Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har merkelig for å fatte at mine medsupportere gleder seg til Liverpool-kampen. Jeg er nervevrak foran alle kamper mot Liverpool, selv om det har gått vår vei de tre siste sesongene.

0-1kampen i mars 2007 fikk jeg sammenbrudd et par minutter før O'Shea scorte, det var etter Crouch brant den kjempesjansen og Scholes ble utvist.

Og kampen på Anfield i fjorårets sesong var jævlig den og.

Lenke til kommentar

Liverpool - Man Utd har vert noen av de mest smertefulle kampene de siste årene. Men jeg slutter .aldri å håpe på at vi skal bane våre rivaler snart, det er rett og slett vår tur.

De siste sesongene har mye gått mot oss, men det faktumet at vi nesten aldri scorer mot Man Utd er bare trist. Forventer minst mål iår og støtter mine medsupportere i troen på at mr. Fernando Torres himself kan putte dette målet. Torres har vert en skygge av seg selv iår, men alle vet hva han kan og det må jo bare løsne snart for El Niño.

Forventer egentlig at Gerrard og Torres blir klare, for uten dem så sliter vi sinnsykt. En midtbane uten kreavitivet, og et angrep med en hånlig Robbie Keane som største trussel. Huffnei. Vi trenger våre 2 beste i denne kampen.

Håper vi går ut offansivt og ruller over Man Utd fra første spark på ballen.

Lenke til kommentar

Som dere altid gjør mot liverpool? Tevez på overtid, O'Shea på overtid?

Og mange fler.

Og, kan dere ikke holde dere i deres egen tråd ? Jeg er møkk lei at dere skal prate dritt om keane, laget vårt og alt. Det er unødvendig. Og, om dere ikke har lagt merke til det, så er det ikke Keane som har spilt crap, hele laget har spilt crap hittil, så kom og spar meg med det flopp snakket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...