Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, glemte å nevne at Gerrard skjøt litt for mye. Er dere Liverpool supportere glade når han går og skyter hvert 15. minutt? Jeg hadde blitt frustrert hvis Scholes hadde gjort det så ofte.

Det blir jo sånn i en kamp hvor forsvars-4'eren til Stoke er byttet ut med en forsvars-10'er..Mye bedre å avslutte et angrep med et langskudd, enn å prøve å slå ballen gjennom 10'ern, og da få kontring imot. (Ikke det at Stoke var så interessert i å utnytte noen kontringer da) :p

Lenke til kommentar
Alonso er like viktig for oss som Carrick er for United.

Forklar hvorfor Alonso satt mest på benken i de to foregående sesongene, å han i tillegg var på vei bort i sommer. Å Alonso er absolutt ikke nødvendig for Liverpool, slik jeg ser det kler han ikke spillestilen grunnet at Masche ligger som defensiv og Gerrard Offensiv. Alonso blir noe midt i mellom som stort sett bare skaper et forsinkende ledd, når han i tillegg ikke er så bevegelig som han var i sine første sesonger så ser jeg på han som overflødig i skyggen av Masche og Gerrard. Absolutt et unikum når han får tid på seg til å legge pasninger, men hans plass på laget bør ofres for en ving. Evt må Masche vike, det ville jeg kanskje ha gjort. Men aldri i verden om Benitez tar den avgjørelsen.

 

Carrick derimot, hadde han hatt karisma hadde han vært omtalt som Englands svar på Zidane med unntak av unødvendige finter.

Lenke til kommentar
Endelig får dere en liten sjanse etter å ha slått Manutd 2-1, så roter dere det til med engang..

 

Spar deg.

 

Er faktisk mye sant i denne, like it or not. Summerer du opp poengene vi tapte mot toppklubbene i fjor, så hadde vi vert ligamestere. Vi avsluttet knallsterkt. Og på X antall spilte ligakamper(noen av dem i fjor), er vi beste lag, forran Chal$kis. (det var ivertfall slik før Stoke kampen)

 

Drit i å klage på Manu folka da, Skaper bare ræva stemning i tråden. Det er lenge siden jeg har sett dem så høffelige.

 

Så ikke kampen, men kort oppsumert: Skuffende! Dog ikke altfor overaskende, vil bare vise til mitt innlegg der hvor jeg nevner at Kenny skrtyer over årets Liverpool lag. Samt at vi måtte heve oss mange hakk etter Marsielle kampen. Vell, vi har hatt marginene så langt. De var der definetivt ikke i dag.

 

Er heller ikke noe super fan av Alonso, er vel ikke tilfeldig at han nesten ble solgt i sommer? Han er grei nok, men kan ikke se noe spesielt uten om et og annet skudd som går rett inn i historieboken.

 

Vell, nok depping. Vi har vell forsatt tangert vår beste start i P.L, men må forsatt heve oss. Som nevnt tidligere, Torres må få noen mål snart, ville vert bra for selvtilitten hans. Ser med gru mot en eventuell måltørke for laget(gud forby!)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Alonso er like viktig for oss som Carrick er for United.

Forklar hvorfor Alonso satt mest på benken i de to foregående sesongene, å han i tillegg var på vei bort i sommer. Å Alonso er absolutt ikke nødvendig for Liverpool, slik jeg ser det kler han ikke spillestilen grunnet at Masche ligger som defensiv og Gerrard Offensiv. Alonso blir noe midt i mellom som stort sett bare skaper et forsinkende ledd, når han i tillegg ikke er så bevegelig som han var i sine første sesonger så ser jeg på han som overflødig i skyggen av Masche og Gerrard. Absolutt et unikum når han får tid på seg til å legge pasninger, men hans plass på laget bør ofres for en ving. Evt må Masche vike, det ville jeg kanskje ha gjort. Men aldri i verden om Benitez tar den avgjørelsen.

 

Carrick derimot, hadde han hatt karisma hadde han vært omtalt som Englands svar på Zidane med unntak av unødvendige finter.

Tja, nå føler jeg vi bli vell store i orda :innocent:

Enig i at han ikke kan sammenlignes med Alonso, og er en av Englands beste midtbanespillere. Men å sammenligne han med en av tidenes beste spillere blir drøyt ;)

Lenke til kommentar
Tja, nå føler jeg vi bli vell store i orda :innocent:

Enig i at han ikke kan sammenlignes med Alonso, og er en av Englands beste midtbanespillere. Men å sammenligne han med en av tidenes beste spillere blir drøyt ;)

Er med glimt i øyet btw. Men Carrick er genial, synd han mangler teknikken.

 

Men noe sannhet er det i det, alle kjente store spillere har hatt en utstråling som har hjulpet dem godt på vei. Beckham, Shearer, Maradona, Keane, Cantona, Best, Keegan, Totti, Zidane pluss pluss... Men lista over spillere som ikke er lagt merke til i den grad er enda lengre, Makelele, Pirlo, Scholes, Deschamps, Bergkamp. Ja her kan jeg nevne i evigheter. Poenget er at Zidane aldri ville blitt valgt til verdens beste om han hadde hatt en oppførsel som Scholes eller Gerrard.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Tja, nå føler jeg vi bli vell store i orda :innocent:

Enig i at han ikke kan sammenlignes med Alonso, og er en av Englands beste midtbanespillere. Men å sammenligne han med en av tidenes beste spillere blir drøyt ;)

Er med glimt i øyet btw. Men Carrick er genial, synd han mangler teknikken.

 

Men noe sannhet er det i det, alle kjente store spillere har hatt en utstråling som har hjulpet dem godt på vei. Beckham, Shearer, Maradona, Keane, Cantona, Best, Keegan, Totti, Zidane pluss pluss... Men lista over spillere som ikke er lagt merke til i den grad er enda lengre, Makelele, Pirlo, Scholes, Deschamps, Bergkamp. Ja her kan jeg nevne i evigheter. Poenget er at Zidane aldri ville blitt valgt til verdens beste om han hadde hatt en oppførsel som Scholes eller Gerrard.

Hehe, da blir det en annen sak.

 

Btw: Pirlo er i den første "kategorien" han har blitt hedret et hævetal av ganger. :)

Lenke til kommentar
Hvis L'pool heller skulle møtt oss i OKt/Nov ville nok det resultatet vært annerledes en 2-1 ;)

Skjerp deg, vær mann nok til å si at vi sugde i den kampen - sier ikke at Liverpool var et spesielt godt lag, men dem var mye bedre enn oss i den kampen. Det blir bare tull å si: "hvis'om atte" - hele tiden. :)

Ja, de var bedre en oss. Sier ingenting om det.

 

Men! Dere vet at Manutd kommer til å komme seg utover nå, og da er de bedre en L'Pool ;)

Lenke til kommentar
Hvis L'pool heller skulle møtt oss i OKt/Nov ville nok det resultatet vært annerledes en 2-1 ;)

Skjerp deg, vær mann nok til å si at vi sugde i den kampen - sier ikke at Liverpool var et spesielt godt lag, men dem var mye bedre enn oss i den kampen. Det blir bare tull å si: "hvis'om atte" - hele tiden. :)

Ja, de var bedre en oss. Sier ingenting om det.

 

Men! Dere vet at Manutd kommer til å komme seg utover nå, og da er de bedre en L'Pool ;)

Jeg er United supporter, men føler det blir bare tull å si at hvis kampen hadde vært på et annet tidspunkt så hadde vi vunnet, jeg er ikke uenig i ditt argument - men nå er det sånn at kampen må spilles en gang for alle. ;)

 

Edit: Mye Off Topic. sry. :blush:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...