Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De United-supporterne som virkelig mener de fortjente å vinne denne kampen kommer egentlig bare til å bevise sin egen uvitenhet og subjektivitet - men som kjent er det nok av dem her inne. Gratulerer til United, dette var nok gullkampen det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Herregud så ufortjent, men herregud så deilig.. :!: EDIT: ops, feil tråd, sorry Endret 3. mars 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JOHNY PONNY!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA, dere er så eeiiiidddd! 8068524[/snapback] Sånne som dette jeg snakker om i innlegget over Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JOHNY PONNY!!!!!! HAHA, dere er så eeiiiidddd! 8068524[/snapback] Vis det er sånne komentarer du kommer med så kan du dra deg langt vekk herifra. Gå heller til den stuslige lille Man u tråden.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Takk for kampen, serievinnerne har som regel flaks. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sånn går det når man faen ikke greier å sette sjansene sine! Hver jævla kamp har vi 150 målsjanser, men ofte greier vi ikke å putte de. Blir så frustrert altså, denne kampen skulle vi ha vunni klart. Ufortjent seier til tusen til ManU, men må gratulere de med ligagullet. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ja, ble nok desverre kanskje ligagullet til United det. Men fatter ikke hvorfor de måtte bytte ut Bellamy? Synest han gjorde en god jobb, og kunne blitt en matchvinner. Er litt usikker på Scholes sin utvisning, men jeg tror egentlig ikke at dommeren gjor en feil, det virker jo som han slår etter Alonso. Men Neville sin takling av Pennant var på nippet til et rødt kort. Endret 3. mars 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Sånn går det når man faen ikke greier å sette sjansene sine! Hver jævla kamp har vi 150 målsjanser, men ofte greier vi ikke å putte de. Blir så frustrert altså, denne kampen skulle vi ha vunni klart. Ufortjent seier til tusen til ManU, men må gratulere de med ligagullet. 8068543[/snapback] hmm.. nja altså.. jeg ville sagt at benitez gjør noe feil når han tar ut bellamy og setter innpå pennant.. Pennant er jo ikke fotballspiller i forhold engang.. ;/ men ALTFOR ufortjent, ja.. Endret 3. mars 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Pennant er konge. Jeg hadde han i bakhodet som matchvinner - uheldigvis ble det ikke slik. Jeg mistenker at seieren røyk fordi Crouch ikke turte å banke ballen inn i mål direkte med hodet pga nesebruddet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Nei at Rafa bytta ut Bellamy skjønte jeg ikke jeg heller, han eide jo Vidic så grundig utpå der at det var nesten litt skummelt. Skjønner jo at dommern kunne ta det som om Scholes prøvde å slå etter Alonso, men tror mer det var litt vifitng med arma for å vise hva han mente.. Edot: Satser på at Reading eier Arsenal nå da! Endret 3. mars 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tja, skjønner dommern. Kunne jo se ut som et forsøk på slag, var retta mot Alonso. Flaks for Xabi at han ikke fikk gult og rødt for holdinga som førte til Scholes' sitt røde. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JOHNY PONNY!! HAHA, dere er så eeiiiidddd! 8068524[/snapback] Vis det er sånne komentarer du kommer med så kan du dra deg langt vekk herifra. Gå heller til den stuslige lille Man u tråden.. 8068538[/snapback] Vet ikke hva som er stuslig her jeg!! Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nei at Rafa bytta ut Bellamy skjønte jeg ikke jeg heller, han eide jo Vidic så grundig utpå der at det var nesten litt skummelt. Skjønner jo at dommern kunne ta det som om Scholes prøvde å slå etter Alonso, men tror mer det var litt vifitng med arma for å vise hva han mente.. Edot: Satser på at Reading eier Arsenal nå da! 8068603[/snapback] Hehe, Yeap.. Det er gaaanske umuli å tenke seg at reading skal slå Arsenal men.. vi får be og håpe på at Reading vinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Reading eide jo United da, selv om United vant. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JOHNY PONNY!! HAHA, dere er så eeiiiidddd! 8068524[/snapback] Vis det er sånne komentarer du kommer med så kan du dra deg langt vekk herifra. Gå heller til den stuslige lille Man u tråden.. 8068538[/snapback] Vet ikke hva som er stuslig her jeg!! 8068648[/snapback] HÆ!? Du vet ikke hva som er stuslig..? Ok.. 1. DU, du er dagens mest stuslige. Klarer ikke komme serriøst komentarer engang?.. 2. MAN U. Dagens kamp av man u er noe av det stusligste jeg har sett i år. Går det ann å gi fra seg ballen så mange ganger på kanten? (Vidic) At Man u scorer på slutten er heller ikke noe planlagt.. det er bare en viss flaks spillerne ikke vet om selv engang.. Kan ikke du bare stfu å slutte å komentere imot Liverpool? Grattis me seiern anyways.. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Reading eide jo United da, selv om United vant. 8068690[/snapback] Ja. Dette er litt ofte typisk L.pool også.. Eier alt og alle i en kamp men benytter ikke sjangsen.. Menmen, vi får se om han rikingen som skulle kjøpe Liverpool blir noen suksé.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det som virkelig er stusselig er at visse United-supportere føler en trang til å manifestere sine usaklige og kvalme tanker i denne tråden, i stedet for å bare henge i sin egen. Dette gjelder selvsagt ikke alle United-fans her inne, men jeg skjønner ikke hva som er så interessant med å poste her - jeg har ikke behov for å bidra i United-tråden. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vel, som NightKeeper sa det, serievinnerne har som regel flaks når det gjelder som mest. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Reading eide jo United da, selv om United vant. 8068690[/snapback] Kan vel ha liiiitt med at vi leda 3-0 etter 6 minutter, og som vi alle vet liker United å legge seg bakpå når de leder. Tror nok at hvis vi ikke hadde fått de målene hadde det vært en helt annen kamp, med united i førersetet. Dagens kamp er helt klart ufortjent seier, men jeg kan ikke si det bryr meg så mye når vi allikevel klarer å score slik vi gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå