Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VDS på neste skjorte.

 

Nei, det var en grei omgang, men jeg er forbanna over hvor jævla ræva vi er på første målet deres. De får jo gjøre akkurat som de vil, og det finnes faen ikke en sjel der ute i rommet som Tevez er. Møkkaforsvarsjobb. Resten av kampen har vært relativt bra. Det gleder meg stort å se at det offensive spillet vårt er 25 ganger bedre enn i de forrige kampene, og det mot Man Utd og uten Gerrard og Torres. Veldig positivt.

 

Få innpå Torres og Gerrard i løpet av andre omgang, og vær på tå hev i andre omgang, så kan det bli en morsom andreomgang. Jeg er ikke fornøyd med uavgjort.

Lenke til kommentar

Jævlig surt med målet til United. Blei tatt litt på senga og fikk en i fleisen der gitt. Men selv om vi hadde litt flaks på målet så synes jeg 1-1 gir et mye bedre bilde av kampen til nå. Vi har hatt våre sjanser, og det har United også. Vi gir hvertfall alt, det er veldig positivt! ALt i alt ganske fornøyd egentlig. Få innpå Torres og Gerrard så kanskje dette går. Synes Riera har vært positiv også.

Lenke til kommentar
Må jo være en United spiller som scorer..dere klarer det ikke selv visst

Samme hvem som scorer, teller like mye allikevel. Dessuten kommer snur vi dette her, med eller uten deres hjelp. ;)

Du drømmer. Det er så skam at det er 1-1. Vi burde absolutt ha ledet. Dere trenger hjelp fra en fra våre, utrolig ikke sant?

 

 

Vi slår dere i 2omg. Det blir 1-3 til United ;)

Lenke til kommentar

Selv om dere hadde flaks med målet, samt fikk en corner dere ikke skulle ha hatt når Kuyt fikk kjempesjangsen sin, så har dere imo vært på høyde. Liverpool kjemper United ut av stilen. MEget skuffa over Uniteds første omgang, som har vært stillestående og tafatt til tider...

 

En viss straffesituasjon tidlig i kampen også :p

Lenke til kommentar

Syns det er helt greit at det står 1-1

 

Det har vært ganske så likt, vi har hatt 2 store sjanser, og de har hatt 2 store. Vell er våre gavepakker fra Van der sar, men. Det fortjener vi siden Reina gav united 2 i forrige kamp.

 

Tror dette kan gå veien, Vi vil mer en united.

Dessuten, syns jeg Riera virker positiv. Kanskje han ikke er så ille likevell. Håper vi får se Torres og Gerrard i pausen.

 

Keane, har som vanlig vært ganske så usynlig, håper han scorer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror helvete er løs på Anfield om Nani kommer inn. Vi har svært få - om noen - som takler slike spillere. Aurelio og Arbeloa er sjanseløse.

 

Vi er lett på høyde i andre halvdel av første omgang.

Lenke til kommentar

Vi spiller drittfotball i dag, så har 0 tro på seier. Virker ikke som gutta gidder noe særlig heller. sløvt å tafatt, ingen løp eller en dritt... Taktikken vi bruker passer også dårlig, da dere får mye rom på kant og vi mangler kantspillere på offensiven.

 

Limberbatov: Soleklar hands imo, men men, sånn er fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...