Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om at Agger har alkoholproblemer... Hvor har du dette fra?

 

I så fall, hvis dette er sant så er det mildt sagt jævlig for både han og oss.

 

Skrtel er dritrå etter min mening, han kan virkelig bli noe. Hittil har han absolutt vært god. Ligner litt på Vidic, begge er robuste og gode med hodet.

 

Kampen i morgen kan bli morsom, og håper vi får sett Degen da. Han er vel spilleklar nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at Agger har hatt alkoholproblemer kan godt stemme, men jeg tror de (svært vage) ryktene om at han fortsatt sliter med det, eller hvert fall gjorde det i fjor, ikke stemmer. Kan ikke se for meg at Liverpool ikke ville gjort noe om det stemte at han faktisk hadde alkoholproblemer. De ville nok enten sørget for at det ble ordnet, eller i verste tilfelle, om Agger ikke greide å bli kvitt det, gitt ham et ultimatum mellom Liverpool eller flaska. Men først og fremst ville de nok hjulpet ham og fått ham inn på klinikk. Så jeg har liten tro på at det fortsatt stemmer. Jeg håper å se Agger fra start på tirsdag, og jeg tror kanskje vi også kan få se det. Helt fantastisk spiller, og i min mening, som jeg har nevnt tidligere, vår beste midtstopper når alle er i form. Jeg er helt sikker på at hvis Agger i år får sjansen noen kamper på rad, så kommer han til å ta den og holde på plassen sin. Men det kan jo ta litt tid når Carra-Skrtel har gjort det så bra i år, og det var nok formen etter skaden i begynnelsen av sesongen som gjorde at de stilte foran Agger i stopperkøen. Og selv om vi aldri så mye vil se Agger spille, så er det jo noe som heter "never change a winning team" så vi burde jo egentlig ikke klage. Men på tirsdag er det ny turnering, og jeg ser ikke bort fra at Benitez kan tenke seg å starte med Agger.

Lenke til kommentar

Herregud, han er jo ikke alkis, han er bare dansk :p

"Vi ville ikke ha vert dansker vist vi ikke drakk øl" Sagt av en viss legendarisk keeper som fortiden koser seg som griserøkter.

 

Nei kjenner ikke saken, men det lukter uproffisjonelt dersom det skulle vise seg å stemme. Når det er sagt så kan vell alkoholisme ramme den beste.

 

Over på litt av fanismen her. Agger er nok god, kewell var jo også fantastisk, men han spilte jo aldri. Vi må holde fokuset på rett plass nå folkens. For all del, jeg ønsker spillerene våre skadefrie og i form. Men når dem ikke spiller etter en skade er det en grunn for det.

Lenke til kommentar
Tja, er vel ikke akkurat så stort problem å skjule at du er en alkis.

Hvis avisene og personene som har spredd ryktene vet det, tror jeg nok ledelsen i Liverpool vet det. ;)

Så er det jo en definisjons sak hva et alkoholproblem er. Tviler også på at Agger har et alkoholproblem, at han nok tok seg litt flere pils enn vanlig under skaden skal man ikke se bort ifra. Var et langt skadeavbrekk. Uansett tror jeg han kommer tilbake, lurer bare på hva som skjer med Carra da.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Jeg tror nok ikke Agger har noe problem, eventuelt tror jeg nok det er ordnet opp i hvis det har vært et problem. Tror nok Carra, Skrtel og Agger alle sammen ender opp med å spille rimelig mye i løpet av sesongen, men jeg tror Carra - Agger kommer til å bli det paret som spiller aller mest utover. Men man skal ikke undervurdere Skrtel heller, har vært veldig god så langt i år. Gleder meg å ha tre så gode stoppere å velge mellom, samt hodestyrken og rutinen til Hyypiä når den trengs.

Lenke til kommentar

Enig, kansje også vår beste spiller akkurat nå etter min mening.

Bunnsolid så langt i forsvar. Han har vell ikke et år enda i klubben, så det er svært gledelig å se hvor fort han har etablert seg, samt stabiliteten han viser. Håper i tillegg at Skrtel kan bli like god som Hyypiä på hodet. Han har jo hatt noen sjangser, men ikke vert helt heldig så langt. Håper han kan lære litt av Hyypiä på den fronten, da får vi en fin fin joker på cornere. 191 cm gjør seg innfor 16 meteren.

 

Vell vell, dagens kamp:

 

Må si jeg er en liten superoptimist før kampen. Alltid fare for undervurdering siden vi kommer med en sterk seier i lomma. Men regner med de forsatt har tapet på Anfield friskt i minnet, som var et fransk lags første seier i England(grøss). Dermed håper jeg undervurdering er et ikke tema.

Tror faktisk Keane netter for første gang i dag, vet ikke hvorfor egenlig. Spørs hvem som starter, men jeg regner med det blir Keane og Kuyt, og at Torres som kommer inn etterhvert.

Kuyt er egenlig mannen og ha på banen i CL, han putter ofte der.

3-0 til Liverpool er optimistisk, men nå håper jeg Torres også får noen mål. Han trenger det etter et ikke altfor bra EM, samt skade med mer. Ville vert bra for Selvtilitten.

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena

Benayoun - Gerrard - Alonso - Riera

Kuyt - Keane

 

Noe sånt? Gjenstår jo å se om vår lille argentiner blir spilleklar eller ikke.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...