Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg hører deg Hewitt, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Keane kostet £18M, i en tid da vi sliter økonomisk og da er forventingene store til en ny mirakelspiss, og de fleste av oss håper på noe alá Torres. Tingen er at Keane har spillt tre kamper i ligaen uten å score, og da er panikken stor for at vi har fått en ny Crouch bare i en dyrere versjon.

Men som du sier, så har laget spillt under forventet standard og å gjøre Keane til hakkekylling fører ingen vei...

Det eneste man kan gjøre er å vente, og syte men det hjelper ingen vei. Jeg har troa på Keane, men den blir mindre for hver kamp uten et mål av ham. Jaja...

Nå til noe helt annet, til samtlige fotballelskere her inne:

Ser noen av dere påI'm on Setanta Sports? Jeg finner showet genialt, og anbefaler alle å se alle episodene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driter i om Keane scorer mye, egentlig. Det er og vil nok også være Torres som er målscoreren vår. Keane spiller som regel i andre roller, for eksempel hengende spiss eller på kant (sistnevnte forhåpentligvis ikke ofte). Keane er mer i laget for å gi flere strenger å spille på offensivt, ha flere som kan være involvert i det offensive spillet og som kan skape sjanser både for seg selv og andre. Men jeg er veldig sikker på at Keane ikke kommer til å bli en 20+-spiss i rød trøye, det er der vi har Torres.

Lenke til kommentar

Scorer Keane mot United så skal de få høre det leeeenge :p

Er enig i at Keane ikke kommer til å bli den store goalgetteren vår ettersom vi har Torres i den rolle fra før. Men, han har hatt flere gode sjanser nå. En fet sjanse mot Villarreal i debuten. Et par mot Vålerenga, mot Sunderland hindret han Torres i å score, dog der var han bare uheldig og ingen klandrer han for det. Nå sist mot Aston Villa hadde han en megasjanse, som han ikke tok. Hadde Keane ikke stoppet opp - men gått direkte på mål er jeg sikker på at Reo-Coker ikke hadde tatt ham igjen og dermed hadde Keane kanskje blitt matchvinner og vi hadde hatt 9 poeng i stedenfor 7.

Ikke misforstå - jeg slakter ham ikke - mener bare at selvtilliten hans synker og han trenger en scoring uansett om han sier til pressen at han ikke bekymrer seg over scoringene.

Tror når laget endelig hever seg spillemessig vil Keane det også.

Lenke til kommentar
Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha :)

Generalisering, vær så snill. Forøvrig har ingen av "oss" skyldt på Keane. Manx skylder på Liverpool som lag for å ha tatt luven av Keane, noe som er på sin plass etter at han strålte på middelmådige Tottenham ifjor. Men i Liverpool ser ut som Voronin :)

Edit: Foreløpig

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha :)

Generalisering, vær så snill. Forøvrig har ingen av "oss" skyldt på Keane. Manx skylder på Liverpool som lag for å ha tatt luven av Keane, noe som er på sin plass etter at han strålte på middelmådige Tottenham ifjor. Men i Liverpool ser ut som Voronin :)

Du bør spare deg for dette. Det er absolutt ikke på plass å kritisere Liverpool for å ha gjort noe som helst negativt med Keane som spiller på dette tidspunkt. Sånn, nå har jeg også blandet meg. Det var på tide ettersom diskusjonen ikke bare grenser til, men rett og slett er tilbakestående.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Du bør spare deg for dette. Det er absolutt ikke på plass å kritisere Liverpool for å ha gjort noe som helst negativt med Keane som spiller på dette tidspunkt. Sånn, nå har jeg også blandet meg. Det var på tide ettersom diskusjonen ikke bare grenser til, men rett og slett er tilbakestående.

Er Manx som sier det, jeg bare sier han har et poeng. Om enn bare foreløpig. Så spar meg Wh1te, både fra den overbærende tonen og det tragiske forsøket på å latterligjøre en uskyldig troll fra Manx side.

Lenke til kommentar
Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller.

Nå vet ikke jeg hvor mange som har påstått det men jeg har ikke det ihvertfall

Ei jeg heller. Forøvrig har Keane spilt mer enn Tre kamper for Liverpool.

Men all kritikken til Keane begynte vel etter 3 kamper. Det har bare artet seg ut lengre og lengre. Gi nå mannen litt tid :)

Lenke til kommentar

Det er klart at Keane kommer til å score etter hvert. Men det tar tid å komme inn i et nytt lag. Vi så at han scoret mot Norge, for et lag han er vant til å spille på. Målene komme for Liverpool også. Men forhåpentligvis ikke om 8 dager. Vidic og Evra var ikke gode i begynnelsen de heller. Se på dem nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...