Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, fint for dere da. Dere kan forsatt drømme om PL gull, men om det skjer med det første? Neiii.

 

Btw, så var Fakey banned 1 mnd. Og når han skulle logge seg på igjen etter den måneden, var sperren satt til 27 år. Han hadde sendt de en mail, men uten svar.

Det må vel først spilles 33 kamper hvertfall. Vi har uansett fått et bedre utgangspunkt enn dere. Problemet vårt tidligere er at vi har tapt endel poeng i de kampene vi åpenbart skal vinne... Nå tapte vi poeng mot Stoke da :thumbdown:

Tja, ikke så veldig mye bedre utgangspunkt. Dere er 3 poeng foran om vi vinner hengekampen. Vi har allerede vært gjennom 2 av bortekampene mot topp 4 lag, dere har 3 bortekamper igjen mot topp 4. Vi begynner å få folk tilbake fra skade, og viste i dag at vi er på vei mot å spille god fotball igjen. I tillegg er vi et bedre lag.

 

Så nei, ikke et veldig mye bedre utgangspunkt.

Sant det, for så vidt enig, tror dere kommer tilbake for å si det sånn, men det skal jo sies at på de to kampene mot Liverpool og Chelsea har dere fått 1 poeng av 6 mulige også da, så om Liverpool vinner hvertfall noen av de andre kampene mot topplagene kommer nok Liverpool nærmere i år enn i fjor hvertfall. Forutsetter jo også at vi ikke går på altfor mange blemmer som i går da. :)

Lenke til kommentar
Hæ? Hva faen? HVOR skrev jeg at dere hadde tapt på Goodison? Eller hvor skriver jeg ordet "tap"? Jeg sa at det er synd at det ikke er på Goodison, fordi da er det vanskeligere å vinne kampen. Herregud.

 

Vi spiller jo på Goodison! Altså ikke på Anfield.

 

å herregud, jeg vet det. men skjønner ikke hva danielzu svarte på.

 

Ifølge wiki så ahr ikke Pool tapt eller spilt uavgjort på Goodison siden 1984.

Så ja..

 

igjen, jeg driter! sier bare at bortekamper der er vanskeligere for dere.

 

pool fans altså, utrolig.

 

åja og ble det ikke tap når andy johnson headet inn 3-0 etter reina katastrofe?

Lenke til kommentar
Hehe, har ikke United egen tråd?

Ho det har de, men de liker visst å komme inn her og slenge ut kommentarer for å hisse oss opp og skape diskusjon basert på ingenting. Prøvde å nøste opp forviklingarna på den der før den ble noe, men det var vel med for høye ambisjoner.

 

Det er ingen cup kamper eller lignende denne uka før PL runden til helga igjen?

Lenke til kommentar

Hva som har skjedd med en utestengt bruker er en sak mellom nevnte bruker og moderatorteamet. Off topic er slettet fra diskusjonen. Det er også litt småkrangling.

 

Har man noe å si ang hvordan moderatorer modererer har vi et fint tilbakemeldingsforum man kan bruke av hjertens lyst. Ikke kom med småkommentarer her og der, de blir slettet de og.

 

Spørsmål? Kommentarer? Synspunkter? PM!

Lenke til kommentar

Ah, godt å være hjemme fra en resultatløs jakt :p

 

Men ble forbanna på lørdag. Har PLING fra TV2, og det kom melding om 1-0 etter fire minutter. Jeg var kjempefornøyd med ledelse. Så kom det sluttrapport: Liverpool-Stoke 0-0. Skjønte ikke en dritt. Etter en kort telefon var jeg forbanna. Skal sende mail til TV2 og klage!

 

Begynner å bli lei Rafa, klager på dommeren uansett. Men nå så jeg ikke kampen da, men det virket jo som målet var rett annulert i alle fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...