Liddell Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Benitez gir jo regelrett dommeren skylden for poengtapet. Det første målet ble korrekt annulert, var det andre situasjoner som fyrte opp Rafa? Synes det blir lavmål å skylde på dommeren hver gang vi ikke vinner... Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Min mening: Når en spiller ikke er nær ballen og har lite med ballens bane å gjøre så er han ikke med i spillet. Derfor blir det feil å annulere et mål fra 20-25 meter når ingen er nær den på veien til mål pga offside. Selvfølgelig er det diskutabelt. Skulle også vært et rødt kort til en Stoke spiller for angrep på Carra og da hadde de blitt redusert til 0-0-9 formasjon som kunne vært en fordel med oss. MEN vi burde scoret og avgjort og mangla den siste avslutninga av skikkelig god klasse. Så uansett om vi spilte mot et forsvarslag eller dommeren hadde avgjørelser mot oss så var det hovedsaklig vår skyld. La oss håpe dette blir en vekker for resten av laget før Everton kampen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Det første målet ble korrekt annulert Ble det flere mål i kampen? Er forøvrig enig i at det blir feil å skylde på dommeren etter denne kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Vet ikke jeg vel, kom akkurat hjem fra isolasjon på vidda. Men egentlig var det en dårlig formulering. Skulle stått det tidlige målet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Min mening: Når en spiller ikke er nær ballen og har lite med ballens bane å gjøre så er han ikke med i spillet. Derfor blir det feil å annulere et mål fra 20-25 meter når ingen er nær den på veien til mål pga offside. Hvor målet kommer fra har vel lite å si, spørsmålet er om forsvarer blir forstyrret av nærværet eller ikke. Å spilleren skal ikke gjøre noen tegn til å være med i spill. Her er det ingen svart-hvite situasjoner. Jeg mener regelen kun er til forvirring, forsvarer vil bli forstyrret uansett siden de setter linja etter spillere. Ikke etter hvorvidt spilleren er med i spill eller ikke. Offside skulle vært offside uansett om spilleren lå skadet eller springer for harde livet. Forøvrig er det en ting jeg lurer på, hvorfor gjelder denne regelen kun for det angripende lag? En forsvarer som ikke er med i spillet? Anyone? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Ble ikke det stor diskusjon for en kort stund tilbake fordi angripende lag fikk offside da forsvarer lå nede, bakom mål og ute av spill? Om jeg husker riktig skal det være slikt som med angriperne, samme med forsvarene. Selvom det blir på en annen måte, som feks: en venstreback som ikke har noe med spillet å gjøre opphever oppside uansett. Om en angripende ving derimot ikke er med i spillet, og trekker seg, blir det derimot ikke offside (om han ikke forstyrrer spillet ofc). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Offsiden på lørdag er ikke noe å diskutere, TV-bildene viser at den er klar nok. Og Torres, som var den som var i offside, er med i spillet ettersom han går opp etter ballen foran keeper og forstyrrer ham, så vi har ingenting å klage på der. At Rafa klager på dommeren for den tror jeg er fordi han ikke hadde sett TV-bildene. De er rimelig klare i sin tale, selv om offsiden er høyst minimal. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Agreed, var nok offside ja. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hvem av de unge lovende tror dere stiller mot Crewe da? Regner med Lucas spiller. Endret 22. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Agger MÅ få spilletid den kampen. Tipper Rafa velger Hyypia ved hans side. Skulle også likt å se Degen fra start. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Blir spennende å se lagutaket mot Crewe ja. Håper på noen ungutter, tipper vi får se El Zhar i hvertfall. Lurer på om Rafa tør sette Torres/Keane på topp, sånn at de kan få mer matchtrening sammen. Ellers får vi sikkert se Babel, N'Gog, Degen osv.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Agger MÅ få spilletid den kampen. +1 Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 hvordan kan jeg bruke LFC TV på mac?? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Agger MÅ få spilletid den kampen. Tipper Rafa velger Hyypia ved hans side. Skulle også likt å se Degen fra start. Agger MÅ få spilletid den kampen. +1 Agger må spille tid i den kampen ? , Agger må få spilletid likt med carra og skrtel . Han er vel så god bare han kommr i form . Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Carra og Skrtel har fått masse spilletid, i morra bør Agger få sjansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Rart at du stoler mer på dommeren enn på manageren vår. Rafa har rett i å klage på en slik avgjørelse. Ingen stoler vel på Benitez? Høres ihvertfall ikke trygt ut Lenke til kommentar
Masche Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Skulle likt å se Agger+Skrtel.. De som er fremtiden Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Helt enig med Goldenx Agger - Skrtel blir gode i fremtiden! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Gjør et forsøk i å tippe dagens lagoppstilling. Cavalieri Degen - Hyypia - Agger - Insua Pennant - Alonso - Lucas - El Zhar N'Gog - Babel Pacheco starter på benken. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Håper du har rett, Jefecito. Bare Agger spiller, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå