Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Sånn går det når man faen ikke greier å sette sjansene sine! Hver jævla kamp har vi 150 målsjanser, men ofte greier vi ikke å putte de. Blir så frustrert altså, denne kampen skulle vi ha vunni klart. Ufortjent seier til tusen til ManU, men må gratulere de med ligagullet.

8068543[/snapback]

Håper ikke dette blir oppfattet som spydig siden det kommer fra en United supporter, men...

Dette var jo så og si samme måten dere vant Champions League på, så ser ikke problemet, uavgjort og 1-0 seire med unntak av finalen :) . De som vinner serien skal ha litt flaks også og i år så går den til det rette laget...

Det måtte jo det mest scorende lagt i PL til for å fjerne den den 9 kamper uten baklengsmål rekka deres også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JOHNY PONNY!!

HAHA, dere er så eeiiiidddd!

8068524[/snapback]

Vis det er sånne komentarer du kommer med så kan du dra deg langt vekk herifra. Gå heller til den stuslige lille Man u tråden.. :)

8068538[/snapback]

Vet ikke hva som er stuslig her jeg!!

8068648[/snapback]

HÆ!? Du vet ikke hva som er stuslig..? Ok..

1. DU, du er dagens mest stuslige. Klarer ikke komme serriøst komentarer engang?..

2. MAN U. Dagens kamp av man u er noe av det stusligste jeg har sett i år. Går det ann å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten? (Vidic) At Man u scorer på slutten er heller ikke noe planlagt.. det er bare en viss flaks spillerne ikke vet om selv engang..

Kan ikke du bare stfu å slutte å komentere imot Liverpool? Grattis me seiern anyways..

8068700[/snapback]

Takk for gratulasjoner,

1. Jeg er ikke dagens mest stuslige, jeg kommer med serriøse kommentater, bare se mine andre innlegg.

2. Ja, det går tydeligvis å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten :roll::p Planen før Ronaldo slo frisparket var nok å score.

Måtte bare få ut min glede, beklager så mye at det gikk ut over dere Liverpool-supportere, det var på ingen måte meningen å såre noen.

O'SHEA :D:love::love:

Lenke til kommentar

Regardless, det viktigste for spillerne nå, er å nullstille seg fra denne skuffelsen, slik at de kan yte maks mot Barcelona. Ligaen har jo vært kjørt lenge nå, så det blir spennende å se hvordan det går i CL! Må jo bare gå for six times nå! :)

Lenke til kommentar
Regardless, det viktigste for spillerne nå, er å nullstille seg fra denne skuffelsen, slik at de kan yte maks mot Barcelona. Ligaen har jo vært kjørt lenge nå, så det blir spennende å se hvordan det går i CL! Må jo bare gå for six times nå! :)

8068785[/snapback]

Tipper Barca slår Liverpool ganske hardt..

Lenke til kommentar
Takk for gratulasjoner,

1. Jeg er ikke dagens mest stuslige, jeg kommer med serriøse kommentater, bare se mine andre innlegg.

2. Ja, det går tydeligvis å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten :roll:  :p Planen før Ronaldo slo frisparket var nok å score.

Måtte bare få ut min glede, beklager så mye at det gikk ut over dere Liverpool-supportere, det var på ingen måte meningen å såre noen.

O'SHEA :D  :love:  :love:

Tviler på at noen ble såret, men du forbedrer vel ikke akkurat inntrykket mange har av Unitedsupportere. For all del, kjenner mancs som er greie folk jeg, men du kaster vel ingen i noe bedre lys med innlegg som du har skrevet i dag.

Tipper Barca slår Liverpool ganske hardt..

På bakgrunn av kampen i katalania? Vi får se da, vettu.

Forøvrig et dårlig provosjonsforsøk.

Lenke til kommentar
JOHNY PONNY!!

8068524[/snapback]

Vis det er sånne komentarer du kommer med så kan du dra deg langt vekk herifra. Gå heller til den stuslige lille Man u tråden.. :)

8068538[/snapback]

8068648[/snapback]

1. DU, du er dagens mest stuslige. Klarer ikke komme serriøst komentarer engang?..

2. MAN U. Dagens kamp av man u er noe av det stusligste jeg har sett i år. Går det ann å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten? (Vidic) At Man u scorer på slutten er heller ikke noe planlagt.. det er bare en viss flaks spillerne ikke vet om selv engang..

Kan ikke du bare stfu å slutte å komentere imot Liverpool? Grattis me seiern anyways..

8068700[/snapback]

Takk for gratulasjoner,

2. Ja, det går tydeligvis å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten :roll::p Planen før Ronaldo slo frisparket var nok å score.

8068778[/snapback]

Seriøse kommentarer ja, hvem var det som blei eid sa du? :hmm:

Lenke til kommentar
JOHNY PONNY!!

8068524[/snapback]

8068538[/snapback]

8068648[/snapback]

8068700[/snapback]

Takk for gratulasjoner,

8068778[/snapback]

Seriøse kommentarer ja, hvem var det som blei eid sa du? :hmm:

8068831[/snapback]

Jeg sa at dere ble eid, og jeg snakket ikke om mine kommentarer i denne tråden, men i andre sammenhenger.

Håper dere får sove i natt!!

Lykke til mot Barca, selvom det dog kommer til å hjelpe lite.

O'SHEA :love:

Lenke til kommentar
Jeg sa at dere ble eid, og jeg snakket ikke om mine kommentarer i denne tråden, men i andre sammenhenger.

8068853[/snapback]

Den med at Liverpool blei eid skal du jaggu meg få lov til å forklare, du synes kanskje det var fortjent at United vant også da? Jeg driter i om du er aldri så seriøs andre steder på forumet, men å komme hit å si at Pool ble eid, når Pool nettopp har EID United i 2x45 min, så viser det egentlig bare at du er en umoden United supporter som for alt jeg veit er 9år gammel.

Lenke til kommentar

Nå prøver jeg meg på mitt 3 innlegg, skal vi se om det også forsvinner.

Jeg vil takke Benitez for byttet av Bellamy og Sissoko. Liverpools klart beste spillere. Etter dette kom United mer med og Liverpool skapte enda mindre. Uansett var midtbanen til Liverpool enorm idag, hadde dere bare hatt mer offensiv kraft kunne laget blitt fryktinngytende.

Dere fortjente kanskje 3 poeng idag, etter å ha dominert første omgang og skapt litt mer enn United i andre. Uansett, endelig får United litt ufortjente poeng!

Lenke til kommentar

8068853[/snapback]

Den med at Liverpool blei eid skal du jaggu meg få lov til å forklare, du synes kanskje det var fortjent at United vant også da? Jeg driter i om du er aldri så seriøs andre steder på forumet, men å komme hit å si at Pool ble eid, når Pool nettopp har EID United i 2x45 min, så viser det egentlig bare at du er en umoden United supporter som for alt jeg veit er 9år gammel.

8069312[/snapback]

Nei, det var ikke fortjent. Når Liverpool eier united i 2x45 før United scorer på overtid, da er det Liverpool som blir eid ;)

Lenke til kommentar

ManU supportere, stikk og la oss være i fred...

Det jeg er bekymret for nå er tredjeplassen, vi ligger et poeng foran Arsenal som har spilt 27 kamper, mens vi har spilt 29... Dette kan bli skjebnesvangert, men det gjenstår 9 kamper og det er jo 27 poeng å slåss om, men vi får vente og se hva som skjer videre her...

Barcelonakampen kan vi klare, da vi har de beste spillerene i stand til å spille... Kampen er jo på anfield, og 0-0 holder for å gå videre... Vi får se, men jeg tror at det er absolutt mulig å gå videre på onsdag.

Lenke til kommentar
Pall-plassen har nok gått i vasken nå... Men om vi får tredje eller fjerde plass spiller i grunn ingen rolle, da begge disse må ut i Champions League-kvallik likevel. Men vinner vi Champions League, er vi vel direkte kvalifisert uansett plass i Premier League, er vi ikke? :hmm:

8071440[/snapback]

skjedde ikke det forgie gang vi vant CL da? Men det blei jo et helvetes oppstyr da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...