Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plaster på såret er vel at Keane bare spiller dårligere og dårligere

Keane var etter min mening ikke noe dårligere i dag enn tidligere, så vil ikke si at kurven peker nedover etter dagens kamp. Håper selvfølgelig Keane får sin første nettkjenning snart, tror den vil være forløsende og viktig. Men i dag bryr vi oss ikke om hvem som scorer eller ikke. Vi slo United :D

Lenke til kommentar

Oh my.. Fylleprat i en diskusjonstråd på nett? DA er man vel geek.. haha :\

 

Irriterer meg at dere vant i dag, iallefall når vi spilte så ræva som vi gjorde.. Hate Lpool.

 

Menmen, life goes on. Vi får telle poenga på slutten av året, er dere forann oss da, skal dere ikke se bort fra at noen ord fra undertegnede tikker inn her etter klokken 00:00 en sen lørdagskveld.. ;p

Lenke til kommentar

Hewitt er tilbake fra byen. Det var lite liv gitt, men rakk nå å møte noen Liverpool-supportere å feire litt med. :D

 

Jeg tror Man Utd-seieren er viktigere enn man kanskje tror. Selvfølgelig er det en ekstremt viktig kamp, er jo hatkamp, men å vinne mot noen man har slitt med de siste årene kan gi en veldig viktig selvtillit i laget. Det som har felt oss tidligere år er at vi hverken har avgjort kamper vi har vært dårlige i til vår fordel, og ikke vunnet nok mot topp 4. Så langt i år har vi gjort begge deler. Vi må bare fortsette å gjøre det i stor grad, samtidig som at vi må spille med innsatsen, og delvis spillet, vi hadde i dag, så blir det bra. Torres og Gerrard er vel tilbake til neste PL-kamp også, så da blir det enda bedre.

 

Men det skal likevel sies at sesongåpningen (i poeng) ikke har vært bedre i år enn i fjor, i fjor hadde vi også 10 poeng etter fire serierunder. Men da møtte vi nok litt enklere motstand, blant annet Sunderland og Derby.

Lenke til kommentar

Tilbake fra byen allerede nå? Svaaakt. :p

 

Men for å være litt off topic. Håper denne seieren gir oss en liten boost både på selvtillit og spill generellt. Neste er Marseille borte, kan bli tøft, men vi skal nå vinne. Vi husker dog alle hvordan start vi hadde på CL i fjor, så aldri si aldri. Veit ikke helt om jeg ser på Marseille eller PSV som "lettest" motstander, men vi må vinne uansett.

Lenke til kommentar

Meget svakt Hewitt, syns det var bra liv jeg. Syns tydelig vis naboen også som hadde gått ifra annlegget på full rulle. Åpne sikringe skap i gangen ftw!

I alle dager du rotet deg hen da? Var nå på backstage og feiret jeg, god gang som alltid. Viktigeste er vell uansett at du har hatt en fin dag.

 

Viktig for selvtilitten, enda viktigere at vi har kapret 3 av de 6-9 poengene vi mangler hver sesong for å vinne. Blir kjempe spennende mot chelskis og arsenal nå. Foresten så må han godeste røde kort mannen stå over mot cheskis neste helg, deilig bonus.

Marseille skal være relativt grei skruring, selv om det er borte. Typisk at den havner kvelden før utreise, no beer for me.

Lenke til kommentar
Husker vi diskuterte at 3-0 seieren vår var flaks ettersom Ronaldo + Brown sine mål var "flaks"...

 

Hva er dette da? Junior feil av både vds & Giggs.

 

Og forsatt blåste Liverpool 2-3 store sjangser. Kuyt med etpar, Keane med en.

 

Liverpool spilte -fantastisk-! Herregud for en kamp! United styrte vell ca 3 minutter, men etter målet var det KUNN Liverpool.

 

Det er så SINNSYKT mye positivt i denne kampen:

1. Vi vinner uten Gerrard (i store deler av kampen) OG Torres. Våre 2 spillere det sies at vi "ikke vinner uten".

2. Riera spiller bra. Ser ut som vi endelig har en venstreving.

3. Babel forsetter å yte på supersub kvalitetene sine.

4. Vi styrer faktisk en kamp, og faller ikke ned defansivt når vi scorer mål 1 ELLER mål 2.

5. Vi slår erkerival Man Utd.

6. Til slutt, og kanskje det viktigste: Vi løfter spillet vårt så sinnsykt mye i forhold til kampene vi har spilt før, at jeg faktisk ser håp i denne sesongen!

 

GRATULERE MEDSUPPORTERE. Fantastisk kamp.

 

 

 

EDIT:

Herlig at Gerrard utretter mer på sine 25 minutter, en Anderson gjør på sine 80. Glemmer ikke samme kamp ifjor da United bataljonen her inne fast bestemt mente at Anderson var på nivå med Gerrard. Hihih.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

*Liverpool spilte -fantastisk-! Herregud for en kamp! United styrte vell ca 3 minutter, men etter målet var det KUNN Liverpool.

 

Kampen blir bedre og bedre jo lengre tid det går ja. Vi hadde første 30 ihvertfall.

 

Jeg vil nå igjen (som jeg gjør hver høst) advare dere mot å feire seriegull før dere har vunnet det. Det er litt igjen av sesongen enda.

 

Men det er seriøst morro at dette er så stort for dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...