Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det er bedre om vi bruker Carra og Skrtel som begge har spillt regelmessig . Aurelio bør starte til fordel for Dossena som ikke har imponert i det hele tatt .

 

Har ikke sett Agger i aksjon på lenge, mye tyder på at han ikke er i samme form som tidligere. Etter hva jeg har forstått på dere må han ha vert i utrolig god form når han var på det beste før skaden. (av en eller annen grunn har jeg ikke fulgt særlig med på han tidliger)

Samtidig er jeg mer og mer sikker på at Skrtel er et røverkjøp og vil bli vår nye Carrager. Gjenstår å se om han kan bli like stabil though. I tilegg har han et hode som kan lage mål på corner når han har fått siktet seg inn litt.

 

Når det gjelder dossena har han vell ikke imponert noe mer en resten av Liverpool laget så langt, men har bitt meg merke i innleggsfoten. Kan ikke fordra Aurelio, så heller Dossena.

Lenke til kommentar

Spør du meg er Agger utvilsomt den beste stopperen vår når alle er i form. Jeg håper egentlig han starter på lørdag, kanskje fordi jeg lengter etter å se ham dominere forsvaret igjen, men det er kanskje lurt å drøye det til en mindre kamp ettersom han ikke har vært særlig mye innpå i år.

Lenke til kommentar

Tror ikke Agger er klar for United enda, men han i toppform er desidert den viktigste bak der mener nå jeg, sammen med Skrtel synes jeg faktisk. Litt fælt å si det om Carragher, men synes faktisk de to er bedre sånn enkeltvis hvertfall, om de faktisk passer gjenstår nå å se, men er ganske sikker på at vi har en knallpar for fremtiden der.

Lenke til kommentar

Carragher hadde en ustabil sesong i fjor, men i år har han jo spilt som en gud og vært vår beste spiller sammen med Reina i samtlige kamper så langt. Kan ikke sette ham ut av laget så lenge han spiller sånn! Agger hadde derimot ikke noen spesielt god opptreden i bortekampen mot St. Liege. At Agger kan så mye mer er det selvsagt ingen tvil om, men han bør nok heller spille seg i form mot andre lag før han slipper til mot United.

Lenke til kommentar

Carras betydning i midtforsvaret bør heller ikke undergraves. Som sagt hadde han en liten down-sesong i fjor, og han begynner å dra på årene, men han er så full av rutine, så god og så autoritær i forsvaret at jeg tror han er enda viktigere enn man kanskje tror. Men jeg ser på Agger som den beste midtstopperen vår likevel. Han har egentlig alt en kvalitetsstopper bør ha utenom at han kunne vært raskere. Spillende midtstopper med en glimrende fotballhjerne, overblikk, skudd- og pasningsfot, og selvsagt kompromissløs i forsvarsspillet. I min mening et av de beste kjøpene Benitez har gjort, med tanke på hvilken sum vi betalte. Og ikke minst en mann for Liverpool i lang, lang tid, han er enda ung.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Vil nå absolutt påstå at Torres er og forblir det beste kjøpet til Rafa så langt. :)

 

Men jeg skjønner hva dere mener, med penger osv. Agger er så ufattelig god! Håper så inderlig han kommer tilbake til storformen..

 

Torres har gullsjangs til å bli det enestående beste kjøpet til Rafa. Men han må prestere litt lenger, for å klatre helt opp. Han har en enorm prislapp å forsvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...