Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker Carra om mulig enda mer. Skal bestille boka hans snart, gleder meg til å lese den.

 

Og nei, så klart kommer han ikke til å bli solgt, han kommer til å være i Liverpool resten av karrieren og ganske sannsynlig lenge etter i en annen rolle også. Eierne liker neppe uttalelsene (som for øvrig Gerrard også har sagt), men hadde blitt lemlestet om de hadde solgt Carra eller Gerrard av den grunn.

Lenke til kommentar
Det hadde smakt herlig med poeng i denne kampen.

Med det mener du at du er fornøyd med uavgjort også? Jeg kommer aldri i verden til å være fornøyd om det blir uavgjort i denne kampen, selv om jeg ser på det som et meget sannsynlig resultat. Skulle vi ligge under og så klare utligne helt på tampen, vil jeg selvsagt være glad for det. Men kampene vi spiller på Anfield, forventer jeg at vi alltid skal vinne - selv mot united. Hver gang vi avgir poeng på Anfield, vil alltid være en stoooor skuffelse!

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. I utgangspunktet bør alle kamper på Anfield være tre poeng når vi skal prøve å kjempe om ligagull. Selvfølgelig blir man glad om vi sliter i en kamp og får ett poeng til slutt etter å ligget under, men man vil likevel være skuffet over bare å tatt ett poeng på hjemmebane. Foran våre supportere og på vårt eget gress er det vi som skal prestere og ta poengene.

 

Og yay, da er min første bortekamp evah i boks! Kampbillett/hotell og fly til Madrid er bestilt til bortekampen mot Atletico Madrid i CL. Så da blir det begge Atletico-kampene ringside. :D

Lenke til kommentar

Det er en god innstilling det da. Jeg frykter heller ingen lag. Vi har på få år møtt blant andre Inter, Barcelona og AC Milan, og har gått seirende ut mot alle disse. Ser ingen grunn til å frykte noen lag. Til syvende og sist kommer alt ned til oss selv og hvordan vi spiller. Spiller vi bra skal det mye til for å tape kampen. Men det skjer selvfølgelig det også, for eksempel O'Shea.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd hvis vi klarer uavgjort mot Man Utd. Vi har vært elendige mot dem de siste årene.

 

Og yay, da er min første bortekamp evah i boks! Kampbillett/hotell og fly til Madrid er bestilt til bortekampen mot Atletico Madrid i CL. Så da blir det begge Atletico-kampene ringside. :D

 

Pluss Marseille-kampen på Anfield? :p

Lenke til kommentar

Både borte og hjemmekampen ja. Det blir nok fett kan jeg tenke meg. :p Gleder meg vilt til Anfield selv nå. Selvfølgelig har jeg driti meg ut og klart å miste confirmation nummeret til bookinga hos Ryanair da, men det ordner seg vel. :p Noen som har klart det før? Lest på nettet og de sier det ikke er noe stress, bare å møte opp litt tidlig på flyplassen så ordner de det, men lurer på om ikke jeg skal ringe dem sånn for å være på den sikre siden. :hmm:

Lenke til kommentar
Eneste som skremmer meg før kampen er spillet vi har hatt så lant i år. Manu er jeg aldri redd for å møte, tror det er mer motsatt. Spesielt i CL i fjor.

Siden vi har så dårlige resultater i det siste mot dere ?

 

Nei, mer måten resultatene har komt på. Tenker da spesielt på 1-0 kampen da dere scorer veldig sent, kansje et noe heldig mål. Liverpool fortjente å vinne vell så mye som manu, men dere hatt marginene. Vi spilte en helt ok kamp.

Tror ikke jeg så 3-0 kampen, men lufta gikk ut med rød kort osv, og da var vi vell inne i en laber periode om jeg ikke husker feil.

 

23/03-08 Premiership Manchester United FC - Liverpool FC 3-0

16/12-07 Premiership Liverpool FC - Manchester United FC 0-1

03/03-07 Premiership Liverpool FC - Manchester United 0-1

22/10-06 Premiership Manchester United - Liverpool FC 2-0

18/02-06 FA Cup Liverpool - Manchester U 1-0

22/01-06 Premiership Manchester U - Liverpool 1-0

18/09-05 Premiership Liverpool - Manchester U 0-0

15/01-05 Premiership Liverpool - Manchester U 0-1

20/09-04 Premiership Manchester U - Liverpool 2-1

24/04-04 Premiership Manchester U - Liverpool 0-1

 

Som dere ser er det meget jevnt. Manu har klart flest seiere de siste år, men med svært liten margin. I hjertet er det jo seier som gjelder, men skulle det vert på tippekupongen ville jeg gått for noe ala 0-0. Blir uansett spennende. Vil dog ikke utelukke en smell pga spillet så langt i år + eventuelle mangel på spillere fra første 11`ern.

 

Frykter skjelden engelske lag. Husker jeg var hadde litt nerver før Arsenal kampen i CL kvarten. Jeg så den med skrekkblandet fryd, et inferno av følelser, fra helvete til himmelen.

 

Troen er der uansett, støtter alltid laget:) Jeg var den eneste som sa noe posetivt da vi lå ender 3-0 i Istanbull, gjett om gjengen har fått hørt de noen ganger.

Småtrist å drikke øl kl 1 på en lørdag(da skal man jo sove)

Word, ivertfall klokka 13:00;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Både borte og hjemmekampen ja. Det blir nok fett kan jeg tenke meg. :p Gleder meg vilt til Anfield selv nå. Selvfølgelig har jeg driti meg ut og klart å miste confirmation nummeret til bookinga hos Ryanair da, men det ordner seg vel. :p Noen som har klart det før? Lest på nettet og de sier det ikke er noe stress, bare å møte opp litt tidlig på flyplassen så ordner de det, men lurer på om ikke jeg skal ringe dem sånn for å være på den sikre siden. :hmm:

Fett blir det garantert. Aldri vært i Spania heller (ja, shame on me), så blir litt kult å besøke et nytt land i samme sleng, og ikke minst stå i Liverpool-svingen på en europeisk bortekamp. :) Men det beste var jo prisen da. 2500,- inkludert fly t/r Torp - Madrid, tog t/r Stavanger - Sandefjord, 2 netter på 4*-hotell i Madrid og kampbillett. Er jo sånt de kaller et varp. :p

 

Sikkert ikke noe problem, trodde egentlig det holdt å bare si navnet sitt når man sjekket inn? Men kontakt dem for sikkerhetsskyld du, det er jo Ryanair. Hvem vet hva de finner på. :p

Lenke til kommentar
Ah, om 1 dag sitter eg på Anfield road og ser storkampen, gleder meg heilt sinnsjukt. Har venta på å komme meg til Anfield Road siden eg var 5 år, så ein 16 år gammel drøm blir oppfylt =)

 

noen andre anbefalinger om diverse ting å sjå i Liverpool?

 

bare vær forsiktig, masse tyver på Merseyside :D

Lenke til kommentar
FIFA08 er helt elendig, så not me. 09 virket faktisk ganske bra. 08 mangler jo alt som heter fart, flyt og tempo.

Synes 08 var bra jeg, og 09 virka bare enda bedre også. Mye bedre fart, flyt og tempo som du selv sier. :) Gleder meg hvertfall veldig. Hva spiller folk her inne på? Kunne jo hatt litt turneringer utover høsten da kanskje. Går i 360 selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...