Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke spilleren, men han skal vist være et stor talent. Må si jeg har meget stor tilitt til forsvaret vårt, og når Aurelio ikke spiller er den enda større :p

Med tanke på hvordan vi hadde Inter og andre storklubber i vår hule hand i fjord, så er jeg rimelig trygg. Når det er sagt var jo Inter rimelig tafatte da, men Z@tan fikk ikke til mye ute på banen der.

 

Hvorfor skriver .no at "Sjeiken lurer i bakgrunnen"? Må da for svarte være mye bedre om han eier oss, en DIC? Alt mannen tar i blir jo til gull, eller han sataser ivertfall knall hard.

Akkurat som de var skeptiske til det.

 

For de som følger litt med på økonomi, så sables det jo på børsene om dagen. Noe som er kjempe greier for oss som vil bli kvitt Amerikanerene. Uheldisvis er Dow(n) Jones i pluss i kveld, men det har gått rette veien i det siste.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Tipper 2-2 mot et Marseille som er i slag, men det er riktignok vi også. Håper derimot på 0-2..

 

Spillere å se opp for er nok trioen Niang, Kone og Ben Arfa, som helt sikkert vil herje litt med forsvaret våres..

 

Og igjen blir vi å spille med drakter uten Carlsberg pga. FFF's regler..

 

Er så digg å se Atl. Madrid snakke så varmt om oss. Jeg syns også at Atl. Madrid bør få gå videre med den troppen de har. Før Torres ble klar for oss, har jeg alltid håpet på at vi kan møte Atl. Madrid, og hva er vel bedre enn å møte de i CL! Herlige saker! Også blir det jo ekstra spesielt for Torres å spille mot sin favorittklubb.. Kan bare ikke se for meg at Torres greier å juble noe som helst UANSETT hvor viktig scoring det vil være mot Atl. Madrid (hvis han nå scorer mot de..) Så ja, jeg er vel helt sikkert en av de få som ser ekstra frem mot de kampene..

 

Også liker jeg forresten misin nye avatar.. Masche "kjeder" seg litt.. :thumbup:

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Funker dreamsport linkene deres? Jeg trykker passord osv inn 2 ganger, men det skjer ingenting i VLC..

 

Edit. Det passordet jeg får i mail når det kommer hver gang jeg betaler. Hvor bruker jeg det? Og når bruker jeg passordet jeg bruker på selve siden til livesport?

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...