Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vell egentlig ikke hva vi syns, men Torres selv. Til tider talte kropps språket at han var alt annet en fornøyd. Fikk ikke med meg alt fra EM, så kansje jeg ikke skal utale meg for mye om hvor god han faktisk var der.

 

Aurelio spiller ikke Hewitt, han er skadet.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Dossena er på ingen måte negativt, spennende å se ham sammen med Riera. Masche skal vistnok testes noen timer før kamp start, hvis han er tvilsom(misforstå meg rett) så er det vell bedre å hvile ham? vi trenger han i sesongen. Xabi gjorde ikke noen dårlig figur på lørdag, så vi kan godt spille med ham. Selv om jeg seffern vil at Masche skal starte. Du setter opp et knall sterkt lag Hewitt, men spørsmålet er jo om alle kan stille eller spille fra start.

 

Enig med CCola at vi godt kan kjøre Carra på høyre, trygger det en Arbeloa. Tror dere virkelig at Agger skal spille? Har ikke stilt til nå, hvorfor slenge han innpå i denne viktige bortekampen?

 

Jaja, er vell kveld, snakkes i morgen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Agger er mer offensiv enn både Skrtel og Carragher. På bortebane i CL er nok Benitez mest opptatt av å være sterke defensivt, og da blir trolig Agger ofret i kveld. Tror jeg.

 

Tja. Skrtel er temmelig sterk offensivt han også.

Lenke til kommentar
Agger er mer offensiv enn både Skrtel og Carragher. På bortebane i CL er nok Benitez mest opptatt av å være sterke defensivt, og da blir trolig Agger ofret i kveld. Tror jeg.

 

Tja. Skrtel er temmelig sterk offensivt han også.

 

Skrtel har en mye bedre passningsfot enn Carra også. I tillegg har han fart, noe vi har savnet i forsvaret vårt lenge.

Lenke til kommentar

Overaskende lite aktivitet i tråden, greit nok at Manu fansen har trøket av fliret en liten stund, men dette er jo en viktig kamp for oss. Syns det er så lite Blest i tråden.

Måtte prøve meg på en tipping i dag, siden jeg klarte å tippe riktig i manu kampen. Tippet 0-0 og 2-1 i den.

Følgende er tippet i frankrike:

0-2, 0-3, 1-2, 1-3.

 

Håper vi klarer å holde nullen uansett, målforsjell kan bli viktig i gruppespillet. Går også for klar seier, som sagt så er jeg en liten super optimist i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...