Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Når jeg leser posten over, klarer jeg ikke unngå å tenke: At du gidder?

Jeg gadd ikke forrige kamp ("glemte" det). :p Men det tar 10 min. å endre alt hver kamp, så er egentlig ikke noe stress. Men det blir nok muligens stress utover i sesongen. :p

 

Edit:

Synd Stoke ikke fikk med seg poeng mot Everton, hadde fortjent det. Men Everton har hvert fall slitt litt i år. ^^

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så morsomt når United-folk gang på gang kommer å klager over at vi feirer en seier. :wee: Slår liksom aldri feil heller.

 

Dere snakker om at målene våre var flaks og dårlig forsvarsspill av Giggs blant annet, greit nok, men det var jaggu meg målet deres også. ;) Får en jævla stor gavepakke når Tevez får lov til å stå heeeelt alene sånn som han gjør. Masche som driter seg ut. Så da kan vi vel konkludere med at alle målene i går var flaks/personlige feil, men det er jo som regel gjerne sånne mål som kommer i slike kamper også da. :) Jeg er bare glad vi faktisk spilte desidert best, ellers hadde vi hvertfall fått hørt det om vi skulle vinne. :p

 

Edit: Creds til Hewitt igjen!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Herlig arbeid Hewitt, men tror du har glemt å oppdatere toppscorenren i PL generelt.

Nei, på den fronten følger jeg bare premierleague.com. Om de ikke har oppdatert enda vet jeg ikke.

 

Registrerer forresten at Lauri Dalla Valle blei matchvinner for X. gang for U18. Virker som vi har noe stort der. Scorte vel hattrick i debuten sin i vinter en gang også gjorde han ikke? :hmm:

Aldri sett ham spille, men sies at han har potensialet til å bli noe virkelig stort, så han er en spennende spiller å følge. Føler jeg leser at han scorer hele tiden hvert fall.

Lenke til kommentar
Man kan ikke regne Kuyt sine skudd som sjangser.. Man vet han bommer...;)

 

Vet det er litt ironi i det, men hadde ikke kuyt 7 champoions leage mål i fjord? Det er ganske respektabelt, viktige mål. Grunnen til han ikke putter er at han må løfte foten mye for å i heletatt treffe ballen, tror dette gjør at han ikke får sikkelig dreis på skuddet.

Jeg syns det er så feil å hakke på Kuyt, han var faktisk grunnen til vi fikk mål nr 2, Babel bare styrte den inn, akkurat som Tevez for dere.

 

Ser mange skryter over babel, men han er forsatt jojo. Hadde han hold en jevnere form kunne vi brukt han hele veien, for han er helt sjef når han er på sit beste. Husker så godt målene i fjord, spesielt mot Arsenal i cl, men også mot chel$kis.

Lenke til kommentar
Utrolig digg seier dette, en vi har ventet alt for lenge på! Fantastisk å se ulvene våre voldta sauene deres på midtbanen, Mascherano og Alonso var BIG igår!

Eneste som var BIG for dere igår var Kuyt og Skrtel i mine øyne. Alonso spilte en ok+ kamp, Masche var stort sett feilplassert iforhold til resten av laget hele kampen, å hadde det ikke vært for våre evneveike kuklester på midtbanen igår så ville det blitt utnyttet. Dere vant kampen med skaden til Carrick, selvfølgelig synsing. Men det var veldig avgjørende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...