Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har vel trent me to baller hele sommeren. :)

(Liten gay-joke der. Men bare for moroskyld da.)

Det er vel ikke så gay å trene med to baller, hvis du mener det slik jeg tror da...

 

Edit: Men hvis det er mer en to baller... da er det litt gay...:p

Når man er fotballspiller så kan man teoretisk leke med 3 baller før det blir gay ;)

Det har du forsåvidt rett i. Men mer enn tre baller er fy, fy...

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg vert på byen å loddet stemningen. Observerte 1 liverpool trøye, 0 manu trøyer:)

 

Godt jeg har noen til å vekke meg i morgen, vi snakker få timer nå.

Sportscafeen er stedet å være i stavanger! Kommer rundt 12, nr 37 skrtel ligger nyvasket på kles-stativet og venter på meg.

God natt, carpe diem! Brake a leg!

Lenke til kommentar
Det er så jævla deilig at jeg er så sjuk at jeg våkner tidlig og faen ikke får sove igjen at jeg kan gå halve dagen og "glede" meg til kampen. :D *klikk* Dette var jo ikke planen i det hele tatt, jeg skulle jo stå opp 30 min før jeg. :(

 

 

Samme her. Helt fælt er det. Grugleder meg veldig nå, men de neste timene vil gå vanvittig sent!

Lenke til kommentar
KAMP I DAG :D :D :D :D

 

Våkna til You'll Never Walk Alone i dag, spillte den av til jeg sto opp. Nå plutselig begynte en kompis å synge på den :D Og han er unitedsupporter :p

 

Det er han faaaaaaen meg ikke da

Kanskje han er Celtic supporter? You'll never walk alone er ikke akkuratt Liverpool sin sang alene gitt.

 

"Mange mener at publikumet på Anfield ikke var først ute med å bruke sangen, og diskusjonene har vært endeløse. Engelske tabloider har gjentatte ganger tatt opp spørsmålet, men aldri kommet frem til et konkret svar. Mange lag har blitt nevnt i diskusjonen om hvem som brukte sangen først. Blant disse finner vi Sunderland, Manchester United, Ajax, Schalke 04 og den hyppigst nevnte – Celtic"

 

 

Jævlig kvalm sang. Men here you have it. Sikkert mere trøkk på Celtic Park.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Her er svaret:

 

http://www.redandwhitekop.com/article.php?id=448422

 

Utdrag:

 

So let’s return to the original questions, but this time with enough bullets to sink a battleship. Was it the Celtic fans who first sung “You’ll never walk alone”?

 

Was it like SHITE!!

 

Did Gerry Marsden bring “You’ll Never Walk Alone” into the Hallowed Halls of Anfield ?

 

NO! It was Gerry Flaherty and other travellers to Hillsborough in April 1963.

 

“And you can take that to the bank”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...