Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The transfer fee is the highest paid in Liverpool's history,[15] and in March 2008, manager Rafael Benítez confirmed to The Times that Torres was acquired for around £20 million."

 

 

 

"After much speculation, Berbatov completed a move to Manchester United on 1 September 2008 for a fee of around £30.75 million, with Fraizer Campbell joining Tottenham on a season-long loan as part of the deal."

 

:)

Lenke til kommentar

Sånn rent spillemessig så er jo Torres så langt det definitivt beste kjøpet til Rafa, han har jo prestert som faen. Og jeg tror nok at han kommer til å forbli hans beste kjøp, ettersom jeg tror han over tid kommer til å prestere så godt at han blir et av de beste kjøpene klubben noengang har gjort. Og selv om jeg også mener at Torres nok er det beste kjøpet, så tenkte jeg mer på sum + profil + prestasjon = gull. :p Spillere som Agger, Reina, Skrtel og Alonso har ikke kostet allverdens, og kanskje vært litt mer ukjente for mange, men har kommet inn og gjort det knallbra.

Lenke til kommentar
Litt fælt å si det om Carragher, men synes faktisk de to er bedre sånn enkeltvis hvertfall, om de faktisk passer gjenstår nå å se, men er ganske sikker på at vi har en knallpar for fremtiden der.

 

Tror også du er inne på hva mange tenker, Carra vil ikke vare i all evighet (bortsett fra i hjertene våre). Samtidig har han kommet med den del suspekte utspill i det siste, selv om jeg personlig mener at han er for ung og god til å gi seg(se på Hyypie feks). Han hadde noe ustabil fjordårs sesong, gjenstår å se om han kommer like sterk tilbake. Fordelen er at han har gløden og vinnerviljen en spiller skal ha.

 

Uansett er det viktig å ha et par unge og soldide arvtakere. Det ser ikke så verst ut så langt.

Lenke til kommentar
Torres har gullsjangs til å bli det enestående beste kjøpet til Rafa. Men han må prestere litt lenger, for å klatre helt opp. Han har en enorm prislapp å forsvare.

Vel så enorm var den ikke. Ikke mer en Nani, Anderson kostet United. Berbatov kostet 1.5X mer en Torres. :)

 

Men så er UNited vant til å betale store summer, i forhold til Liverpool.

 

Vi har vell 2 spillere på rundt £20 M nå?

United har vell en 5-6-7.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg håper virkelig at de blir klare, for da slipper vi å høre på alle de dårlige unnskyldningene når dere taper...

Deal.

men nr vi vinner slipper vi å høre dårlige unnskyldingnene om at vi har flaks.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig at de blir klare, for da slipper vi å høre på alle de dårlige unnskyldningene når dere taper...

Jeg har hele tiden sagt at jeg tror begge vil være klare (i alle fall med i troppen, og blir benyttet hvis det trengs), og at det bare er det sedvanlige spillet for galleriet om at de ville være langtidsskadet. Men så moro det hadde vært å slå dere uten disse på banen, da må nok vi tåle å høre en masse dårlige unnskyldninger fra dere isteden, men heller det. Synes jeg ser det for meg; "men Berbatov har jo ikke fått tid til å spille seg i form enda...", "vi dominerte jo hele kampen, men det ble umulig med en slik hjemmedommer..." ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...