ErlendRU Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Min nye skrivebordsbakgrunn: EDIT. Feil link Hva skjer med at det ikke skjer noe her inne? Stikker på butikken og kjøper is jeg Seriøst, mulig å få den bakgrunnen? Faen tida går sakte nå altså. Gjør liksom ikke noe fornuftig, bare sitter her og er sjuk. Får vel fyre opp Fifa-demoen tenker jeg, da går tida. Ca 45-60min til laget blir klart? Blir spennende. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Haha, noe har skjedd med quoten din erlend Ser bildet fint i innlegget mitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sender LFCtv eller livesports 273 kampen, eller noe? Jeg har ikke canal+ :| VG live er trist Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Min nye skrivebordsbakgrunn: EDIT. Feil link Hva skjer med at det ikke skjer noe her inne? Stikker på butikken og kjøper is jeg Rart at du ikke har fått Bluescreen eller at pcen din har gått. Må ihvertfall være en sterk pc, for jeg tror min hadde skrudd seg av om jeg hadde tatt på et sånt skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Haha, nei med en alik bakgrunn kjører PC-en fint Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Haha, noe har skjedd med quoten din erlend Ser bildet fint i innlegget mitt. Det var fordi jeg tok det bort i quoten. Går det ann å få bildet? Sender LFCtv eller livesports 273 kampen, eller noe? Jeg har ikke canal+ :| VG live er trist Livesports sender garantert kampen. LFCtv sender ikke PL-kamper direkte. Hurra for Canal+! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Da har jeg også gått til anskaffelse av samme bakgrunn som Kjetil ! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Link. Klikk Download til venstre for bildet, så får du det mye større Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Oh, Pavarotti er Liverpool fan! Hahahaha. Jeg tok den bakgrunnen å Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Til dere som har skiftet bakgrunn, ikke kom til underforumet " Maskinen fungerer ikke" senere da. For dere vet vel hva som gjør det da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Pc'n min henger seg litt hver gang den legger merke til avataren din raste Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Og der var det 1 time igjen! Lagoppstillinga burde vel komme snart. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fet bakgrunn, Kjetil. Kan slenge ut min stylish Torres-wallpaper også da : Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Morsom du er i dag da Raste Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Og der var det 1 time igjen! Lagoppstillinga burde vel komme snart. Kun 1 time igjen! Kanskje jeg burde begynne å bufre Sopcast-kanalen slik at jeg får med meg hele kampen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Laget: Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Benayoun - Alonso - Mascherano - Riera Keane - Kuyt Subs: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Ngog, Torres, Gerrard, Babel. Jeg liker virkelig ikke det laget ... Men vi har en helvetes benk å kunne sette inn. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fet bakgrunn, Kjetil. Kan slenge ut min stylish Torres-wallpaper også da : Off, nå er serriøst pcen min klikket etter jeg åpnet den der. Popup og alt som er kom med en gang. LFC fans: Tap i dag ja. Ingen unnskyldninger nå heller siden Torres og Gerrard er med ! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Kilde? Står ikke noe om det på liverpool.no Gisj, ville nok sett torres og gerrard på banen Edit: Fant det nå. Endret 13. september 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fet bakgrunn, Kjetil. Kan slenge ut min stylish Torres-wallpaper også da : Off, nå er serriøst pcen min klikket etter jeg åpnet den der. Popup og alt som er kom med en gang. LFC fans: Tap i dag ja. Ingen unnskyldninger nå heller siden Torres og Gerrard er med ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå