Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Dossena er det svake ledd for tiden.

Å spille han i "viktige" kamper seg jeg på som selvmord.

Er Aurelio skadet, ønsker jeg heller Agger på venstreback (han har fungert der før), eller Arbeloa over, og Carragher ut på høyre.

 

Dossena er en vandrende katastrofe. Rafa sin unnskyldning om at han er vant til en 5'backslinje er småsvak. Men selvsagt kan han bli bedre med tiden.

Lenke til kommentar

Hvis Agger forsvinner i januar blir jeg forbanna! Han er den yngste forsvaren våres, den beste, samt den som har minst spilletid (naturlig nok etter skaden). Men Rafa kan ikke si hver lørdag at han ikke er i kampform, når han rett og slett ikke har spilt en kamp på ett år.

 

Skjønner at han ble utelatt mot United, og kanskje mot Marseille. Skjønner også litt om han blir utelatt mot Stoke, ettersom Hyypia antageligvis kommer til å spille fordi stoke har 28M med spillere. Men om han ikke spiller mot Crewe i ligacup, eller mot Everton da...!

 

Uff, blir litt sinna når jeg tenker meg om..

Lenke til kommentar

Agger sine offansive kvaliteter er det som skiller han fra Skrtel/Carragher.

 

Hvem husker ikke raidet mot West Ham? Langskuddene hans? Langpasningene?

 

MEd Agger i forsvaret får angrepsspillet vårt en helt annen dimensjon, og nødvendigheten for at Alonso kommer dypt for å hente ball og slå pasninger blir mindre nødvendig. Vi får oftere flertall fremover og vi spiller en helt annen og mer ballsikker fotball.

Lenke til kommentar
quote]

Tror jeg er den eneste her som håper at Skrtel starter mot Stoke.

 

Ikke fått med deg at Skrtel er min store helt? :love: Jeg tror helt klart han blir vårt nye Carrager anker. Eneste minus jeg kan komme på er at han er litt for "rå" i taklingene av og til.

Jeg 98% sikker på at han spiller mot Stoke.

Skrtel er også et fyrtårn, eller 1,91 (jeg er faktisk høyere):p Men det er bra mot stoke.

Sagt det før og sier det igjenn, Agger kan være så god han bare vil, men det hjelper ikke en dritt når han ikke er å finne på banen.

 

Ser på .no at Kenny skryter over årets lag, men jeg syns vi skal holde hodet kaldt LENGE enda. Er slett ikke alltid at det er i starten av sesongene vi har rotet det til, snarere midt i sesongen de siste årene. Manu startet "dårlig" i fjor også, men vant. Tror uansett Cheal$ki blir hardest, fordelen er at Scolari har liten premier leage erfaring, noe som kan gjøre at vi kan håpe at de kansje snubler litt. Så lurer jo alltid Arsenal i bakgrunnen, ble dog litt overasket over CL resultatet Onsdag, men tradisjonelt har de vert svake i Europa de siste år.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Håper vi finner tilbake til det gode spillet som vi hadde mot Manu, itilegg skal vi jo føre kampen. Jeg var så skuffa etter andre omgangen på tirsdag at det føltes nesten som er tap. Må heve oss mange hakk. Håper også Torres netter, det hadde gjort godt for han nå. Men slett ikke sikkert kampen blir like lett som vi tror. Med de høye spillerene og lange innlegg/kast så må vi bryte høyt på banen.

 

Har reist på jobb nå, så får ikke sett hverken Stoke eller PSV eller noe. Håper dere får komme med fyldige objektive referater etter kampene ;)

 

Edit: Vet jeg har mange skrivefeil. Det kommer av en ikke altfor velykket nynorsk til bokmål konvertering, samt at jeg noen ganger leser ordet anderledes en det er skrevet. Tenkte bare å si det dersom det irriterer noen :blush:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...