JR Ewing Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Forsøk på slag skal straffes like hardt som slag som treffer. Vi dreit på dere i den O'Shea-kampen, dere dreit på oss på Old Trafford i fjor, end of discussion. Og nei, stadion kommer aldri til å bli delt med Everton. Det skal jeg garantere 100%. Ledelsen hadde blitt drept om sånt hadde skjedd. QFT! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Forsøk på slag skal straffes like hardt som slag som treffer. Nå kan det vel diskuteres om han i det hele tatt prøvde å treffe Alonso, eller om han slo ut i luften mot dommern fordi han mente han ble holdt. En ting er sikkert, og det er at Scholes ikke var i nærheten av å treffe Alonso. Vi dreit på dere i den O'Shea-kampen, dere dreit på oss på Old Trafford i fjor, end of discussion. Oshea dreit på dere på Anfield, hele laget dreit enda mer på dere på OT forige sesong. Sånn, end of discussion. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Oshea flakset inn et mål på dere på Anfield, hele laget dreit enda mer på dere på OT forige sesong. Sånn, end of discussion. rettelse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Oshea flakset inn et mål på dere på Anfield, hele laget dreit enda mer på dere på OT forige sesong. Sånn, end of discussion. rettelse Hvis dette er flaks så er jeg paven. En god redning av Reina først og en like god avsluttning av O'Shea, men hei kan hende at jeg trenger briller! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Side opp og side ned med noe som skjedde for 2 år siden... Hvilke andre situasjoner skal vi begynne å diskutere på nytt? På dette tidspunkt om 1 uke kommer vi (Liverpoolsupporterne) til å være i gledesrus fordi vi endelig har slått dere igjen, og det uten Torres og Gerrard - mens dere spilte med toppet lag med Berbatov. Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? Ja de var det. Tror det var i 1993 (uten å ha sjekket). Endret 6. september 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? Vi ligger på 29. plass. Glemte et ni tall der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? 1993 eller 1998 eller noe sånt. Tror dem var nr. 2 i 1993 og nr. 3 i 1998. Som sagt; jeg er veldig usikker, men det er disse to årstallene som har lagra seg i hjernen min. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? Vi ligger på 29. plass. Glemte et ni tall der. Du glemte var. Tror kommentatorene sa det på TV2 for litt siden, og min venn sa det var sant. Helt utrolig isåfall. Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? 1993 eller 1998 eller noe sånt. Tror dem var nr. 2 i 1993 og nr. 3 i 1998. Som sagt; jeg er veldig usikker, men det er disse to årstallene som har lagra seg i hjernen min. Som sagt, det er jo helt sykt! Norge har jo aldri vært noe lengre enn kvartfinale(?) i noe som helst mesterskap.. Jaja ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Aha, ok. For litt langt tilbake for at jeg skal huske noe vis årstallene til Points stemmer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Sjekka opp på FIFA sine hjemmesider nå, og det virker som om jeg tok feil selv om jeg var skråsikker. I 1993 lå vi på 4. plass, og i 1999 på 7. plass. Mener å huske at det var enda bedre enn det. Endret 6. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Litt OT: Var Norge ranket som nr. 2 på FIFA-rankingen?? Når, hvorfor?? Vi ligger på 29. plass. Glemte et ni tall der. Fordi vi hadde slått England hjemme, spilt 1-1 på Wembley, vant hjemme mot Nederland og vant 10-0 over San Marino... Noe sånt i alle fall... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Vi var nr 2 en gang ja . Det var rundt 1993 og deromkring det og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ok jeg sjekka ikke nøye nok. I 1993 og 1995 lå vi 2. plass ja. Endret 6. september 2008 av Points Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kan ALDRI huske at Norge har vært så god! Var ung, men uansett Kult, nå ble jeg litt stolt ^^ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) På dette tidspunkt om 1 uke kommer vi (Liverpoolsupporterne) til å være i gledesrus fordi vi endelig har slått dere igjen, og det uten Torres og Gerrard - mens dere spilte med toppet lag med Berbatov. Dæven jula kommer i september i år skjønner jeg Vel vi får se hva som skjer om en uke, å når vi krangler nå om ting som har skjedd for noen sesonger siden nå så kan det bli "moro" når det nærmer seg lørdag... Edit: Kan ALDRI huske at Norge har vært så god! Var ung, men uansett Er faktisk en landslags periode som det var moro å være norsk, Drillo var konge på den tiden + en haug med fotballspillere som faktisk ønsket å vinne for landet sitt. Vi hadde jo på et punkt over 40 kamper på Ullevåll uten tap og da hadde vi spilt mot land som Nederland, England, Brasil. Nå sliter vi jo pokker mot de "dårligste" nasjonene i europa. Endret 6. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Vi dreit på dere i den O'Shea-kampen, dere dreit på oss på Old Trafford i fjor, end of discussion. Ønsketenkning. Joda, dere var best og hadde trykket, men kom til få store sjangser. Men skal si meg enig i at dere hadde fortjent bedre i den kampen. Dere dreit definitiv ikke på oss og det er det en mannsalder siden dere har gjort. Begge kampene i fjor vant vi fortjent. På Old Traffod ble dere rundspillt etter alle kunstens regler. Ehhy, i dag heier vi på samme lag. Selv om Island sikkert vinner Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Visst var Norge gode under Drillo på den tiden - men ikke så gode. Fifa-rankingen er, var og vil alltid forbli urealistisk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kan ALDRI huske at Norge har vært så god! Var ung, men uansett Kult, nå ble jeg litt stolt ^^ Det er ganske utrolig ja... En skam at jeg ikke fulgte med på fotball på den tiden Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Visst var Norge gode under Drillo på den tiden - men ikke så gode. Fifa-rankingen er, var og vil alltid forbli urealistisk. Ja, er enig i at det er utrolig at vi kom så høyt oppe. Vi kom ikke med til EM 92, ble utslått i gruppespillet i 94, og kom oss ikke med til England i 96. Så hvordan de har klart å få oss opp på 2.plass ved to anledninger, ja det får noen forklare meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå