Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helsikken så utrolig bra!!!

 

Vi vant fortjent, uten Torres, og Gerrard var så vidt med i spillet. Riera imponerte idag! Det var et bra kjøb.

 

Vi kunne hatt flere mål vis Kuyt hadde scoret, og pool spillere ikke blitt revet ned.

Ellers så imponerte ikke Berbatov idag, skal vi si at Man Utd har drept en god spiller?

 

Vi leder tabellen folkens!

 

YNWA

Lenke til kommentar

Gull? Ja, dere kan drømme.

 

Men fullt fortjent idag, det må jeg si.

 

 

Noen som har et tau jeg kan låne? Tar selvmord.

 

Ey, la oss slappe av litt nå eller?? :p;)

 

 

Utrolig at United ikke klarte å komme over til liverpools banehalvdel i 2 omgang :hmm:

Du må være blind. DU så tydeligvis ikke kampen.

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer mine medsupportere til å gjøre det mange av rivalene våre IKKE ville gjort nå - hold dere til denne tråden, ikke Man Utd-tråden. Så blir det gull.

Du klarte ikke ETT innlegg uten å slenge med leppa til oss nei.

Oi, traff jeg et sårt punkt? ;)

 

Nei, du kan jo egentlig bare ta å gå tilbake til forrige kamp vi hadde mot Man Utd og se på innleggene der. Bare søppel. Jeg vil bare at vi ikke skal holde på sånn og at forumet skal bli til den mølja, men jeg får ikke gjort noe annet enn å oppfordre og håpe folk velger å nyte seieren fremfor å provosere.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Å FY FAEN!!!!! DETTE ER SYYYYYKT!!!

 

Vi klarer å slå Scum uten vår beste spiller, Fernando Torres. Synes vi imponerer. MAscherano er jo bare helt syk, MOM for meg. Uten han hadde vi tapt i dag. Vi ser jo det, den ene gangen han ikke er bak der og rydder opp, scorer Tevez. Liten tabbe av Masch dog. Håper han er klar igjen til neste kamp!

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

Jeg har skjekket synet, og jeg har linser. Det var strengt rødt kort. Men aldri direkte rødt, da må du i tilfelle lære fotball først.

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

 

Begge albuene først? Neppe.

 

Felte Keane som bakerste spiller? Feil igjen, Ferdinand var ca. på linje og hadde løpt opp Keane uten problemer.

Lenke til kommentar
HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

Hvis det var med begge albuene først (det kan jeg faktisk ikke huske, var vel helt paralysert etter det fantastiske dårlige spillet vårt) er det vel kanskje greit med gult og utvisning. Og den første situasjonen var det korrekt med gult siden Rio kom bak ham slik at ikke Vidic var bakerste mann.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller.

Jeg har skjekket synet, og jeg har linser. Det var strengt rødt kort. Men aldri direkte rødt, da må du i tilfelle lære fotball først.

Strengt? Det var jo klart gult kort. Skrev også nesten. Spør du meg er det hvertfall på grensa til rødt. Skal ikke mye til for å skade Alonso skikkelig der. Som sagt skulle han uansett aldri ha vært i den situasjonen da han faktisk skulle hatt rødt mye tidligere. :)

Lenke til kommentar

Herregud Hewitt, slutt å være så jævlig tåpelig.

 

"HAHAH! Sorry ass, men du må sjekke enten streamen eller synet. Det var jo nesten direkte rødt. Man hopper ikke inn med begge albuene først med full kraft i huet til en motspiller. Dessuten skulle Vidic hatt direkte rødt da han felte Keane som bakerste spiller."

 

Enig. Greit nok at det ikke ble rødt på den første imo, men den siste så veldig rød ut.

 

Konklusjon: United spillte drittdårlig, Liverpool vinner fortjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...