Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAAAAAAAAAAAAA! HERREGUD :D Er så glad! Kroppen min skjelver så det er vanskelig å skrive. Men, vi slår Man Utd UTEN Torres. Og Gerrard spiller vel ca en halvtime. For en fantastisk dag. Love you all guys.

Men vi manglet jo Ronaldo, så ikke rart dere vant...

 

 

Neida, for å være litt mer seriøs så er det fortjent at dere vinner. Vi spiller fantastisk dårlig med tanke på laget vi stilte.

 

Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

 

Har ikke sett United så dårlig på mange år. Kommer til å tape mer vi, med den innsatsen som ble lagt ned i dag. Scholes og Anderson var helt forferdelig i dag

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅJA :D HELT FANTASTISK! :D

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er dritglad, og det blir definitivt sørpefylla i dag. Jeg trodde dette kom til å bli enda en drittkamp mot Man Utd da de scoret etter noen få minutter, men jeg synes vi supportere virkelig skal hylle spillerne våre i dag som kjempet som bare faen, og som for nesten første gang mot Man Utd virkelig tør å gi alt også offensivt, og da har jeg ikke engang tatt med at vi manglet de to spillerne noen snakket om var hele laget vårt. Vi motbeviste det i dag. Det gjør seieren ENDA bedre.

 

Synes Riera viste seg frem fra en positiv side i dag og viste litt hva han kan ble. Jeg leste noen som sa han var enda en middelmådighet, og de færreste har vel hatt skikkelig tro på ham, men han viste i dag at han kan bli god i den røde trøya (for tidlig å si nå, selvfølgelig). Han er hvert fall den type ving vi trenger - en som holder bredden og som kan komme seg forbi forsvarere. Det har vi manglet. Teknisk er han også, var noen finesser i dag. :D

 

Nå skal vi bare nyte dette frem til neste kamp. Jeg oppfordrer mine medsupportere til å gjøre det mange av rivalene våre IKKE ville gjort nå - hold dere til denne tråden, ikke Man Utd-tråden. Så blir det gull.

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Lenke til kommentar
Det som derimot ikke var fortjent var utvisningen av Vidic, som gjør at vi mister ham neste kamp, borte mot Chelsea...

Helt uenig. Vidic fikk fortjent rødt. Forbanna idioti

Jeg syntes det så ut som en ren duell, jeg. Kanskje litt hard men like fullt ren. Mulig jeg ble lurt av den fantastisk dårlige oppløsningen på streamen min men allikevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...