Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gerrard konstruerte den første straffa ganske så fint ja.. :wee: Blir holdt rundt kroppen og viser dette til dommeren før han rykker inn i kroppen på han som holder, som igjen holder igjen innstinktivt tenker jeg, og det er straffe.. Men hva skal dommeren gjøre liksom? :p Andre straffa var jo helt klar, blir jo revet ned. Ellers kjedelig kamp, uten noe stort spill.. Spennende å se Mascherano, synes han gjør sakene sine bra, kald og rolig..

Lenke til kommentar

Forøvrig har Pennant vært frisk, og Hyypia har slått noen fine pasninger. Virker som om Liverpool har kontroll, selv om ting går sakte. Har vel ikke fått etablert noe heftig angrepsspill heller.

Men slik ståa er nå, så går det veien. The Blades har ikke fått til noe som helst.

Lenke til kommentar

Begge straffene er helt greie, selv om mange dommere sikkert ikke hadde blåst på den første. Men Sheffield U-spilleren står jo med armene rett ut og hindrer Gerrard som er på vei mot mål. Gerrard ville selvsagt aldri nådd ballen, men det gjør ikke feilen til SU-spilleren mindre. Den andre straffa er jo soleklar da. Ellers har det vært en dårlig kamp i grunn...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan kan kommentatoren påstå at det ikke var noen gule kort i kampen? Det er jo uvanlig at dette skjer i premier leauge kamp sa mannen..

men Sheffield fikk vel et gult kort i 1.omgang?

Kan hvem som helst bli kommentator i norge? Er Sandra Lyng Haugen neste :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan kommentatoren påstå at det ikke var noen gule kort i kampen? Det er jo uvanlig at dette skjer i premier leauge kamp sa mannen..

men Sheffield fikk vel et gult kort i 1.omgang?

Kan hvem som helst bli kommentator i norge? Er  Sandra Lyng Haugen neste :p

8015601[/snapback]

Faen jeg irriterte meg også over dette altså, den mannen der virker helt på jordet, og noen ganger tror jeg ikke han har peiling på hva han driver med eller snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

minner om en barne-tv stemme :p

lurer noen ganger om kommentatoren Kenneth fredheim

guud han er ufattelig dålrig:P heller dan eggen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...