Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Unitedfolka klager på at vi kommer i deres tråd, så kommer de her :p

 

Vidic første takling på Keane, som hadde vært alene gjennom, var på grensen til rødt. Samme var den andre på Xabi. Så at han ikke skulle vært utvist er bare noe sprøyt.

 

Typisk Unitedfans å skylde på dommeren etter tap. Fikk akkurat svar fra en kamerat: "Alt jeg sier er: Hvor mye betalte Benitez dommeren? Det er mye!" Lavmål, sier jeg. I dag tok vi en fullt fortjent seier!

 

EDIT: Riera imponerer meg. Han er den tekniske vingen vi mangler. Riera, Babel, Gerrard, Torres og Keane :dribble:

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Carrick kom jo på krykker, og med polstret ankel. Så noe var det.

Hvis det er meg du sikter til prøvde jeg bare å vise hvor jævla søkt det som blir sagt her er noen ganger. Carrick var skada ja, ingen tvil om det. Hvorfor i hule helvete skal Masche som har jobba som en gud hele kampen og sikkert er den som vil minst ut plutselig begynne å fake en skade da? Det blir liksom så jævla dumt å si. :)

Lenke til kommentar
Unitedfolka klager på at vi kommer i deres tråd, så kommer de her :p

 

Vidic første takling på Keane, som hadde vært alene gjennom, var på grensen til rødt. Samme var den andre på Xabi. Så at han ikke skulle vært utvist er bare noe sprøyt.

 

Typisk Unitedfans å skylde på dommeren etter tap. Fikk akkurat svar fra en kamerat: "Alt jeg sier er: Hvor mye betalte Benitez dommeren? Det er mye!" Lavmål, sier jeg. I dag tok vi en fullt fortjent seier!

 

 

Word!!

 

Aksepter tapet united fans! Skjønner det er kjipt men hallo. Det viktigste er ikke å vinne men å delta :D

Lenke til kommentar
Carrick kom jo på krykker, og med polstret ankel. Så noe var det.

Hvis det er meg du sikter til prøvde jeg bare å vise hvor jævla søkt det som blir sagt her er noen ganger. Carrick var skada ja, ingen tvil om det. Hvorfor i hule helvete skal Masche som har jobba som en gud hele kampen og sikkert er den som vil minst ut plutselig begynne å fake en skade da? Det blir liksom så jævla dumt å si. :)

Så jo ut som han hadde krampe. Uansett var han på to føtter og gikk. Taklet t.o.m, likevel klarte han ikke gå utover sidelinjen for å legge seg. Uansett, jeg har uansett tilgode å se noen spillere gjøre akkurat dette i samme situasjon som han var i.

 

Gratulere

 

edit: uansett

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Aksepter tapet united fans!

Hvem er det som ikke har gjort det? Kan du/dere slutte å tillegge oss at vi er dårlige tapere, når alt vi gjør er å gratulere dere med seiren. At dere hadde litt flaks med målene kan dere jo ikke diskutere engang. Men at dere vant fullt fortjent? Ingen tvil.

 

 

Må si at enkelte her ikke kan akseptere tapet når dem begynner å klage på dommeren, om at Mascherano som lå i 2 min med skade var grunnen til tapet!

 

 

Men så setter vi strek om dette, så tar vi det opp igjen etter Old trafford :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Klage på dommeren? Er dere som klagde på at dere ikke fikk straffe. Som etter hver kamp.

 

Takler dette helt greit. Vi hadde ikke marginene med oss samtidig som vi bommer en del på taktikken. Liverpool hadde mest insats og fortjente å vinne.

 

Ellers så synest jeg det er morsomt å se at dere jubler som om dere hadde vunnet PL etter å slå oss hjemme. Er et stort komplemang det.

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

When you walk through a storm

hold your head up high

And don't be afraid of the dark.

At the end of a storm is a golden sky

 

And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,

Walk on through the rain,

Tho' your dreams be tossed and blown.

 

Walk on, walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone,

You'll never, ever walk alone.

Walk on, walk on with hope in your heart

 

And you'll never walk alone,

You'll never, ever walk alone.

 

 

La oss nyte alle, og feire ikveld! :D

Lenke til kommentar

Jaja. Dette var fullt fortjent til Liverpool. Kan tenke meg at dere sitter med en ganske god følelse nå. Dere har vært gode i mange av kampene de siste fire årene, men aldri vunnet. I dag var dere klart best, og vant fortjent. Men jeg må få si at det var håpløse feil av oss som lot dere score. Slikt skal ikke skje på dette nivået. Vi får bare ta oss sammen, og gi dere et helvete på Old Trafford.

 

Gratulerer

Lenke til kommentar
Faen til Pools fans som sier at vi ikke aksepterer tapet. Dra til helvette sier jeg. Vi sier jo at dere fortjente dette, men dere hadde flaks med målene som Game sier.

 

Men takk for kampen, vi sees på Old Trafford neste gang :)

Nå er det målene det er flaks med, for et par min siden var det dommeren som var på våres lag.

 

Men de pool supporterene som sier at dere skal slutte å klage. De tar alle under 1 kniv. Det er mange som har akseptert tapet, og gratulert oss, TAKK!. Men så er det noen som ikke gir seg, og det er de pool supporterene sikter til. Drit i. Liverpool fans feirer dette, Man Utd fans stikker ut for å glemme. Ses på Old Trafford!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...