banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Se liverpool kampen på Three Lions i Trondheim Jeg skrev hvor, ikke hva Men da er det nok uaktuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvor=Trondheim Tror det står. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Se liverpool kampen på Three Lions i Trondheim Jeg skrev hvor, ikke hva Men da er det nok uaktuelt. Men da fikk du både, og ;> Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Både i pose og sekk. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jaja Gleder meg til kampen. Håper på en fair kamp med mange sjanser, begge lag spiller like godt, og det beste laget vinner. Men jeg tror det vil bli en tvilsom avgjørelse i form av straffe eller frispark som ødelegger kampen, og enten utd eller pool supportere vil si at det var flaks. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Synd at dere mangler Ronaldo. Han har aldri vært god mot oss, og viner vi, får vi bare høre: "Men vi hadde ikke vår beste spiller" osv... Bare pass deg. Han trener med ball som du ser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Han har vel trent me to baller hele sommeren. (Liten gay-joke der. Men bare for moroskyld da.) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Han har vel trent me to baller hele sommeren. (Liten gay-joke der. Men bare for moroskyld da.) Det er vel ikke så gay å trene med to baller, hvis du mener det slik jeg tror da... Edit: Men hvis det er mer en to baller... da er det litt gay... Endret 12. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ronaldo den 2. hjelper ikke når vi har Macherano som anker. Sånn er det med den saken. Greit han kan runde en ving og en og annen back. Men Mache kommer han ikke forbi. Basta Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Han har vel trent me to baller hele sommeren. (Liten gay-joke der. Men bare for moroskyld da.) Det er vel ikke så gay å trene med to baller, hvis du mener det slik jeg tror da... Edit: Men hvis det er mer en to baller... da er det litt gay... Når man er fotballspiller så kan man teoretisk leke med 3 baller før det blir gay Ronaldo den 2. hjelper ikke når vi har Macherano som anker. Hvis det ankeret skal virke så bør han ha litt mindre tenningsnivå enn det han hadde i fjor... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ronaldo den 2. hjelper ikke når vi har Macherano som anker. Hvis det ankeret skal virke så bør han ha litt mindre tenningsnivå enn det han hadde i fjor... Enig! Håper han har lært. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16654&zone=1 Hadde vært fantastisk om Ronaldo ble kastet ut i morgen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kast han til ulvene! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vet ikke hva du definerer som "ulvene", men jeg kan fortelle deg at Liverpool ikke går inn under den "kategorien". Anfield har vært en lekeplass for United i mange år. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja, veldig mange år. Tror det er rundt 40 år nå, eller noe .. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) "Lekeplass" er dine ord, dere har hatt et overtak, men vet ikke om jeg vil si dere har lekt dere på Anfield. Dere gjorde i hvertfall ikke det sist sesong. Du ba om ulv - Se filmen hos Youtube Endret 12. september 2008 av Termometer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja, veldig mange år. Tror det er rundt 40 år nå, eller noe .. Du kan jo titte litt på statistikken selv. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Noen som vil anslå en start 11'er da? Edit: Statestikk er oppskrytt .. Endret 12. september 2008 av sagberg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Ja, veldig mange år. Tror det er rundt 40 år nå, eller noe .. Du kan jo titte litt på statistikken selv. Ja, for statistikk og lekeplass er jo synonymt. Reina Arbeloa Carra Skrtel Aurelio Kuyt Masche Gerrard Bønna/Riera Keane Torres Endret 12. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Håper på denne eller noe liknende: -----Reina----- Arbeloa-Carragher-Agger-Dossena Kuyt-Mascherano-Gerrard-Riera -----Keane----- -----Torres----- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå