Benitez Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Standard Liverpool dette. Dere har som vane å tape poeng mot drittlag på hjemmebane. Intet unntak denne sesongen heller. Quoted for truth. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Endelig får dere en liten sjanse etter å ha slått Manutd 2-1, så roter dere det til med engang.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 HERREGUD vi har faen godt over 20 i målforsøk og scorer ikke. Latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Herregud for en møkkakamp. To drittlag som spiller drittfotball. Jeg sitter og griner når jeg ser Stokes spill, stakkars folk som planlegger slik fotball. Og jeg griner like mye når jeg ser hvor fantasiløse og evneveike vi er i disse drittkampene. Fy faen dette blir en drittkveld. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ja det er typisk LFC å gjøre sånt, men før alle Man U (og resten for den saks skyld) fansen kommer inn her og sier at vi suger... Vi slo dere for en uke sia. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fy Faen for en dritt kamp. Vi MÅ vinne sånne kamper for å tenke på ligagullet! DRITT KAMP Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Endelig får dere en liten sjanse etter å ha slått Manutd 2-1, så roter dere det til med engang.. Spar deg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ja det er typisk LFC å gjøre sånt, men før alle Man U (og resten for den saks skyld) fansen kommer inn her og sier at vi suger... Vi slo dere for en uke sia. Har aldri sagt at dere suger. Jeg kom inn her forrige lørdag og gratulerte dere med seieren og sa det var vel fortjent. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Faen i helvete altså.. Og hvorfor ta ut Riera som har vært en av de bedre gjennom kampen?! Greit nok, Babel trengte vi, men bytt nå for faen ut Kuyt som var elendig i dag! Og Benayoun? Skjønner ikke hva Rafa driver med noen ganger. Men alle var under pari i dag gitt. Edit: Ett poeng på brua i morgen er vel det beste, selv om vi da mister toppen. 20 cornere ja. Latterlig å ikke klare å score på hvertfall en av dem. Endret 20. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Makan til sløsing da! Cornere er noe benitez pg co må ta mere seriøst på treningsfeltet!! :S Torres er jo helt borte.. Skal sant sies at han har vært skada og at han var bedre i dag enn tidligere i år. Ååå, for å ikke glemme Kuyt, han spilte elendig i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dette var ikke en kamp,dette var en evig coner. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skjønner ikke hva Rafa driver med noen ganger. Dette er ikke Rafa sin skyld, ja jeg er også uenig i byttene. Vi skal slå Stoke uansett hvilket lag vi stiller med, helt utrolig at det ikke er en eneste jævla sjel som greier å putte ballen i nettet. Vi burde absolutt ledet til pause. Den kampen her kunne endt 4 eller 5-0 i vårt favør. Sjukt. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Trenger virkelig en Torres i toppform. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dette var ikke en kamp,dette var en evig coner. Ja, det var bare cornere, de må utnyttes!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skylder ikke på Rafa nei, dette skal vi vinne uansett, men det er større sjanse for å vinne med Riera og Babel på hver sin kant og til og med Keane utpå der enn at Kuyt og Benayoun skal få lov til å spille i det hele tatt. Når Kuyt spiller så dårlig som han gjør i dag, må det jo kunne gå ann å ta ut han og ikke Riera som faktisk var relativt god. Men det er ikke akkurat første gang jeg har stusset over byttene til Benitez. Menmen, cred til Stoke. De forsvarte seg bra, selv om det er møkkafotball deluxe så holdt de unna. Dette er jo ikke akkurat noe nytt når det kommer til topp vs. bunn i PL. Everton borte neste helg. Det blir tøft nok det. Håper og tror vi vinner, så vi ikke kommer inn i en ny uavgjortperiode som vi hadde i fjor. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det var ganske rart ja. Kom hjem nå og så resultatet, skjønner ikke hvordan det kunne skjedd. Var det liksom mange sjanser dere bommet på eller bra av forsvaret til Stoke? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Svakt, meget svakt! Jeg så bare 2. omgang, men bare i den hadde vi 10 cornere + 10 andre store målsjanser. Både Keane og Torres burde netta flere ganger!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Makan til sjangsesløsing skal du lete lenge etter. Robbie Keane sliter med formen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Stoke hadde 11 mann bak ballen hele kampen. Noen kaller det godt forsvarspill, jeg kaller det jævla drittlag. ErlendRU: Du er ikke den eneste som lurer på byttene til Rafa. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Stoke hadde 11 mann bak ballen hele kampen. Noen kaller det godt forsvarspill, jeg kaller det jævla drittlag. Dere spilte nå uavgjort mot dette drittlaget, hva skal vi kalle dere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå