Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guttorm: Du har da ikke mange skrivefeil? Leste innlegget ditt en gang til, da jeg stusset på det du skrev på slutten. Finner jo bare en eneste en :p Pluss en i det som du redigerte.

Er ikke alltid slik, men jeg prøver så godt jeg kan ;)

 

Blir spennende å se om Reina får Golden Glove iår. (igjen)

Av 4 kamper har han holdt nullen i to.

(spilt meget bra da)

Enig, deilig å ha Reina som bakerste man. Beste er at han er så utrolig ung. Han ser jo ikke så ung ut:P

 

Har også lyst på en bortedrakt. Veldig usikker på hvem jeg skal ha bakpå. Støtter jo hele laget, har Skrtel på hjemmedrakten. Masche er jo spesielt viktig i bortekampene, mulig det blir han. Så har jeg litt lyst på den sorte fjordårs drakten, den er rå.

Så må jeg ha Liverbirds-Stavanger genseren, stilig!

 

Igjenn, godt jobbet Hewitt!

Lenke til kommentar

Får hive meg på toget som sier godt jobbet Hewitt! :)

Skulle vert en del av 1. posten kanskje.

Uansett;

Liverpool - Stoke om ca 5 timer og 20 minutter.

 

Et lag vi i teorien skal valse over.

 

Hjerte sier noe slikt:

Reina

Carragher - Skrtel - Hyypia - Agger

Mascherano

Gerrard - Alonso - Riera

Keane - Torres

 

Hjernen sier dette:

Reina

Arbeloa - Carragher - Hyypia - Dossena

Kuyt - Mascherano - Gerrard - Riera

Keane - Torres

Lenke til kommentar
Ganske sikkert på at det var en del folk som sa det sist helg også :whistle:

 

Edit:

 

I hvert fall etter at vi så lagoppstillingene...

Fikk den beskjeden av en del kompiser sist helg, jeg ja! :p Og skal vi gjenta hvordan det gikk? :)

 

Får ikke sett kamp i dag! Laget jeg trener, har kamp. Det hadde vi sist lørdag også, men den flytta jeg! :p Må være måte på dårlig tidspunkt å spille kamp! :wee:

Lenke til kommentar

Riera har ikke vært noe bomkjøp til nå hvertfall. Elsker innleggene hans, han skyter dem jo, genialt. Dette styrer vi totalt, så jeg tror vi tar dette til slutt. Ikke rart vi ikke har scoret til nå så defensivt som Stoke spiller, men de blir slitne til slutt og da putter vi flere. 2-0 tipper jeg. Alonso og Torres tenker jeg. :p

Lenke til kommentar

Vi skaper for lite, enkelt og greit. Men med 75% ballinnehav og 80% av tiden er ballen på Stokes banehalvdel, så tror jeg nok at dette går i boks til slutt. Men det er en typisk drittkamp som er litt skummel, Stoke har jo bosatt seg på målstreken og nekter å komme ut. Så vi må spille mer kreativt for å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...