ErlendRU Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg stiller som linjedommer! Mange offsider på Marseille da for å si det sånn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, så kunne jeg vært fjerdedommer og vist hele Marseille-staben på tribunen Men nå negynner kampen igjen, hurra! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Liker slettes ikke at vi ligger så langt bak og lar Marseille spille Og gerrard ut, hmm, dette er jeg skeptisk på :/ Endret 16. september 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Støtter byttene jeg. Skulle dog sett Agger inn for Skrtel.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger må inn. Og Gerrard og Torres ut allerede? Det er jo 20 minutter igjen, vi leder bare med ett mål! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Syns det var bra at Torres dro ut. Svak kamp av Torres. Viktig å gi han litt matchtrening igjen etter skaden. Og ja, greit å ta Gerrard ut for å spare han litt. Vi har nok av spillere til å vippe det her i våres favør. STOR sjanse av Babel! Utrolig bra redning av keeper! Der hadde nok Babel scoret, men keeperen tok den, ja! STOR mulighet! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Babel da... Må jo sette den! Fint av Riera! EDIT: Shoo: Keeper ble jo beskutt EDIT 2: Så i stolpen! Babel fortjener et mål. Endret 16. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Håper på et mål av Robert David Keane nå. Hvorfor kan ikke Rafa bruke Agger i en kamp som denne? EDIT: Hjertet i halsen to ganger der :S EDIT 2: Hjelpe meg, takk Reina! Endret 16. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Alle ønsker å skyte på Reina. God keeper,god god keeper. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Takk gud for at det er Jose Reina som er vår målmann... Ikke en trygg seier, men seier er seier og en god start på CL i år Forresten... La merke til at Carlsberg var savnet... Ulovlig reklame i Frankrike(?) Kan hende det er svart seinere i posten, men det blir å leite for mye Gratulerer fellow pools!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fy faen dette var litt for spennende altså. Reina redder oss denne gangen! Men, utrolig deilig med 3 poeng i første kampen. Atletico gjorde jo jobben sin greit også. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jaja tre poeng var vel og bra, men synes vi var skremmende dårlig i forsvar en del ganger. Heldigvis har vi Reina. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Klasse av Reina når vi trenger det som mest. Drita nervøs på slutten der, men heldigvis berger vi 3 utrolig viktige poeng. Superb av Riera når han kom inn, Babel skulle hatt hattrick i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Faen da Babel, du skulle hatt hattrick i denne kampen. Kjempespiller den karen, han trenger bare et år og to til på baken, samt jobbe litt med å holde hodet kaldt i slike avslutningsposisjoner, så kommer Babel til å bli en knallspiller. Gerrard og Torres gikk nok ut først og fremst fordi de er tilbake fra skade og Benitez ikke vil spille dem for mye i første kamp. Og det synes jeg var riktig. Spesielt Torres hadde ingen god kamp, men han skal ha pluss for å skape hele førstemålet vårt i utgangspunktet. Herlig å begynne CL-sesongen med borteseier hvert fall, knallsterkt. Tar vi de ni poengene vi skal ta på hjemmebane nå, tror jeg vi er videre. Alt i alt en god tirsdagskveld. Endret 16. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Herregud! Hva tenker Rafa med? Sette ut Gerrard og Torres i en såpass viktig kamp så denne når 20minutter gjenstår og vi leder med ett? Bønna er jo nok en gang helt forferdelig elendig. Skjønner ikke hva Rafa ser i han. Dossena spilte også en meget svak kamp. Defensiv mister han spillerne mang en gang og offensiv er han ikke, rett og slett. Hadde nok opptil 80% feilpasninger (offensivt) denne kampen. Riera var god, mister ballen par ganger for mye, men ordner opp med lekre detaljer og fine pasninger. Carra god i andre, dårlig i første. Agger inn FOR FAEN! Reina, banens beste, uten tvil! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Forresten... La merke til at Carlsberg var savnet... Ulovlig reklame i Frankrike(?) Kan hende det er svart seinere i posten, men det blir å leite for mye Ja, det er ulovlig med ølreklame i Frankrike, som det også er her i Norge. Vi måtte spille uten Carlsberg mot Marseille i fjor også, da den sorte. For øvrig kult å se den sponsorløse rød drakta jeg kjøpte i action på TV. Nydelig, ren drakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det noe Liverpool kan,så er det å snu kamper. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det positive idag er jo at de nok en gang viser at de klarer å ta 3 poeng på en såpass dårlig dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hadde også tatt ut Gerrard og Torres etter 70 minutter i dag. Er helt enig i avgjørelsen Rafa tok. Vi hadde plenty med sjanser til og score både 3-4 og 5 mål i dag. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det noe Liverpool kan,så er det å snu kamper. Men etter den svake andreomgangen kunne den kampen her fort blitt snudd mot oss igjen. Flaks med Reina i mål vil jeg si. Og ja Agger er savnet der ute. Han i form kunne glidd rett inn på dette laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå