Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Bare for pirkens skyld; Stoke-kampen går vel på Canal+Sport1 og ikke på Viasat 4 Endret 18. september 2008 av Benitez Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vakkert Hewitt, vakkert.. Blir ekstra interessant desto mer kamper det blir spilt, samt du får mer å gjøre Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har vel aldri kommentert disse postene fra deg Hewitt, men setter sannsynligvis like stor pris på det gjennomførte arbeidet som alle andre. Eneste som er synd er at de forsvinner i denne tråden. Skulle nesten vært en egen tråd, så hadde det vært lettere å gå tilbake for f.eks. finne bilder fra gamle kamper. Ser at du ikke har funnet noen høyoppløselig bilder denne gangen, men hvor er det du normalt finner de? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Lite skudd for baugen: Andre Marriner dømmer på lørdag.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare for pirkens skyld; Stoke-kampen går vel på Canal+Sport1 og ikke på Viasat 4 Damn. Den overså jeg. Thanks. Ser at du ikke har funnet noen høyoppløselig bilder denne gangen, men hvor er det du normalt finner de? Tar dem som regel fra bildetråden fra RAWK, der er det mye godis. Men dessverre har det ikke kommet noen high-res-bilder fra denne kampen. Men det pleier som regel å komme en drøy dag etter kampene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Godt jobba Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Godt arbeid igjen Hewitt! Oversikten over hvor mange kamper hver av spillerne har samsvarer ikke med det som står i spoileren da. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Damn. Den overså jeg. Thanks. Ikke nå problem, forøvrig fabelaktig jobba ;-) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Godt arbeid igjen Hewitt! Oversikten over hvor mange kamper hver av spillerne har samsvarer ikke med det som står i spoileren da. Var da voldsomt til ting jeg hadde oversett i dag. Takk. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Herregud da Hewitt.. ER DET MULIG Å VÆRE SÅ GLEMSK?! Agger Bides His Time Rumours in the press last week even suggested that he had considered the possibility of buying out the remainder of his Anfield contract via the controversial Webster ruling. However, the centre-back is not too down-at-heart and is ready to work hard to ensure a first-team comeback. God innstilling iallfall. "JEG SKAL INN IGJEN!" Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Agger kommer ikke til å stikke i januar, det er jeg 100% sikker på. Han er i en storklubb som har gode sjanser til å vinne alt vi deltar i, og han ses på som en av Europas mest lovende stoppere. Han vet nok at så fort han får sjansen, så kan han jobbe seg inn på laget fast. Og han skjønner nok at det først og fremst er skaden og opparbeidingen som gjør at han har stått litt lenger bak i køen så langt. Jeg tror at hvis vi får på plass en ny kontrakt på bordet, så kommer han til å signere den. Og hvis ikke, har jeg liten tro på at han velger å kjøpe seg ut av kontrakten for å gå til en annen klubb. Edit: Men her må jo Rick Parry og han udugelige kolleger få ut den jævla fingeren og få på plass en ny kontrakt. Hvor vanskelig kan det være å følge opp sine egne spillere og sørge for at de vi trenger videre blir sikret nye kontrakter i god tid. Jeg blir gal av den gjengen der ... Endret 19. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jess, indeed. Det jeg er redd for er siden Agger er såpass god som han er, så kommer han til å få spilletid i nesten uansett klubb. Og når han da han kjøpe seg ut for en latterlig lav sum, såeh.. La oss bare håpe han er loyal mot klubben, og manager til å fortsette i LFC. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kjempebra jobbet, Hewitt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nytt Kopite i dag! Med intervju med "Degen - Jokeren" Da er tiden inne for å reise på jakt i hele helga, så sater på at dere kommer med fyldige referater etter kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vi skal nok prøve. Drep med barnlige lyst du. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er godt. Satser på å ta noen liv i løpet av helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så lenge du ikke tar en *dick* så.(Dick Cheney) Lenke til kommentar
Finn80 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fant denne konkurransen hvor man kan vinne autentiske LFC trøyer signert av dine favorittspillere, jeg ønsker signatur fra Javier Mascherano. Fant konkurransen her! Spørsmålet er easy: Hva heter hjemmearenaen til Liverpool FC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Done and done. Fikk nettopp ny skjorte da,men kan godt ha to. :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå