Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torres har vert en skygge av seg selv iår, men alle vet hva han kan og det må jo bare løsne snart for El Niño.

 

LIVERPOOL har vert en skygge av seg selv i år, hver enkeltspiller har spilt like ræva alle man(kansje 1-2 untak). I fjord hadde vi 12 poeng på 4 kamper og starta relativt solid, alikvell klarte vi å fokke det opp. I år starter vi motsatt, men har fått poengene med oss.

Skjelden har jeg vert mer skeptisk foran et manu oppgjør. Av den enkle grunn at til nå i år, har ikke Liverpool spilt god fotball i sammen. Håper det finner ut av det til den 13`ende.

Lenke til kommentar

Nightkeeper. Husker du ikke fjorårets Pool resept? Jeg var positiv og du var negativ (motjinxe)

 

Dette ser lovende ut :p

 

Har en god magefølse før denne kampen, men kommer selvsagt til å få spasmer og bli et nervevrak når kampen nærmer seg. Men i år gruer jeg meg mer til kampen mot Chelsea egentlig. Det er de vi skal slåss om tittler med i Mai, ikke Liverpool. Uansett om sistnevnte mot formodning skulle vinne på Lørdag, så okey, vi taper da mot svakere lag i blant...

 

Shade22: Det har vært dødt her lenge nå, før Untied supporterne gjorde sitt inntog i går kveld. Tåler du ikke litt vennelig rivalisering (som de andre her inne åpenbart gjør) så er det ditt problem. Slutta å syta, det er en female trade.

Lenke til kommentar
Vennlig rivalisering? Innleggene noen av dere skriver er jo bare provosering, og ingenting annet. Slik som ditt Sisteinnlegg.

Carebear.no.

 

Dette er ingenting iforhold til før. Å om det ikke hadde vært sannhet i noen av provokasjonene hadde de kanskje ikke stukket så dypt som de tydeligvis gjør? håper forresten bare jeg får sett kampen neste helg, er stuck oppe i finmark da :S

Lenke til kommentar

Tenkt hvor død denne tråden hadde vært uten Man Utd brukere's innlegg :p

Shade22: Se det positive i det, og le av tåpelige innlegg. Ikke skriv innlegg rettet mot det Man Utd folka sier, det heller bare bensin på bålet, og gjør at de forsetter å poster, for noen, som deg, blir så irretert ;)

Lenke til kommentar
Jeg er møkk lei at dere skal prate dritt om keane, laget vårt og alt. Det er unødvendig. Og, om dere ikke har lagt merke til det, så er det ikke Keane som har spilt crap, hele laget har spilt crap hittil, så kom og spar meg med det flopp snakket.

 

Hvis du sjekker litt av postene her så er kommer kommer du anntagelig til å finne ut at det er liverpool folk som har pratet mest dritt om Keane og ikke oss United fans.

 

håper forresten bare jeg får sett kampen neste helg, er stuck oppe i finmark da :S

 

Går helt sikkert greit, jeg har hørt at de har hatt TV der oppe siden slutten av '90 tallet...

 

:p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg er møkk lei at dere skal prate dritt om keane, laget vårt og alt. Det er unødvendig. Og, om dere ikke har lagt merke til det, så er det ikke Keane som har spilt crap, hele laget har spilt crap hittil, så kom og spar meg med det flopp snakket.

 

Hvis du sjekker litt av postene her så er kommer kommer du anntagelig til å finne ut at det er liverpool folk som har pratet mest dritt om Keane og ikke oss United fans.

 

håper forresten bare jeg får sett kampen neste helg, er stuck oppe i finmark da :S

 

Går helt sikkert greit, jeg har hørt at de har hatt TV der oppe siden slutten av '90 tallet...

 

:p

Haha :p Sikker på at de har TV kanaler utenom NRK og NRK2 der oppe da?

 

Dere United fans formulerer kritikken mot Keane på en annen måte enn oss Pool fans. Vi innrømmer at Keane ikke har prestert, ei laget, mens dere prøver å hakke ned og si at Keane er lik null. Vil nå ikke si at vi kritiserer Keane.

 

Edit: Delt stadion med Everton? Aldri livet!! Det vil jo ødelegge hele spiriten på en stadion. Håper for guds skyld at det ikke skjer.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Vennlig rivalisering? Innleggene noen av dere skriver er jo bare provosering, og ingenting annet. Slik som ditt Sisteinnlegg.

Carebear.no.

 

Dette er ingenting iforhold til før. Å om det ikke hadde vært sannhet i noen av provokasjonene hadde de kanskje ikke stukket så dypt som de tydeligvis gjør? håper forresten bare jeg får sett kampen neste helg, er stuck oppe i finmark da :S

BI.no.

 

Vel, når dere provoserer med grunn skal jeg ikke klage, men når det blir provosering kun for å få post count opp, blir det litt tåpelig. :) Men, gud, vi har hatt denne diskusjonen 10 ganger :p

Lenke til kommentar
Manchester 3-0 seier ifjor? flaks?

Liverpool raknet etter 1-0 målet egentlig. Så de 2 siste var gratis mål(om jeg husker riktig kamp)

Ja, Liverpool raknet. Hvordan forventer du at et lag skal vinne? Det er faen meg skammelig hvis du sier 3-0 seieren var flaks.

 

Piss og legg deg...

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Manchester 3-0 seier ifjor? flaks?

Liverpool raknet etter 1-0 målet egentlig. Så de 2 siste var gratis mål(om jeg husker riktig kamp)

Ja, Liverpool raknet. Hvordan forventer du at et lag skal vinne? Det er faen meg skammelig hvis du sier 3-0 seieren var flaks.

 

Piss og legg deg...

Vi raknet etter at Mascherano ble utvist....

Lenke til kommentar
Dere United fans formulerer kritikken mot Keane på en annen måte enn oss Pool fans. Vi innrømmer at Keane ikke har prestert, ei laget, mens dere prøver å hakke ned og si at Keane er lik null. Vil nå ikke si at vi kritiserer Keane.

 

Da tror jeg du får ta og lese litt nøyere etter for å si det sånn...

 

 

Edit: Delt stadion med Everton? Aldri livet!! Det vil jo ødelegge hele spiriten på en stadion. Håper for guds skyld at det ikke skjer.

 

Når A.C Milan og Inter klarer det så tror jeg faktisk liverpool og everton hadde klart det også.

 

Etter masche ble utvist, scoret dere 2 mål på 2 tabber av Reina.

 

Noen unnskyldninger for målet til Nani også eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...