Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig at de blir klare, for da slipper vi å høre på alle de dårlige unnskyldningene når dere taper...

Jeg har hele tiden sagt at jeg tror begge vil være klare (i alle fall med i troppen, og blir benyttet hvis det trengs), og at det bare er det sedvanlige spillet for galleriet om at de ville være langtidsskadet. Men så moro det hadde vært å slå dere uten disse på banen, da må nok vi tåle å høre en masse dårlige unnskyldninger fra dere isteden, men heller det. Synes jeg ser det for meg; "men Berbatov har jo ikke fått tid til å spille seg i form enda...", "vi dominerte jo hele kampen, men det ble umulig med en slik hjemmedommer..." ;)

 

 

Nå kommer jeg til å få høre det, men...

 

Uten de to på banen så er liverpool et middels dårlig premier league lag (min mening), som sagt jeg ser helst at de spiller.

 

Jeg har i hvert fall ingen planer å skylde på noe som helst før jeg har sett kampen og når det kommer til dommeren så er jeg stort sett fornøyd så lenge ikke Clattenburg skal dømme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men dere har jo tapt mot middelmådige PL lag før dere...

 

Jepp, er det som faktisk er mest frustrerende med United, de klarer av en eller annen merkelig måte å gå på smeller mot lag som de stort sett skal slå fryktelig lett (liverpool er ikke et av dem).

 

Men vi får se til lørdagen hvordan det går, hvem vet kanskje muligheten er større for å slå United hvis dere mangler Gerrard og Torres, kan jo hende at United gutta tar for lett på det :)

 

Men det tviler jeg på, dette er vel kampen alle VIL vinne...

Lenke til kommentar
med Keane som matchvinner :)

 

Det er ikke helt umulig. Hadde passet perfekt spesielt siden Ferguson nettopp har vært ute og kritisert Keane.

 

Det er liksom litt i manuset det ja. Og helt umulig er det absolutt ikke. Det er Liverpool sin tur til å vinne snart. Vi har hatt et par knepne seiere de siste åra.

 

Hjemmebane har dere også.

Lenke til kommentar
Dette får vi ta på lørdag.

Nei nei, på lørdag diskuterer vi kampen, mens dagene før går med til å sammenligne stallene, prisen osv. Fant forøvrig noe interessant angående nettopp det på united.no-forumet: http://rapidshare.com/files/142660346/Alex...ept_08.xls.html

Der ser vi at Liverpool har brukt mer penger enn oss siden juni 04, de kjøper flere spillere men billigere, mens vi kjøper færre og dyrere.

 

Jeg er bare glad for at jeg slutter på jobb kl. 14 i morgen og da er det helg, og oppladning til kampen. Ahh, for en helg. Livet er herlig når man heier på Liverpool, dere. :)

Jeg er glad for at jeg slutter på skolen kl. 14 i morgen og da er det helg, og oppladning til kampen ("oppladningen" går vel mer ut på å håpe at det er en sopcast stream som funker, husker i fjor da jeg bare fikk med meg halve andreomgang... :p). Ahh, for en helg. Livet er enda herligere når man heier på United, dere :)

 

Dette passet kanskje bedre i United vs Pool-tråden men men... :)

Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg til denne kampen i to uker nå, men i dag, to dager før kampen, gleder jeg meg ikke like mye. Har innsett hvor mange ganger jeg har vært stor optimist, og blitt like skuffet gang på gang. Har blitt mobbet av hele skolen, da nesten alle er "fans" av United. De fleste kan bare en (tidligere) spiller - Solskjær - men mobber meg likevel :p Vi klarer jo bare ikke slå det forbanna MU-laget.

 

Så vi må reise oss til denne utfordringen, det er ikke Hull eller Stoke på motsatt banehalvdel, men United. Verste rival vi har. Det hadde smakt herlig med poeng i denne kampen. Hvis vi stiller med angriperne Gerrard, Torres, Keane og Riera, med Xabi og Masch bak, tror jeg det kan bli en spennende kamp. Men det spørs om det holder. Er skummelt redd United, at de fikk Berba i siste liten hjalp ikke akkurat...

 

Hvis vi vinner på lørdag, skal jeg jaggu meg feire det godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...