Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Faen til Pools fans som sier at vi ikke aksepterer tapet. Dra til helvette sier jeg. Vi sier jo at dere fortjente dette, men dere hadde flaks med målene som Game sier.

 

Men takk for kampen, vi sees på Old Trafford neste gang :)

Nå er det målene det er flaks med, for et par min siden var det dommeren som var på våres lag.

 

Men de pool supporterene som sier at dere skal slutte å klage. De tar alle under 1 kniv. Det er mange som har akseptert tapet, og gratulert oss, TAKK!. Men så er det noen som ikke gir seg, og det er de pool supporterene sikter til. Drit i. Liverpool fans feirer dette, Man Utd fans stikker ut for å glemme. Ses på Old Trafford!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klage på dommeren? Er dere som klagde på at dere ikke fikk straffe. Som etter hver kamp.

 

Takler dette helt greit. Vi hadde ikke marginene med oss samtidig som vi bommer en del på taktikken. Liverpool hadde mest insats og fortjente å vinne.

 

Ellers så synest jeg det er morsomt å se at dere jubler som om dere hadde vunnet PL etter å slå oss hjemme. Er et stort komplemang det.

 

 

Er ikke ofte vi slår dere. Litt glede og feiring må jo vi få.

Er jo 7 år til neste gang :(

Lenke til kommentar
Klage på dommeren? Er dere som klagde på at dere ikke fikk straffe. Som etter hver kamp.

 

Takler dette helt greit. Vi hadde ikke marginene med oss samtidig som vi bommer en del på taktikken. Liverpool hadde mest insats og fortjente å vinne.

 

Ellers så synest jeg det er morsomt å se at dere jubler som om dere hadde vunnet PL etter å slå oss hjemme. Er et stort komplemang det.

 

 

Er ikke ofte vi slår dere. Litt glede og feiring må jo vi få.

Er jo 7 år til neste gang :(

 

Veddemål? En kasse øl på at dere slår oss i en PL kamp før denne dato om 7 år

Lenke til kommentar
Xabi Alonso 8 - Banens beste. United-kampen fikk ut det beste av Xabi. Spanjolen spilte en svært god kamp. Han har en fantastisk venstrefot og styrte midtbanen mesterlig. Stilte Uniteds midtbanemenn fullstendig i skyggen ved hjelp av vendinger og lure pasninger.

 

Fra .no. Xabi var god fremover, men han er for treig bakover, det så vi det første kvarteret.

Lenke til kommentar
Klage på dommeren? Er dere som klagde på at dere ikke fikk straffe. Som etter hver kamp.

 

Takler dette helt greit. Vi hadde ikke marginene med oss samtidig som vi bommer en del på taktikken. Liverpool hadde mest insats og fortjente å vinne.

 

Ellers så synest jeg det er morsomt å se at dere jubler som om dere hadde vunnet PL etter å slå oss hjemme. Er et stort komplemang det.

 

 

Er ikke ofte vi slår dere. Litt glede og feiring må jo vi få.

Er jo 7 år til neste gang :(

 

Veddemål? En kasse øl på at dere slår oss i en PL kamp før denne dato om 7 år

 

Hehe, er desv. mindreårig. :p ..Faktisk første gang jeg har hørt en united supporter si at det er mulig at vi kan slå dere. Det skal du ha ;)

 

Men fy faen så gøy det blir på skolen nå, alle i klassen er united supportere og har opplyst meg om resultatene i 7 år. Revenge is near :ph34r:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Hett i Liverpool tråden.

 

Først litt cred. til the game, som har vert veldig saklig så langt, selv om det begynner å skli ut nå.

 

Altså, Mascherano burde henges for det første målet. I det Tøvez springer inn, så slutter mascherano å følge han, noe som resulterer i at Tevez uforstyrret kan styre ballen i mål.

 

Kan ikke akkurat si at fortvilelsen brer seg etter et så tidlig mål, men det er ikke en flying start som man ville sagt.

Uansett utrolig imponert hvordan dette relativt "urutinerte" liverpool laget greier å spille seg inn igjenn i kampen, og ta delvis kontroll. Spesielt i andre omgang.

 

Skulle likt å sett Riera situasjonen i reprise, noen som har link? Kan ikke si jeg er imponert, men det ser veldig lovende ut. Var tross alt debyen, og det var ikke crystal palace vi spilte mot.

 

Skrtel er konge igjenn, kom ut av tellingen på hvor mange ganger ganger kommentatoren til sky sa "cleard by skrtel". Masche hentet seg bra inn igjenn og viser innsatsen vi forventer. MEN STYGG feil i starten av han.

Kuyt jobber som alltid, og er grunnen til vi får 2-1. Keane bommer like mye som vanlig.

 

Syns Skrtel er best, og det skuddet er på så kort hold at det er nesten umulig å flytte armen. Litt overasket over vingene våre, fungerte relativt bra, samt Aurelio får godkjent for en gangs skyld.

 

Gerrard kommer inn uten den store betydningen. Da hadde vi relativt god kontroll. Vi ikke bare vinner uten våre 2 beste spillere atm, men snur kampen totalt og det er sterkt.

Utrolig morrsomt når Benitez tar av på sidelinjen, vi måtte synge litt for han da:)

 

For den som ikke fikk det med seg:

Masche var skadet FØR situasjonen han la seg ned, antagelig tok han seg ut ned langs sidelinjen der, og når det var klarert kunne han resignere. Benitez vinking var på grunn av denne skaden. Følg med på kampen, så kan dere utale dere!

 

Lenge siden jeg har sett et så tafatt manu lag, i angrep er de med hele kampen, men mindre i annen omgang. Midbanen er håpløs, liverpool vinner så og si alt i andre omgangen. Ventet bare på at babel skulle sette inn 3-1.

 

Grattis alle sammen, YNWA!

Lenke til kommentar
Han hadde i hvert fall et mer riktig tenningsnivå denne gangen for å si det sånn...

 

Ja var vell helst i andre enden det tente denne gangen. Første takiling var oransj, pga siste spiller sør keeper, men taklingen i seg selv var ikke så stygg. 2 gule er jo heilt greit, rimelig fjern måte å hoppe inn i en takling på.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe grunn til å skylde på dommeren i det hele tatt, han gjorde en grei forestilling. Det er gutta som ikke holdt mål i dag, kan nesten se ut som om de trodde seieren skulle komme av seg selv når de så at både Gerrard og Torres startet på benken og jeg tror den følsen ble forsterket med det tidlige målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...