CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Rastes syn på rettferdighet skremmer meg. Er det noe ved Raste som ikke skremmer deg? Jepp personen som sitter bak PC'en ^^ Edit: Hvem har vi etter Crewe? Endret 21. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dro rett ut på fylla etter Pool-kampen igår så ahr ikke merket før nå at Arsenal sitter alene på 1.plass. Og igjen føles Stoke kampen forjævlig. Rastes syn på rettferdighet skremmer meg. Er det noe ved Raste som ikke skremmer deg? Jepp personen som sitter bak PC'en ^^ Edit: Hvem har vi etter Crewe? Vi har et by-derby Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Allright, så Everton er etter den ja^^ Lurte på om det var en kamp imellom eller ei ^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Endelig er Raste tilbake! Edit: Fy faen Robinho er syk altså. Savnet meg? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Får håpe Noen av unggutta får prøve seg mot Crewe.. Er spent på Pacheco og Nemeth.. Føler at Pacheco er vårt svar på Fabregas og messi ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er vel mikke mus-cupen vi møter Crewe? Da kommer N`gog! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Endelig er Raste tilbake! Edit: Fy faen Robinho er syk altså. Savnet meg? Skal ikke nekte for det selv om du er jævlig irriterende. Blir liksom ikke det samme her uten. Endret 21. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Derfor er jeg her Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Endelig er Raste tilbake! Edit: Fy faen Robinho er syk altså. Savnet meg? Rart med der, når du er her liker jeg deg ikke og skulle helst sett at du ble borte for alltid, men når du er borte så blir det et lite tomrom (Savne er et sterkt ord) Endret 21. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Flott resultat på Brua i dag, akkurat perfekt. Ingen tar innpå, ingen drar ifra. Men ja, på mange måter gjør jo det resultatet Stoke-resultatet i går enda bitrere ... Og Everton går på et tap nå. Everton neste helg tar vi, gleder meg til den. Men først er det Crewe. Jævlig kjipt at ingen sender den. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tror dere taper mot City. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hehe, dere vinner mot Everton på Anfield. Synd det ikke er på Goodison. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og jeg tror dere taper mot Bolton Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hehe, dere vinner mot Everton på Anfield. Synd det ikke er på Goodison. Når tapte Pool på Goodison sist? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hæ? Hva faen? HVOR skrev jeg at dere hadde tapt på Goodison? Eller hvor skriver jeg ordet "tap"? Jeg sa at det er synd at det ikke er på Goodison, fordi da er det vanskeligere å vinne kampen. Herregud. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ok, fint for dere da. Dere kan forsatt drømme om PL gull, men om det skjer med det første? Neiii. Btw, så var Fakey banned 1 mnd. Og når han skulle logge seg på igjen etter den måneden, var sperren satt til 27 år. Han hadde sendt de en mail, men uten svar. Det må vel først spilles 33 kamper hvertfall. Vi har uansett fått et bedre utgangspunkt enn dere. Problemet vårt tidligere er at vi har tapt endel poeng i de kampene vi åpenbart skal vinne... Nå tapte vi poeng mot Stoke da Endret 21. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 United hadde dårlig seriestart ifjor også. Nå er to tøffe kamper spilt, en mot dere og en mot Chelsea. Så om vi vinner hengekampen, er vi fullt med igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok, fint for dere da. Dere kan forsatt drømme om PL gull, men om det skjer med det første? Neiii. Btw, så var Fakey banned 1 mnd. Og når han skulle logge seg på igjen etter den måneden, var sperren satt til 27 år. Han hadde sendt de en mail, men uten svar. Det må vel først spilles 33 kamper hvertfall. Vi har uansett fått et bedre utgangspunkt enn dere. Problemet vårt tidligere er at vi har tapt endel poeng i de kampene vi åpenbart skal vinne... Nå tapte vi poeng mot Stoke da Tja, ikke så veldig mye bedre utgangspunkt. Dere er 3 poeng foran om vi vinner hengekampen. Vi har allerede vært gjennom 2 av bortekampene mot topp 4 lag, dere har 3 bortekamper igjen mot topp 4. Vi begynner å få folk tilbake fra skade, og viste i dag at vi er på vei mot å spille god fotball igjen. I tillegg er vi et bedre lag. Så nei, ikke et veldig mye bedre utgangspunkt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Touche, Points! Men Pool har startet sesongen bra, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hæ? Hva faen? HVOR skrev jeg at dere hadde tapt på Goodison? Eller hvor skriver jeg ordet "tap"? Jeg sa at det er synd at det ikke er på Goodison, fordi da er det vanskeligere å vinne kampen. Herregud. Vi spiller jo på Goodison! Altså ikke på Anfield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå