fox Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Franskmennene er vel slik at de heller vil se på når laget vinner, fremfor når de vet de taper. Tror at det er heller at de veit at de ville ha kjedet seg i hjel når Liverpool spiller fotball, alle veit jo hvor kjedelig liverpool kan være bare et spøk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, franskmennene fikk jo oppleve kjedelige Liverpool i fjor. Men det var kanskje litt kjedelig for dem når kampen ble avgjort de første 10 minuttene ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme? Forøvrig tror jeg Liverpool marsjerer gjennom denne gruppa. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hilarious! :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ser jeg dobbelt? Edit: Kom akkurat til å tenke over hvor rart, men samtidig hvor lite det betyr å ikke nevne Steve Finnan i lagoppstillinger og slikt. Den mannen som har gjort så mye bra for klubben. Synd det gikk som det gikk. Endret 17. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme? Jeg er litt sånn Two-Face, tror jeg. Splitta personlighet. Jeg kan være ekstremt seriøs og hate alle som ikke er seriøse, og jeg kan på et tiendelssekund skifte over til å løpe rundt og fortelle de groveste homsevitsene. Jeg kan være rolig som en kald vind og bare le av alt, men jeg har også blitt arrestert for å slå en guttunge til blods fordi han gikk med Chelsea-drakt. Er ikke alltid jeg vet helt hvor jeg har meg selv heller. Av og til gjør jeg ting jeg ikke vet jeg gjør. ... nei, jeg er ikke alltid seriøs IRL. Spør Jefe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme? Han er ganske hyggelig faktisk Arbeloa var absolutt glimrende mot spesielt Man Utd og ganske god mot Marseille. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 To Babel-er på banen i går ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvis ikke Agger kommer utpå der snart blir jeg lei meg. I går var det mye rot baki forsvaret, kan ikke skylde på Arbeloa og Dossena for mange av de gangene heller. :/ Jo, Dossena kan du skylde mange ganger på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvis ikke Agger kommer utpå der snart blir jeg lei meg. I går var det mye rot baki forsvaret, kan ikke skylde på Arbeloa og Dossena for mange av de gangene heller. :/ Jo, Dossena kan du skylde mange ganger på. Så klart, men ikke kom her og si at Skrtel og Carra var feilfrie i går altså. Det var laaangt fra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nope, Skrtel var nok den som hadde minst feil, selvom han hadde mange, av de 3. Men Dossena gjør bare ikke feil som dem. Han virker urutinert, setter massevis av feilpasninger (som jeg sa tidligere. Sikkert 90% feilpasninger offensivt), mister ballen på egen halvdel og mister markeringene fortere enn svint.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Syns midtbanen må ta like mye av skylden i går, forsvart har problemer med passningene når alle står som saltstøtter mens motstanderen gjør det stikk motsatte. Lucas sleit virkelig med sine taklinger, han fikk jo også et gult kort. Som jeg sa i går, svært få spilte godt i andre omgang. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Herlig reservelag vi stiller med idag El Zhar, Spearing, Pennant, Insua, Pacheco, N'Gog osv ^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Pennant ville jeg gjerne sett for førstelaget mot Stoke. Kanskje ikke så sansynlig, men det er lov å håpe. Jeg tror det hadde gjort seg med Babel/Riera på venstre og Pennant på høyre. Og heller sette inn Kuyt til frodel for Pennant mot andre av storlagene i PL og i tøffe Cl kamper, men all over synes jeg Pennant er en ving som er et par hakk bedre en Kuyt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Holder med deg i det jeg også, synd at Rafa har lagt han tilsynelatende for "hat"... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette kunne jo ikke blitt bedre Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme? Jeg har suppeposer og sukker i samme skuff Men krydderet og saltet står for seg selv, er jo ikke pysko heller Reservelaget tapte da, var ikke så sprekt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det har gått 11 måneder siden reservelaget vårt tapte sist. Så om det går så lenge igjen til neste gang så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Oki, det viste jeg ikke. Det jeg hadde i tankene var bare at vi stilte med relativt gode spillere. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet hva som skjer med Agger egentlig , forsvinner han i Januar ? Dossena er den klart dårligste i forsvars fireren , Aurelio er et mye bedre valg på venstre backen . Men Agger bør få spille mot Stoke også hyypia . Arbeloa har spillt bra hittil i sesongen , mye bedre en jeg tror Finnan hadde gjort . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå