Alastor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 2 innlegg er slettet. Som dere godt vet, personangrep fører til 24 timers utestengelse. Kommentarer, spørsmål? Send meg en pm! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hahaha, det må jo være de verste 24 timene å bli utestengt på, fra nå til i morra kveld HAr medfølelse for dere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Han har vel trent me to baller hele sommeren. (Liten gay-joke der. Men bare for moroskyld da.) Det er vel ikke så gay å trene med to baller, hvis du mener det slik jeg tror da... Edit: Men hvis det er mer en to baller... da er det litt gay... Når man er fotballspiller så kan man teoretisk leke med 3 baller før det blir gay Det har du forsåvidt rett i. Men mer enn tre baller er fy, fy... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvem fikk pause. Kanskje greit at de fikk roe seg ned før kampen imorgen. Er bare 13 timer til Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 13 timer :O Tror jeg legger meg, så går tiden fortere Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jaja, da har jeg vert på byen å loddet stemningen. Observerte 1 liverpool trøye, 0 manu trøyer:) Godt jeg har noen til å vekke meg i morgen, vi snakker få timer nå. Sportscafeen er stedet å være i stavanger! Kommer rundt 12, nr 37 skrtel ligger nyvasket på kles-stativet og venter på meg. God natt, carpe diem! Brake a leg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvem fikk pause. Kanskje greit at de fikk roe seg ned før kampen imorgen. Er bare 13 timer til Ingen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 KAMP I DAG :D :D Våkna til You'll Never Walk Alone i dag, spillte den av til jeg sto opp. Nå plutselig begynte en kompis å synge på den Og han er unitedsupporter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 KAMP I DAG :D :D Våkna til You'll Never Walk Alone i dag, spillte den av til jeg sto opp. Nå plutselig begynte en kompis å synge på den Og han er unitedsupporter Det er han faaaaaaen meg ikke da Lenke til kommentar
bas-se Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ahh, begynner å glede meg voldsomt nå. Satser på seier for første gang på mange år, har tro på det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Våkna klokka 7 i dag, umulig å få sove igjen da. Gleder meg så utrolig til kampen!! "Bare" 3,5 laaaaange timer igjen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det er så jævla deilig at jeg er så sjuk at jeg våkner tidlig og faen ikke får sove igjen at jeg kan gå halve dagen og "glede" meg til kampen. *klikk* Dette var jo ikke planen i det hele tatt, jeg skulle jo stå opp 30 min før jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det er så jævla deilig at jeg er så sjuk at jeg våkner tidlig og faen ikke får sove igjen at jeg kan gå halve dagen og "glede" meg til kampen. *klikk* Dette var jo ikke planen i det hele tatt, jeg skulle jo stå opp 30 min før jeg. Samme her. Helt fælt er det. Grugleder meg veldig nå, men de neste timene vil gå vanvittig sent! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) KAMP I DAG :D :D Våkna til You'll Never Walk Alone i dag, spillte den av til jeg sto opp. Nå plutselig begynte en kompis å synge på den Og han er unitedsupporter Det er han faaaaaaen meg ikke da Kanskje han er Celtic supporter? You'll never walk alone er ikke akkuratt Liverpool sin sang alene gitt. "Mange mener at publikumet på Anfield ikke var først ute med å bruke sangen, og diskusjonene har vært endeløse. Engelske tabloider har gjentatte ganger tatt opp spørsmålet, men aldri kommet frem til et konkret svar. Mange lag har blitt nevnt i diskusjonen om hvem som brukte sangen først. Blant disse finner vi Sunderland, Manchester United, Ajax, Schalke 04 og den hyppigst nevnte – Celtic" Jævlig kvalm sang. Men here you have it. Sikkert mere trøkk på Celtic Park. Endret 13. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Anbefaler alle å se denne filmen. Laget av Erlend på KopForum, han er utrolig dyktig og har mange bra filmer! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Poenget mitt var jo ikke at det er Liverpool sin sang, ene og alene. Men at han som unitedsupporter starta å synge på den, uten å tenke på det. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Her er svaret: http://www.redandwhitekop.com/article.php?id=448422 Utdrag: So let’s return to the original questions, but this time with enough bullets to sink a battleship. Was it the Celtic fans who first sung “You’ll never walk alone”? Was it like SHITE!! Did Gerry Marsden bring “You’ll Never Walk Alone” into the Hallowed Halls of Anfield ? NO! It was Gerry Flaherty and other travellers to Hillsborough in April 1963. “And you can take that to the bank” Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Herregud, gruer meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Min nye skrivebordsbakgrunn: EDIT. Feil link Hva skjer med at det ikke skjer noe her inne? Stikker på butikken og kjøper is jeg Endret 13. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Stikker på byen og drikker øl jeg lykke til folkens, YNWA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå