Ol'H Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Han er alt annet enn United mann hvertfall. Uansett så er ikke dommerkontroverser det vi er mest plaget av i disse oppgjørene. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Poll skal ikke dømme allikevel. Han har blitt erstattet av Martin Atkinson. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Poll skal ikke dømme allikevel. Han har blitt erstattet av Martin Atkinson. 8061967[/snapback] Hvor har du det fra? Så lenge ikke Poll dømmer, er jeg meget fornøyd! Makan til inkompetent dommer skal du lete lenge etter... Eller, egentlig ikke.. England har nok av de... Clattenburgh, Rennie, Riley, osv... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bennett. Wiley. Joda, det er nok å ta av. Men gleder meg stort til kampen, som forøvrig går på tvnorge. Spennende, som alltid! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Poll skal ikke dømme allikevel. Han har blitt erstattet av Martin Atkinson. 8061967[/snapback] Hvor har du det fra? Så lenge ikke Poll dømmer, er jeg meget fornøyd! Makan til inkompetent dommer skal du lete lenge etter... Eller, egentlig ikke.. England har nok av de... Clattenburgh, Rennie, Riley, osv... 8062420[/snapback] Står her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skjer med at det er helt stille her 25min før kampstart da? Gleder meg nå altså, har en god følelse på denne. Stiller med toppet lag gjør vi også: Reina Finnan Carragher Agger Riise Gerrard Alonso Sissoko Gonzalez Kuyt Bellamy Tror Sissoko blir en nøkkel i dag, men han har en tendens til å bli skadet i halvparten av kampene han spiller, og det er jo ikke bra med tanke på Barcakampen til uka. Gleder meg, tror det blir 2-1 jeg.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som vet om streaming av kampen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Herregud som vi pisser på United. Vi later lunken urin over The Red Devils. Hvis United vinner denne kampen har de mer gull enn vanlig. Dette var som Northug Jr. muligens ville sagt det "lilleputt-matching". Dette ser ikke ut som de eventuelle seriemesterne. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Fa#¤& ta Liverpool, hvorfor kan dere ikke bare SCORE? Fy f¤%# manu scoring, så ufattelig jæ¤%& Endret 3. mars 2007 av Crispin Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Omg, så typisk Tough luck, føler med dere... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII! FAEN TA DEG J. SHREAER! At det går ann, det er over... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 faen united flaks på overtid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Latterlig. Rett og slett latterlig. Dårligste spilleren på United putter i en kamp der United har blitt voldtatt i alle hull av et mye bedre lag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå blir vi gjort til latter, best vi tar Barcelona... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå blir vi gjort til latter, best vi tar Barcelona... 8068448[/snapback] Gjort til latter? Hva snakker du om? Vi har trillet ball rundt United hele kampen, de var heldige, men vi blir ikke gjort til latter av den grunn. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Nå blir vi gjort til latter, best vi tar Barcelona... 8068448[/snapback] Gjort til latter? Hva snakker du om? Vi har trillet ball rundt United hele kampen, de var heldige, men vi blir ikke gjort til latter av den grunn. 8068453[/snapback] Jeg mener oss, forumbrukere og i IRL kommer ManU-fansen til å håne oss... Jeg kjenner dem... Verden forandrer seg ikke... ManU vant nok en gang mot oss, makan til uflaks... Endret 3. mars 2007 av SasaB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fy faen, så typisk. Liverpool triller ball i hatt med United gjennom så og si hele kampen, så kommer O'shea og putter på overtid. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fy faen, så typisk. Liverpool triller ball i hatt med United gjennom så og si hele kampen, så kommer O'shea og putter på overtid. 8068477[/snapback] mhm! dette var MAXIMUM urettferdig.. var ikke frispark engang.. måtte Manu brenne.. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ufortjent seier til united. Liverpool hadde jo hele kampen! Og det er så typisk manu å score i siste min.. dritt, jeg hadde håpt vi skulle stoppa kjeften på de united-fansa, somme av dem er så svære i kjeften. Endret 3. mars 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JOHNY PONNY!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA, dere er så eeiiiidddd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå