imastard Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ikkje mange timene til ryanair flighten tar av til liverpool fra torp, overnatta på flyplassen. Veldig hyggelig at dei tilfeldigvis skulle teste brannalarmen heile jævla natta Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ikkje mange timene til ryanair flighten tar av til liverpool fra torp, overnatta på flyplassen. Veldig hyggelig at dei tilfeldigvis skulle teste brannalarmen heile jævla natta Skal du se kampen live?! Lucky you!! Siste nytt om Gerrard og Torres da? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Benitez har vell sagt att viss dei er klare spelar dei, ellers veit eg ikkje noko. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Veldig hyggelig at dei tilfeldigvis skulle teste brannalarmen heile jævla natta Det finnes United folk overalt vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har verken 360 eller ps3 jeg. Men har prøvd både nyeste FIFA og PES. PES er mest realistisk,men FIFA er bedre spør du meg. (Fjorårests(altså PES 6 og FIFA 07) er PES bedre. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg spiller Fifa 08 på 360 og PES 2008 på PS3. Kjøper nok begge i år også, usikker på hvilket format though. Blir nok 360 :-) Mer komfortabel med kontrollen.. Bare si ifra om noen har lyst på en match :- ) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ah, om 1 dag sitter eg på Anfield road og ser storkampen, gleder meg heilt sinnsjukt. Har venta på å komme meg til Anfield Road siden eg var 5 år, så ein 16 år gammel drøm blir oppfylt =) noen andre anbefalinger om diverse ting å sjå i Liverpool? En tur til Liverpool bør inneholde: En tur til Anfield Road(gaten bak arenaen), en Liverpool kamp på Anfield Road, og en tur nedom Albert Dock. En god oppvarming er vel å ta turen innom puben som ligger rett utenfor inngangen(glemt navnet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Virgin Superstore er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ei heller supportershoppen midt i sentrum, og under The kop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Liverpool sin stadion heter ikke Anfield Road. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 En god oppvarming er vel å ta turen innom puben som ligger rett utenfor inngangen(glemt navnet). The Albert, obligatorisk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er kun Andfild er det ikke? Stusset litt på det jeg også for å si det sånn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 En god oppvarming er vel å ta turen innom puben som ligger rett utenfor inngangen(glemt navnet). The Albert, obligatorisk Agreed. Bare følg flokken av menn du. The Magnet om kvelden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Anfield Road, er ikke det en vei som går rett ved stadion eller noe slikt? Mener å huske å ha lest det en plass. EDIT: Anfield Stadium, oftest kalt Anfield, eller Anfield Road etter veien den ligger ved, er hjemmebanen til Liverpool FC. Fra wikipedia. Endret 12. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ah, det visste jeg ikke... Har alltid hørt Anfield Road, og alltid trodd den het det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Endelig en gladnyhet! El Nino og Stevie G trente for fullt i går. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bra at Pool har med de beste spillerne sine. Vi mangler som kjent bl.a Ronaldo, så nå slipper vi høre at han er hele United hvis vi slår dere igjen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Synd at dere mangler Ronaldo. Han har aldri vært god mot oss, og viner vi, får vi bare høre: "Men vi hadde ikke vår beste spiller" osv... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det tror jeg du slipper for å si det sånn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Anfield Road, er ikke det en vei som går rett ved stadion eller noe slikt? Mener å huske å ha lest det en plass. EDIT: Anfield Stadium, oftest kalt Anfield, eller Anfield Road etter veien den ligger ved, er hjemmebanen til Liverpool FC. Fra wikipedia. Da heter den vel Anfield Road da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå