Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Reina Arbeloa - Skrtel - Agger - Aurelio Kuyt - Mascherano - Gerrard - Riera Torres - Keane Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Nå er det vell egentlig ikke hva vi syns, men Torres selv. Til tider talte kropps språket at han var alt annet en fornøyd. Fikk ikke med meg alt fra EM, så kansje jeg ikke skal utale meg for mye om hvor god han faktisk var der. Aurelio spiller ikke Hewitt, han er skadet. Endret 16. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så bra ut. Jeg får dårlig samvittighet for Carra tho.. Han gir såå mye av seg hver eneste kamp.. Slik Arbeloa har spilt (med unntak av United kampen hvor han EIDE til tider), så er jo Carra et valg til høyreback. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bah, Aurelio ble skadet ja. Jaja, da er Dossena bankers på venstrebacken hvert fall. Trenger ikke være negativt det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bah, Aurelio ble skadet ja. Jaja, da er Dossena bankers på venstrebacken hvert fall. Trenger ikke være negativt det. Neida, Dossena trenger litt kamptrening. Er Masche klar mot Marseille da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Det vet vel ingen før i morgen, men vi satser på det. Vi trenger Masche mer i morgen enn vi gjør på lørdag hjemme mot Stoke. Men ellers går Alonso inn for Masche. Men nå er det natt. God natt. Endret 16. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Danielzu, mente ikke det sånn. Var bare ett mål som avgjorde i finalen av selve turneringen og det var han som kjempet for ballen og klarte å avslutte det, og dermed score eneste målet i finalen. Var kanskje litt dårlig formulert men Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det vet vel ingen før i morgen, men vi satser på det. Vi trenger Masche mer i morgen enn vi gjør på lørdag hjemme mot Stoke. Men ellers går Alonso inn for Masche. Jepp, herlig å ha gode erstattere. Lenge siden vi har hatt et såpass bra lag med tanke på både kvantitet og kvalitet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dossena er på ingen måte negativt, spennende å se ham sammen med Riera. Masche skal vistnok testes noen timer før kamp start, hvis han er tvilsom(misforstå meg rett) så er det vell bedre å hvile ham? vi trenger han i sesongen. Xabi gjorde ikke noen dårlig figur på lørdag, så vi kan godt spille med ham. Selv om jeg seffern vil at Masche skal starte. Du setter opp et knall sterkt lag Hewitt, men spørsmålet er jo om alle kan stille eller spille fra start. Enig med CCola at vi godt kan kjøre Carra på høyre, trygger det en Arbeloa. Tror dere virkelig at Agger skal spille? Har ikke stilt til nå, hvorfor slenge han innpå i denne viktige bortekampen? Jaja, er vell kveld, snakkes i morgen. Endret 16. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Reina Arbeloa - Skrtel - Agger - Aurelio Kuyt - Mascherano - Gerrard - Riera Torres - Keane Helt enig med det laget, det kan bli bra! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Rafa setter nok ikke ut Carra i en så viktig kamp. Ingen tvil om at Skrtel er vår beste stopper for tiden. Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 enig i laget, men tror nokk alonso kommer inn for kuyt ganske tidlig i 2 omgang Lenke til kommentar
mintman Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Nesten fristende å kjøre en 3 back linje med Agger - Skrtel - Carragher. Endret 16. september 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger er mer offensiv enn både Skrtel og Carragher. På bortebane i CL er nok Benitez mest opptatt av å være sterke defensivt, og da blir trolig Agger ofret i kveld. Tror jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Gleder meg Blir spennende å se lagoppstillingen i dag. Om Marseille er like offanseive nå som det sies, ville det vert en ekstrem fordel å hatt både Babel og Torres på banen. Kontringer er ikke vår sterkeste side, men med Babel kommer det seg definetivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger er mer offensiv enn både Skrtel og Carragher. På bortebane i CL er nok Benitez mest opptatt av å være sterke defensivt, og da blir trolig Agger ofret i kveld. Tror jeg. Tja. Skrtel er temmelig sterk offensivt han også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger tror jeg spiller ikveld,er ganske confident på seier ikveld. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Agger er mer offensiv enn både Skrtel og Carragher. På bortebane i CL er nok Benitez mest opptatt av å være sterke defensivt, og da blir trolig Agger ofret i kveld. Tror jeg. Tja. Skrtel er temmelig sterk offensivt han også. Skrtel har en mye bedre passningsfot enn Carra også. I tillegg har han fart, noe vi har savnet i forsvaret vårt lenge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Overaskende lite aktivitet i tråden, greit nok at Manu fansen har trøket av fliret en liten stund, men dette er jo en viktig kamp for oss. Syns det er så lite Blest i tråden. Måtte prøve meg på en tipping i dag, siden jeg klarte å tippe riktig i manu kampen. Tippet 0-0 og 2-1 i den. Følgende er tippet i frankrike: 0-2, 0-3, 1-2, 1-3. Håper vi klarer å holde nullen uansett, målforsjell kan bli viktig i gruppespillet. Går også for klar seier, som sagt så er jeg en liten super optimist i dag. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 æ frykter denne ben arfa karen i kveld,noen som vet hvordan form han e fårtiden..skader etc ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå