ErlendRU Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fytte svin for et mål! Holder skjemaet til nå det jeg gjetta på hvertfall. Marseille scorer først og Liverpool vinner 3-1. Hehehe, ser ut som du skal få rett Gratulerer! Vel, bomma på hvem som kom til å score da. Kuyt og Torres kan score fortsatt, men da blir det mer enn 3 mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Champions League Top Scorer: Steven Gerrard! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Merkelig så dere skulle gulle da Vi guller idag også? Du er latterlig. Edit. Du mener vel at det ikke var straffe heller? Endret 16. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 HAH. Sa til fattern; han skyter stolpe inn, rett fikk jeg. Sa at han skyter like ved stolperota, feil fikk jeg.. Men ja, 1-2 nå. Lekkert. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ka va problemet ti dommern på første straffa? BAllen lå for nærme målet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fytte svin for et mål! Holder skjemaet til nå det jeg gjetta på hvertfall. Marseille scorer først og Liverpool vinner 3-1. Hehehe, ser ut som du skal få rett Gratulerer! Vel, bomma på hvem som kom til å score da. Kuyt og Torres kan score fortsatt, men da blir det mer enn 3 mål. Kuyt setter nok. En liverpool-spiller jeg virkelig liker. Heier på Marseille da, det skal jeg innrømme Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal si Agüero nyter sin CL-deby... Skulle kjøpt han framfor Keane... Jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger kan godt få komme inn til 2.omgang. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal si Agüero nyter sin CL-deby... Skulle kjøpt han framfor Keane... Jaja Næsj, Keane er jo dritgod Send han til en linsesjekk bare. Han kan jo ikke ha godt syn denne mannen. Hvilken kamp går på SportN? Signalet her suger nå så får ikke opp noe annet enn Viasat 4. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Håper på Agger i 2. ja. Godt Atletico gjør det bra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) edit: posta innlegget 3 ganger ja. sry Endret 16. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal si Agüero nyter sin CL-deby... Skulle kjøpt han framfor Keane... Jaja Ja, han koster bare £35M.. Penger som vi ikke har.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja, han koster bare £35M.. Penger som vi ikke har.. Jeg er klar over det, men det burde ha gått... Pokkers dritteiere... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja, han koster bare £35M.. Penger som vi ikke har.. Jeg er klar over det, men det burde ha gått... Pokkers dritteiere... Slik Dossena spiller kunne vi spart oss for de £8m, og Keane - det blir £28m. Da begynner vi å nærme oss. Men men, uansett. Keane kommer seg, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dossena er deres beste kjøp i sommer. Det sa jeg vel for en stund siden også Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dossena er deres beste kjøp i sommer. Det sa jeg vel for en stund siden også Personlig tror jeg vårt beste kjøp er Riera. Han kommer til å blomstre! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvordan i svartehavet er det mulig at Ben Arfa ikke har et gult kort nå? Hadde jeg vært dommer hadde han stått og dusjet nå ... Men en morsom kamp. Vi spiller bra som vi nesten alltid gjør borte i Europa - kontrollert og dypt, men med nok offensiv kraft til å kunne angripe og score mål. Babel burde putta, men skal si meg godt fornøyd med 1-2 til pause. Captain Fantastic har vært veldig god. Men denne seieren kommer ikke av seg selv selv om vi leder nå, her må det jobbes og kjempes til slutt. Marseille er et veldig bra offensivt lag. Men jeg tror vi putter en eller to til i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hadde du vært dommer, så hadde denne kampen vært noe..boring.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror det kunne funka bra med Hewitt som dommer jeg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Visst faen hadde det funka bra. Hadde vært 0-7 nå. Niang, Ben Arfa, Koné og keeperen utvist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå