Suburbian Hero Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg hører deg Hewitt, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Keane kostet £18M, i en tid da vi sliter økonomisk og da er forventingene store til en ny mirakelspiss, og de fleste av oss håper på noe alá Torres. Tingen er at Keane har spillt tre kamper i ligaen uten å score, og da er panikken stor for at vi har fått en ny Crouch bare i en dyrere versjon. Men som du sier, så har laget spillt under forventet standard og å gjøre Keane til hakkekylling fører ingen vei... Det eneste man kan gjøre er å vente, og syte men det hjelper ingen vei. Jeg har troa på Keane, men den blir mindre for hver kamp uten et mål av ham. Jaja... Nå til noe helt annet, til samtlige fotballelskere her inne: Ser noen av dere påI'm on Setanta Sports? Jeg finner showet genialt, og anbefaler alle å se alle episodene... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg driter i om Keane scorer mye, egentlig. Det er og vil nok også være Torres som er målscoreren vår. Keane spiller som regel i andre roller, for eksempel hengende spiss eller på kant (sistnevnte forhåpentligvis ikke ofte). Keane er mer i laget for å gi flere strenger å spille på offensivt, ha flere som kan være involvert i det offensive spillet og som kan skape sjanser både for seg selv og andre. Men jeg er veldig sikker på at Keane ikke kommer til å bli en 20+-spiss i rød trøye, det er der vi har Torres. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Enest jeg missliker med keane er at han var for dyr, han er jo ikke akkurat noen ungdom på 22 lengre. Han må få sjangs folkens, og det pisset med at vi har ødelagt ham kan dere holde dere for god for. Er så J@vla bull$shit prat. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Scorer Keane mot United så skal de få høre det leeeenge Er enig i at Keane ikke kommer til å bli den store goalgetteren vår ettersom vi har Torres i den rolle fra før. Men, han har hatt flere gode sjanser nå. En fet sjanse mot Villarreal i debuten. Et par mot Vålerenga, mot Sunderland hindret han Torres i å score, dog der var han bare uheldig og ingen klandrer han for det. Nå sist mot Aston Villa hadde han en megasjanse, som han ikke tok. Hadde Keane ikke stoppet opp - men gått direkte på mål er jeg sikker på at Reo-Coker ikke hadde tatt ham igjen og dermed hadde Keane kanskje blitt matchvinner og vi hadde hatt 9 poeng i stedenfor 7. Ikke misforstå - jeg slakter ham ikke - mener bare at selvtilliten hans synker og han trenger en scoring uansett om han sier til pressen at han ikke bekymrer seg over scoringene. Tror når laget endelig hever seg spillemessig vil Keane det også. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha Generalisering, vær så snill. Forøvrig har ingen av "oss" skyldt på Keane. Manx skylder på Liverpool som lag for å ha tatt luven av Keane, noe som er på sin plass etter at han strålte på middelmådige Tottenham ifjor. Men i Liverpool ser ut som Voronin Edit: Foreløpig Endret 4. september 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jaja, time will show. Nå bør både Keane, og Liverpool vise hva de er gode for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha Generalisering, vær så snill. Forøvrig har ingen av "oss" skyldt på Keane. Manx skylder på Liverpool som lag for å ha tatt luven av Keane, noe som er på sin plass etter at han strålte på middelmådige Tottenham ifjor. Men i Liverpool ser ut som Voronin Edit: Foreløpig Du bør spare deg for dette. Det er absolutt ikke på plass å kritisere Liverpool for å ha gjort noe som helst negativt med Keane som spiller på dette tidspunkt. Sånn, nå har jeg også blandet meg. Det var på tide ettersom diskusjonen ikke bare grenser til, men rett og slett er tilbakestående. Endret 4. september 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vet at Keane vil blomstre. Det er selvfølgelig bare et spørsmål om tid. Når resten av laget også blomstrer blir Keane stor. Dårlig forsøk av Mancsa her inne å prøve å fremstille han som en flopp. Haha Generalisering, vær så snill. Forøvrig har ingen av "oss" skyldt på Keane. Manx skylder på Liverpool som lag for å ha tatt luven av Keane, noe som er på sin plass etter at han strålte på middelmådige Tottenham ifjor. Men i Liverpool ser ut som Voronin Edit: Foreløpig Du bør spare deg for dette. Det er absolutt ikke på plass å kritisere Liverpool for å ha gjort noe som helst negativt med Keane som spiller på dette tidspunkt. Sånn, nå har jeg også blandet meg. Det var på tide ettersom diskusjonen ikke bare grenser til, men rett og slett er tilbakestående. Er Manx som sier det, jeg bare sier han har et poeng. Om enn bare foreløpig. Så spar meg Wh1te, både fra den overbærende tonen og det tragiske forsøket på å latterligjøre en uskyldig troll fra Manx side. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Tenkte nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller. Nå vet ikke jeg hvor mange som har påstått det men jeg har ikke det ihvertfall Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller. Nå vet ikke jeg hvor mange som har påstått det men jeg har ikke det ihvertfall Ei jeg heller. Forøvrig har Keane spilt mer enn Tre kamper for Liverpool. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller. har ikke lyst å blande meg for mye med Keane saken, men helt enig her. (snakker ikke om akkurat hvor mange kamper spilt osv) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om tre kamper og null mål fra Berbatov, kan vi også si at United har ødelagt en stor spiller. Nå vet ikke jeg hvor mange som har påstått det men jeg har ikke det ihvertfall Ei jeg heller. Forøvrig har Keane spilt mer enn Tre kamper for Liverpool. Men all kritikken til Keane begynte vel etter 3 kamper. Det har bare artet seg ut lengre og lengre. Gi nå mannen litt tid Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det er klart at Keane kommer til å score etter hvert. Men det tar tid å komme inn i et nytt lag. Vi så at han scoret mot Norge, for et lag han er vant til å spille på. Målene komme for Liverpool også. Men forhåpentligvis ikke om 8 dager. Vidic og Evra var ikke gode i begynnelsen de heller. Se på dem nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Som jeg tidligere sa: Keane=plante Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Edit: 7 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Gleder meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Edit: 7 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Gleder meg Jeg og, men har en følelse at det blir en kjedelig 0-0 kamp denne gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Edit: 7 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå