Sir Game Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Med Berba på banen Tcsyvogførr? Har du drukket ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 haha hvordan visste du? Sorry Gamebatov, glemte akkurat den delen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Med Berba på banen Tcsyvogførr? Har du drukket ? og Keane Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kan si allerede nå at Torres gåller mot Man Utd. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Just like all the other times? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 RRRIIIIGGGHT.. Jeg vedder på at dere ikke scorer engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) RRRIIIIGGGHT.. Jeg vedder på at dere ikke scorer engang. jeg tør ikke si det, kan jo hende det blir som carra målet mot boro, rent shit flaks Endret 5. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 I'll take that bet. En kasse øl? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg kan si allerede nå at Torres gåller mot Man Utd. Synes du kunne satt det i spoiler-tag. Er litt kjedelig for oss som ikke har sett kampen ennå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Se der ja. Her har vi startet oppvarmingen til neste lørdag ser jeg. Om Torres spiller, så skulle det ikke forundre meg om han nettet. Ville vært typisk om han ble klar i den 12 time og scorte. Synes du kunne satt det bildet i spoilertag du Points. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ville det vært typisk om Torres nettet? Guttten har fått bakstikker så det holder i begge kampene han har spilt mot MUFC. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) I'll take that bet. En kasse øl? En sexpakke (6 øl) er jeg vel alltids med på Points: Najs! Endret 6. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Har merkelig for å fatte at mine medsupportere gleder seg til Liverpool-kampen. Jeg er nervevrak foran alle kamper mot Liverpool, selv om det har gått vår vei de tre siste sesongene. 0-1kampen i mars 2007 fikk jeg sammenbrudd et par minutter før O'Shea scorte, det var etter Crouch brant den kjempesjansen og Scholes ble utvist. Og kampen på Anfield i fjorårets sesong var jævlig den og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Sikkert fordi det er skråsikkre på seier. Tar det forgitt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Liverpool - Man Utd har vert noen av de mest smertefulle kampene de siste årene. Men jeg slutter .aldri å håpe på at vi skal bane våre rivaler snart, det er rett og slett vår tur. De siste sesongene har mye gått mot oss, men det faktumet at vi nesten aldri scorer mot Man Utd er bare trist. Forventer minst mål iår og støtter mine medsupportere i troen på at mr. Fernando Torres himself kan putte dette målet. Torres har vert en skygge av seg selv iår, men alle vet hva han kan og det må jo bare løsne snart for El Niño. Forventer egentlig at Gerrard og Torres blir klare, for uten dem så sliter vi sinnsykt. En midtbane uten kreavitivet, og et angrep med en hånlig Robbie Keane som største trussel. Huffnei. Vi trenger våre 2 beste i denne kampen. Håper vi går ut offansivt og ruller over Man Utd fra første spark på ballen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 United vinner vel, kan jeg tenke meg. Flakser vel inn et drittmål, som vanlig. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 United vinner vel, kan jeg tenke meg. Flakser vel inn et drittmål, som vanlig. Som vanlig? utdypp den der litt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Som dere altid gjør mot liverpool? Tevez på overtid, O'Shea på overtid? Og mange fler. Og, kan dere ikke holde dere i deres egen tråd ? Jeg er møkk lei at dere skal prate dritt om keane, laget vårt og alt. Det er unødvendig. Og, om dere ikke har lagt merke til det, så er det ikke Keane som har spilt crap, hele laget har spilt crap hittil, så kom og spar meg med det flopp snakket. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 United vinner vel, kan jeg tenke meg. Flakser vel inn et drittmål, som vanlig. Ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå