Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde også tatt ut Gerrard og Torres etter 70 minutter i dag. Er helt enig i avgjørelsen Rafa tok. Vi hadde plenty med sjanser til og score både 3-4 og 5 mål i dag.

Vel, hadde forstått om han hadde tatt ut Torres og satt inn Keane. Men Bønna? Han er jo forferdelig.

 

Det skal sies at Marseille hadde også sjangser til å score 4-5 idag.

Lenke til kommentar

Marseille var tannløse frem til omtrent de siste par minuttene da, først da begynte de å få sjanser i andre omgang. Og ja, vi er definitivt småheldige der som ikke slipper inn mål (samt godt keeperarbeid av Reina). Men samtidig er vi uheldige med at vi ikke allerede leder med 2-3 mål før det igjen, så det gikk opp i opp. Men vi burde ha punktert kampen tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg forstod heller ikke mye av byttene. Én ting er å bytte ut Torres og Gerrard (det var kanskje greit med tanke på at de nettopp er tilbake fra skade), men hvorfor sette inn Benayoun? Egoisten selv, som aldri kan lære seg når man skal passe. Fy søren som han irriterer meg til tider altså.

 

Ser at flere mener Torres var dårlig i dag, men det var jo takket være hans kjemping på midten som var opptakten til 1-1.

Lenke til kommentar
Han valgte å holde på ballen,og slå klokka.

Men ja,dårlig valg.

Når man får en så stor sjanse det ville blitt om Keane hadde fått ballen, bør man jo velge å gi fra seg ballen istedenfor å holde på ballen og drøye tiden. Da hadde vi kanskje punktert kampen, isteden kunne de dårlige valgene hans fort ha kostet oss seieren.

 

Men skitt au, vi vant... Bør kanskje være glad nå... :hmm:

Lenke til kommentar

Regner med vi så samme kampen? Vi er heldige at det ikke blir 2-2. DOG burde vi sett 1-3 og pongtere kampen.

Sinnsvakt offansivt fransk lag, høyt tempo, teknknisk gode. Har en mistanke om at de hevet seg til nesten "over evne". De var alt annet en tannløse Hewitt.

I tilegg har vi så sinnsvakt med feilpasninger i andre omgang. Argh, jeg fikk helt vondt. Minnet om siste Kvalik kampen der vi slet oss til 1-0 i ekstra tiden.

PRESSE BALLFØRER! Bevege seg, var jo dette vi gjorde så bra i manu kampen.

Tror Babel kunne sett den siste sjangsen, selv om det var svært tett, istedet for bare å brenne av.

Støtter raffa i å ta ut Gerrard og Torres. Torres var tung på slutten.

Hadde vert bedre at han kom inn i annen omgang, og spilt resten av kampen. Konge når han raider hele kanten fra forsvar å til angrep, 3 mannen måtte ty til obstruksjon for å stoppe han.

Vi blir ikke dårligere av at de 2 går ut, tvert i mot, er vell da vi får noen sjangser igjenn. Samtidig begynner vell Franskmennene å bli trøtte.

Enig i at bønna var håpløs i kanten på det angrepet, men kunne se ut som Keane var i offside grensen, men hadde han slått med en gang kunne det gått.

Unødvendig kort til Skrtel, liker ikke når forsvarerene pådrar seg slik unødvendig.

 

Straffen ble tatt om igjenn pga at Torres beveget seg for tidlig inn i 16 meteren på den første.

Reina er mom. Babel blir knall god, han må få enda mer spille tid, syns også Riera gjorde en god figur.

 

Vell det ble 3 poeng, og det er jeg glad for. Men i andre omgang var jeg slett ikke overbevist. Alle får tilnermet stryk av meg i andre uten om Reina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...