perpetrus382 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ahh. Fantastisk Hewitt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det er så morsomt når United-folk gang på gang kommer å klager over at vi feirer en seier. Slår liksom aldri feil heller. Dere snakker om at målene våre var flaks og dårlig forsvarsspill av Giggs blant annet, greit nok, men det var jaggu meg målet deres også. Får en jævla stor gavepakke når Tevez får lov til å stå heeeelt alene sånn som han gjør. Masche som driter seg ut. Så da kan vi vel konkludere med at alle målene i går var flaks/personlige feil, men det er jo som regel gjerne sånne mål som kommer i slike kamper også da. Jeg er bare glad vi faktisk spilte desidert best, ellers hadde vi hvertfall fått hørt det om vi skulle vinne. Edit: Creds til Hewitt igjen! Endret 14. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Greit nok de heier med Manu, men du tenger ikke skrive det samme 2 ganger for det Herlig arbeid Hewitt, men tror du har glemt å oppdatere toppscorenren i PL generelt. Endret 14. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Må jo trøkke det inn må man ikke? Noe som monga når jeg postet. Registrerer forresten at Lauri Dalla Valle blei matchvinner for X. gang for U18. Virker som vi har noe stort der. Scorte vel hattrick i debuten sin i vinter en gang også gjorde han ikke? Endret 14. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Herlig arbeid Hewitt, men tror du har glemt å oppdatere toppscorenren i PL generelt. Nei, på den fronten følger jeg bare premierleague.com. Om de ikke har oppdatert enda vet jeg ikke. Registrerer forresten at Lauri Dalla Valle blei matchvinner for X. gang for U18. Virker som vi har noe stort der. Scorte vel hattrick i debuten sin i vinter en gang også gjorde han ikke? Aldri sett ham spille, men sies at han har potensialet til å bli noe virkelig stort, så han er en spennende spiller å følge. Føler jeg leser at han scorer hele tiden hvert fall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Man kan ikke regne Kuyt sine skudd som sjangser.. Man vet han bommer... Vet det er litt ironi i det, men hadde ikke kuyt 7 champoions leage mål i fjord? Det er ganske respektabelt, viktige mål. Grunnen til han ikke putter er at han må løfte foten mye for å i heletatt treffe ballen, tror dette gjør at han ikke får sikkelig dreis på skuddet. Jeg syns det er så feil å hakke på Kuyt, han var faktisk grunnen til vi fikk mål nr 2, Babel bare styrte den inn, akkurat som Tevez for dere. Ser mange skryter over babel, men han er forsatt jojo. Hadde han hold en jevnere form kunne vi brukt han hele veien, for han er helt sjef når han er på sit beste. Husker så godt målene i fjord, spesielt mot Arsenal i cl, men også mot chel$kis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Slår vi Stoke neste helg blir der Liverpools beste ligastart noensine. Stoke er ustabile,på papiret skal det være en lett match,men stoke er et merkelig lag. Slår Aston Villa,men taper mot et dårlig Everton-lag- Btw:Good work Hewitt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er jo litt typisk å vinne mot Man Utd og så gå rett på et tap hjemme mot Stoke, men jeez, alt annet enn 3 poeng mot Stoke er katastrofalt. Og jeg tror vi greier oppgaven rimelig glatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Om jeg skal være kynisk så frykter jeg 1-1 mot Stoke. Hadde vært så typisk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lærte hvert fall ut ifra kampen mot Everton i dag at vi må se opp for Stoke-innkast høyt oppe i banen. Gode innkast som skapte store problemer i forsvaret hver gang, og som resulterte i begge Stokes mål. Og slikt er så vanskelig å gardere seg mot også, når en ball bare slenges inn helt foran keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Samt seiersmålet mot Aston Villa(Stoke altså) Men har oppservert at Liverpool har blitt bedre på dødballer. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Diskusjon.no sin Premier League Manager 08/09-tråd. Alle burde være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Når ble promotering av egne tråder lov? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er vel egentlig ikke ment som promotering av den tråden, men av spillet. Regner med at det kanskje er flere her som synes det er gøy. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 HAHAH! fy faen, jeg lo godt selvom vi holdt på å tape akkurat da. Det var faen meg noe av morsomte jeg har sett i fotballkamp! hahaha Pøh, da børr du se Spalletti på sidelinja. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Utrolig digg seier dette, en vi har ventet alt for lenge på! Fantastisk å se ulvene våre voldta sauene deres på midtbanen, Mascherano og Alonso var BIG igår! Dette gir spillere, fans og staben et gigaboost inn mot høsten. Vi SKAL henge med videre også. Stoke hjemme er 3p, lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Først og fremst: French assholes! La oss (for once) gjøre det bra i CL fra burjan av. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Utrolig digg seier dette, en vi har ventet alt for lenge på! Fantastisk å se ulvene våre voldta sauene deres på midtbanen, Mascherano og Alonso var BIG igår! Dette gir spillere, fans og staben et gigaboost inn mot høsten. Vi SKAL henge med videre også. Stoke hjemme er 3p, lett Sauen var vel Benitez på sidelinjen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Utrolig digg seier dette, en vi har ventet alt for lenge på! Fantastisk å se ulvene våre voldta sauene deres på midtbanen, Mascherano og Alonso var BIG igår! Eneste som var BIG for dere igår var Kuyt og Skrtel i mine øyne. Alonso spilte en ok+ kamp, Masche var stort sett feilplassert iforhold til resten av laget hele kampen, å hadde det ikke vært for våre evneveike kuklester på midtbanen igår så ville det blitt utnyttet. Dere vant kampen med skaden til Carrick, selvfølgelig synsing. Men det var veldig avgjørende. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Håper vi fortsetter det fine spillet neste kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå