Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gull? Ja, dere kan drømme.

 

Men fullt fortjent idag, det må jeg si.

 

 

Noen som har et tau jeg kan låne? Tar selvmord.

 

Ey, la oss slappe av litt nå eller?? :p;)

 

 

Utrolig at United ikke klarte å komme over til liverpools banehalvdel i 2 omgang :hmm:

Du må være blind. DU så tydeligvis ikke kampen.

 

Med det mente jeg at United hadde fåtalls sjanser iforhold til Liverpool. LFC fikk etablert mer på Uniteds banehalvdel enn United fikk på liverpools.

 

Ser at innlegget mitt istad, var formulert litt feil, men jeg hadde rett og slett forventet mer av United og Berbatov! ;)

Ikke minst med de gode offensive spillerne!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

 

Begge albuene først? Neppe.

 

Felte Keane som bakerste spiller? Feil igjen, Ferdinand var ca. på linje og hadde løpt opp Keane uten problemer.

Nei tok kanskje i litt, men det var hvertfall en albue han dundra inn i hodet til Alonso. Ferdinand var CA. på linje og KUNNE ha løpt opp Keane? So fucking what?

 

 

Masche skulle hatt rødt kort for å legge seg ned å late som han dør.

Ja, for han signaliserte IKKE tidlig at han måtte ut, når Keane var på vei til å ble bytta ut. Han jobba IKKE iherdig på det neste angrepet til United og klarerte det i det hele tatt. Fy faen Carrick er en jævla drittsekk ass! Han halta rundt utpå der og lata som han var skada! Fy faen for en oppførsel!

Lenke til kommentar
Masche skulle hatt rødt kort for å legge seg ned å late som han dør.

Han kunne nok gått til banken ja, men han hadde krampe, og ingen nektet han å legge seg nedpå. :)

 

Jeg vedder på at Masche sprang mest i hele kampen..

 

 

Er helt enig der. Han jobbet iherdig... Men det er veldig dumt at Mascherano ikke kan rulle 2 meter lengere bort altså ut av banen. Så kom dem med båre når han nesten lå på sidelinjen. Wtf?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Jeg har skjekket synet, og jeg har linser. Det var strengt rødt kort. Men aldri direkte rødt, da må du i tilfelle lære fotball først.

 

Da bør du følge med bedre for å si det sånn, det var ikke direkte rødt han fikk sitt andre gule og to gule er lik rødt!

Jeg siterte en annen, så du burde vel ærlig talt følge mere med her :)

 

Han sa at det var direkte rødt kort, og jeg mente det ikke. Og jeg gidder ikke å formulerere det riktig nå som jeg ikke skal leve så mange minuttene til.

Lenke til kommentar
Riera var glimrende synes nå jeg også. Ble virkelig imponert av ham.

 

Imponert, Brown snappa jo ballen gang på gang av ham i første omgangen. Synes faktisk ikke at han var stort mer enn ordinær i dag.,

 

Helt greit. Men jeg er uenig, ble imponert av ham i dag og synes at han var god :) Liverpool var mye bedre enn United i dag. Vi fortjente å vinne og det gjorde vi endelig. Det er det eneste jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tviler sterkt på at Ferdinand hadde løpt opp Keane. I mine øyne var det direkte rødt kort, men jeg skjønner at andre kan ha en annen oppfatning. Uansett, care, vi vant. Fortjent. Og Vidic dreit seg ut i forhold til Chelsea.

Lenke til kommentar
Riera var glimrende synes nå jeg også. Ble virkelig imponert av ham.

 

Imponert, Brown snappa jo ballen gang på gang av ham i første omgangen. Synes faktisk ikke at han var stort mer enn ordinær i dag.,

 

Helt greit. Men jeg er uenig, ble imponert av ham i dag og synes at han var god :) Liverpool var mye bedre enn United i dag. Vi fortjente å vinne og det gjorde vi endelig. Det er det eneste jeg bryr meg om.

 

 

Riera er den offensive spilleren vi manglet. En som kan bli med opp å komme til sjanser. :)

 

Og der scorte Arsenal :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...