tipper Rafa stiller med Keane fra start. Han tørr nok ikke sette han ut. Footytube har alle høydepunktene Nei, den er fjernet. Andre sider som kan ha høydepunktene? 101greatgoals har bare målene. www.goaltube.org Bra kvalitet, viser ca 5-10min av kampen. Genialt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Hehe, når vi først er i humor-hjørnet: Gerrard blir lurt av en liten gutt. Hvordan får du inn selve Youtube-vinduet? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Salig dette folkens Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Hvordan får du inn selve Youtube-vinduet? Med koden [*youtube] og [/youtube*] uten *. I mellom de to kodetagene skriver du slutten på URL-adressen til den videoen du vil ha inn. Det som står etter =-tegnet skal inn mellom kodetagene. Mitt lag til Everton-kampen: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera Keane - Torres Supersub: Babel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå