Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mulig vårt dårlige spill i andre har påvirket meg, men mener da at de kom til sjangser i perioden du beskriver.

Sorry vist jeg er veldig negativ, men skuffende å se så dårlig andreomgang etter lørdag. Det var faktisk litt jalla i første omgang også, men ikke til de grader.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det blitt 2-2, hadde alle kritisert Benitez for å ta ut våre to potensielle største matchvinnere... Synes ikke en 2-1 ledelse er noen trygg ledelse - og det var den definitivt ikke i dag - så sånn sett burde kanskje minst en av fullført kampen. Torres har jo vært usynlig i kamper før også, men så får vi plutselig noen få sekunder med magi og saken er biff. Kunne fort skjedd noe lignende i dag også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvis det var en ironisk antydelse av at straffesparket var Babels feil, så er du bare sjuk. Babel gjør bare det han skal - utfordre forsvareren med en lur finte, og forsvareren er dum nok til å felle. Og fellingen er totalt soleklar, det straffesparket kan ikke engang Limbeck diskutere.
Hva faen? Alle så at det var straffespark, ser ikke hvor Limbeck kom inn i bildet. Jeg sa da aldri at det var Babels feil.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Bortsett fra det: En stuphead, fra rundt fem meter, til venstre og en eller annen som hadde en skudd rett innenfor 16 meteren.

 

Fordi jeg er Unitedsupporter så har jeg forvrengt syn på alt og kan ikke nyte en kamp nøytralt uten å le høyt og planlegge å skrive kvalme ting her på Marseille-mål? Babel gjorde jo rett da. Om det var planlagt eller ikke vet jeg ikke, men lurt trekk var det! Hvorfor spilte ikke Agger?

Lenke til kommentar

Fordi Benitez mener at han ikke er god nok enda. Ser mange her er av en annen oppfatning. Hvor logikken ligger vet jeg ikke. Selv kan jeg ikke se noen gode grunner til å kaste han utpå i en vanskelig champions leage kamp, når han er helt uten kamp trening etter skaden.

Kan tenkte meg han muligens spiller mot stoke.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Muligens fordi Benitez mener at han ikke er god nok enda.

 

fikset, det kan jo godt være at det er pga. at han vil la være et "winning team". Tror faktisk det er det jeg.

Er bare at 17 man har spurt hvorfor ikke Agger spiller her nå, syns det skulle si seg selv.

 

Hviler eller benker du "maskerano" Hewitt?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hviler eller benker du "maskerano" Hewitt?

Both, egentlig. Hviler ettersom han hadde krampe på lørdag og spilte igjen allerede i dag, han hadde ikke vondt av en kamp fri. Men jeg benker ham samtidig også fordi jeg ikke føler Stoke hjemme er den type kamp hvor kvalitetene hans er det vi trenger mest. Selv om han har begynt å komme seg offensivt også, er han først og fremst et defensivt anker hvis hovedegenskaper er å ødelegge så mye som mulig for motstanderen og være overalt. I en kamp hjemme mot Stoke, hvor de ikke kommer til å kjøre kampen eller ha spillet veldig mye, er ikke det det vi først og fremst trenger. Da tror jeg faktisk at Alonso kan være en bedre spiller, ettersom han er mer kreativ og pasningssikker, og farligere på skudd. Men først og fremst er det kreativiteten hans som er god å ha i slike kamper. Jeg satser heller offensivt enn defensivt hjemme mot Stoke.

Lenke til kommentar

Jepp, enig i det. Men Stoke har scoret en del mål. Satser på vårt eminente forsvar tar seg av det. Er egnentlig Babel like god på begge kanter?, litt som poteten og brukes til alt? Det oppsettet der skulle ivertfall bli offensivt nok, som du sier er det jo tross alt vi som skal føre og presse hele kampen. Riera og babel på hver sin side, Stoke, here vi come. Får ikke sett kampen though:/

Bare en liten gnag til slutt. Oddsbomben min var helt rikig til pause i dag, men Chelskis og Barca fikk et mål for mye hver. Er det bare rekke pris eller hele innsatsbeløpet som blir ganget med oddsen? Sikkert 5 år siden jeg spilte sist, kan ikke ta det igjenn;)

 

Flott sponsor du! Uff firmaet jeg jobber for bruker dem, jeg må ha den fæle logoen på forsikringsbeviset mitt, og da er det ikke forsikringsselskapet sin logo jeg snakker om:/

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...