Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere vant kampen med skaden til Carrick, selvfølgelig synsing. Men det var veldig avgjørende.

 

Når han ble skada, så tenkte jeg akkurat det samme. Tenkte, faen, kanskje vi taper kampen i midtbanen nå, han er faktisk en utrolig viktig spiller for oss i midtbanen. Samme skjedde i første seriekampen mot Newcastle, rett før pause og da det var 1-1 og.

Lenke til kommentar
Utrolig digg seier dette, en vi har ventet alt for lenge på! Fantastisk å se ulvene våre voldta sauene deres på midtbanen, Mascherano og Alonso var BIG igår!

Eneste som var BIG for dere igår var Kuyt og Skrtel i mine øyne. Alonso spilte en ok+ kamp, Masche var stort sett feilplassert iforhold til resten av laget hele kampen, å hadde det ikke vært for våre evneveike kuklester på midtbanen igår så ville det blitt utnyttet. Dere vant kampen med skaden til Carrick, selvfølgelig synsing. Men det var veldig avgjørende.

Ja der har vi svaret på hvorfor vi vant gitt. Har ingenting med at vi faktisk var bedre og at vi ga mye mer i hver eneste duell. Så ut som Liverpool faktisk ville vinne dette mye mer enn United. Men blir jo litt for dumt å innrømme noe sånt da.

Lenke til kommentar
Masche var stort sett feilplassert iforhold til resten av laget hele kampen(...)

 

Nei? Så du ikke hvordan han løp, taklet og presset midtbanen og angriperne deres gjennom hele kampen?

 

EDIT: Fy faen!

 

Fant dettepå indkast.dk

 

Avis: Aggers mulige vej væk fra Liverpool

Den dukker op i januar og koster 27 millioner kroner.

 

 

I weekendens ligakamp mod Manchester United havde Liverpool igen ikke brug for danske Daniel Agger, der slet ikke var med i truppen hos det sejrende hjemmehold; men den danske landsholdssspiller har en udvej, hvis han ikke er tilfreds med livet som reserve i den engelske klub.

 

Daniel Agger kan nemlig forlade Liverpool til januar, selv om han har kontrakt med klubben til sommeren 2010, skriver Ekstra Bladet mandag. Til den tid kan forsvarsspilleren købe sig ud af sin Liverpool-kontrakt for 27 millioner danske kroner - svarende til sin egen løn i den restende del af kontraktperioden - selv om han ifølge avisen angiveligt vil kunne indbringe Liverpool et sted mellem 80 og 85 millioner kroner ved et reelt salg.

 

Det kan han gøre på grund af den såkaldte Andy Webster-dom fra januar, der betyder, at spillere, der var under 28 år ved kontraktunderskrivelsen, blot skal opfylde tre år af deres kontrakt - uanset længden - før de kan købe sig fri, og til januar har Daniel Agger har været i Liverpool i netop tre år.

 

Officielt vil det være Agger selv, der køber sig fri, men naturligvis vil det være en mulig ny klub, der ender med at betale frikøbssummen.

 

- Jeg kender godt Webster-dommen, men har ikke yderligere kommentarer, har Daniel Agger udtalt til Ekstra Bladet omkring scenariet, og han konfirmerede samtidig, at han ikke har modtaget noget tilbud om en forlængelse af den eksisterende kontrakt med Liverpool.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Degen var jo hatt en operasjon og jeg er glad for at Rafa ikke startet med han mot United. Fint at vi har fått konkurranse mellom plassene, de som presterer skal få spille - det er sånn det skal være. Vi har en klart bedre stall i år enn i fjor, eneste jeg stiller spørsmålstegn til er høyrebacken.

Lenke til kommentar

Vist ikke Agger har fått noen tegn fra Benitez om at han er benket for tiden, pga at han ikke er i god nok matchform, så kan det jo virke som han stiller langt bak i køen som midtstopper. Er det faktum, så forstår jeg godt at Agger er urolig!

 

Med nok spilletid kan han lett utvikle seg til verdensklasse. Har alltid håpt, og håper enda, at han vil gjøre det i Liverpool! Han har alle de kvalitetene som vi trenger per dags dato.

 

Men igjen er jo det bortimot umulig å benke stålduoen Carra-Skrtel for tiden.

Lenke til kommentar
Hmmm, mon tro om noen har glemt å logge seg av en offentlig pc.

 

Noen som har tips om hva som er best reiserute for en vestlending som skal til liverpool? Fra haugesund, nord for stavanger.

 

På forhånd,fra en Manchester United supporter til en Liverpool supporter; dere fortjente å vinne 100%.Gratulerer.

 

Så til saken,når du bor i haugesund bor du vel i en gråsone,men det skal gå fly fra Flesland vil jeg tro,alternativt ta fly fra Sola til Liverpool.Uansett må du nok mellomlande i Schiphol.

Uansett er Finn.no din beste venn i denne saken.

Lenke til kommentar

Det ryktes at Agger har alkoholproblemer tho.

 

Han hadde det før han kom til Liverpool iallefall, og det skal sies at han slet mye med flaska under hele fjordsesongen siden han var skadet hele tiden.

 

Husker ikke hvor jeg leste dette, men håper for guds skyld det ikke er sant. Håper han finner tilbake til gammel form, og kommer inn i forsvaret vårt igjen.

 

Men, det skal sies at jeg syns Skrtel er jævelig god også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...