Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Franskmennene er vel slik at de heller vil se på når laget vinner, fremfor når de vet de taper. :)

 

Tror at det er heller at de veit at de ville ha kjedet seg i hjel når Liverpool spiller fotball, alle veit jo hvor kjedelig liverpool kan være :tease:

 

 

 

 

 

 

 

 

bare et spøk

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme?

 

Forøvrig tror jeg Liverpool marsjerer gjennom denne gruppa.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme?

Jeg er litt sånn Two-Face, tror jeg. Splitta personlighet. Jeg kan være ekstremt seriøs og hate alle som ikke er seriøse, og jeg kan på et tiendelssekund skifte over til å løpe rundt og fortelle de groveste homsevitsene. Jeg kan være rolig som en kald vind og bare le av alt, men jeg har også blitt arrestert for å slå en guttunge til blods fordi han gikk med Chelsea-drakt. Er ikke alltid jeg vet helt hvor jeg har meg selv heller. Av og til gjør jeg ting jeg ikke vet jeg gjør.

 

 

 

... nei, jeg er ikke alltid seriøs IRL. Spør Jefe. :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvordan Hewitt er privat, er han like seriøs som på forumet hele tiden? Er han en som ikke tåler å se krydderblandinger stå ilag med rent krydder i skapet? Eller er han en villmann som putter suppeposer og sukker i samme?

 

Han er ganske hyggelig faktisk :)

 

Arbeloa var absolutt glimrende mot spesielt Man Utd og ganske god mot Marseille.

Lenke til kommentar

Nope, Skrtel var nok den som hadde minst feil, selvom han hadde mange, av de 3. Men Dossena gjør bare ikke feil som dem. Han virker urutinert, setter massevis av feilpasninger (som jeg sa tidligere. Sikkert 90% feilpasninger offensivt), mister ballen på egen halvdel og mister markeringene fortere enn svint..

Lenke til kommentar

Pennant ville jeg gjerne sett for førstelaget mot Stoke. Kanskje ikke så sansynlig, men det er lov å håpe. Jeg tror det hadde gjort seg med Babel/Riera på venstre og Pennant på høyre. Og heller sette inn Kuyt til frodel for Pennant mot andre av storlagene i PL og i tøffe Cl kamper, men all over synes jeg Pennant er en ving som er et par hakk bedre en Kuyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...