Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Gah, går det ikke ann å tenke logisk i hodet ditt? Headingen til Ronaldo og Brown var 2 kjempe tabber av reina. Jeg sa ikke noe på målet til nani. Kan dere slutte og kverulere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Gah, går det ikke ann å tenke logisk i hodet ditt? Headingen til Ronaldo og Brown var 2 kjempe tabber av reina. Jeg sa ikke noe på målet til nani. Kan dere slutte og kverulere? Du som sier at alt er flaks og flaks. Så det er bedre å innrømme at det var tabber av Reina enn at det var flaksemål...eller var det begge deler? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Gah, går det ikke ann å tenke logisk i hodet ditt? Headingen til Ronaldo og Brown var 2 kjempe tabber av reina. Jeg sa ikke noe på målet til nani. Kan dere slutte og kverulere? Nettopp, du sa ikke noe om Nani sitt mål så da må jeg jo få lov til å spørre om målet var flaks siden de to andre var "tabber". Utvisningen av Mascherano var jo selvfølgelig en dommertabbe (), så da her du jo noe å skylde på der også. Lurer på om du kanskje skal gå å ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ja sa jo aldri at det var en dommertabbe. Herregud, skjerp dere. Om dere ikke såg at de 2 første målet var tabber av Reina, så trenger dere briller. En keeper skal ikke tape en duell i lufta mot en spiller. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Var vel Mache som løp maraton bare for å protestere? Å si at 3-0 seieren var ren flaks, er det dummeste jeg har hørt på lenge. Rooney kunne vel økt til både 4, 5-0 den kampen også. Piss og legg deg. Endret 6. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det er jo ingen som har sagt det er flaks eller. Og, der ble du rapportert for andre gang på to innlegg rexa. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tror du skal feie for egen dør først. Vi knuste dere den kampen, ingenting å si på det. Var verken Reina eller Masche sin feil. Det var United som var strålende den kampen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Om du sier det hadde blitt 3-0 til dere med Masche på banen, så er du ikke helt patent. Vi hang med helt til Masche ble utvist, og om det ikke var tabber, nei. Da vet ikke jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Gah, går det ikke ann å tenke logisk i hodet ditt? Headingen til Ronaldo og Brown var 2 kjempe tabber av reina. Jeg sa ikke noe på målet til nani. Kan dere slutte og kverulere? Du skrev: Etter masche ble utvist, scoret dere 2 mål på 2 tabber av Reina. Brown sitt mål kom før utvisningen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Om du sier det hadde blitt 3-0 til dere med Masche på banen, så er du ikke helt patent. Vi hang med helt til Masche ble utvist, og om det ikke var tabber, nei. Da vet ikke jeg. Nå er det du som tolker og vrir. Vel hvor mange 100% sjanser hadde egentlig United den kampen? å nå regner jeg ikke Reinas "tabber". Å jeg synser ikke på hvor mye seieren ville blitt på med Masche på banen, Masche gikk av banen. Å United knuste Liverpool. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Vell, de sjansene dere hadde kom ETTER utvisningen. Og det sier vell seg selv, Hvert topplag gruser andre topplag når de har 1 spiller mindre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Mener å huske at vi har slått Arsenal en del ganger selv med én mann mindre. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Mener å huske at vi har slått Arsenal en del ganger selv med én mann mindre. Hey, leave Arsenal alone! Jeg koser meg nok med å se dere flame hverandre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Og jeg glemte selvfølgelig at vi slo Liverpool med en mann mindre. Endret 6. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Da er det slutt med kverulering og tulleposter. Rapporteringslisten er like laaaaang som et sulteår. ---------------------------------------------------------------------------------> saklig diskusjon fortsetter denne veien.. Endret 6. september 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Går helt sikkert greit, jeg har hørt at de har hatt TV der oppe siden slutten av '90 tallet... Haha Sikker på at de har TV kanaler utenom NRK og NRK2 der oppe da? Ja, det har vi..... Synes egentlig ikke at United var spesielt heldige i 3-0 kampen. De var bedre enn oss enkelt og greit. At vi hang med til Masche ble utvist, gjorde vi, men etter det raknet vi helt. Kampen vi spilte på Anfield fortjente vi og vinne (2007) da O'shea scorte - vi var mye bedre enn United i den kampen. Så var det kampen på Anfield da Tevez scorte på overtid av førsteomgang. Vel, ingen av lagene burde klagd på uavgjort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Går helt sikkert greit, jeg har hørt at de har hatt TV der oppe siden slutten av '90 tallet... Haha Sikker på at de har TV kanaler utenom NRK og NRK2 der oppe da? Ja, det har vi..... Synes egentlig ikke at United var spesielt heldige i 3-0 kampen. De var bedre enn oss enkelt og greit. At vi hang med til Masche ble utvist, gjorde vi, men etter det raknet vi helt. Kampen vi spilte på Anfield fortjente vi og vinne (2007) da O'shea scorte - Forøvrig i en kamp Scholes ble utvist Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Joda, jeg husker det Han slo Alonso i ansiket eller noe sånt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Da tror jeg du bør se den situasjonen et par ganger til, Jefecito. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Forsøk på slag skal straffes like hardt som slag som treffer. Vi dreit på dere i den O'Shea-kampen, dere dreit på oss på Old Trafford i fjor, end of discussion. Og nei, stadion kommer aldri til å bli delt med Everton. Det skal jeg garantere 100%. Ledelsen hadde blitt drept om sånt hadde skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå