Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hehe. Slenger meg med på lasten om at DIC ikke er så pengesterke som ADUG, men men, man får jo se hva som skjer..

 

Ja, man får snart se om Riera er bedre enn de vi allerede har.

 

Litt om Riera, for de som ikke har sett Espanyol-kamper med han tidligere:

 

- "Unormal" ving da han er noe høy (2cm høyere enn Babel og C. Ronaldo; 187cm) og ikke super-rask. Han er like "kjapp" til beins som det Kuyt er..

- Han er ganske så lik Babel når det kommer til kroppsbalanse. Ikke noe pingle, men heller ikke noe Gerrard som har ypperlig kroppsbalanse

- Han spiller på venstre slik Beckham spilte på høyre. Han slår tidlige crosser, skjærer/dribler seg innover om nødvendig, men spiller gjerne en del støttepasninger dersom dribling er uaktuelt

- Han er som Riise når det kommer til bruk av høyrefoten; Ikke noe venn med høyrefoten, bruker aller helst venstrefoten

- Han har gode ørsteberøringer/touch

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! :)

Carragher sa du?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4085296,00.html

 

"It's like the ultimate football man's dream to be better than Ferguson because he is the master.

 

"I just hope he hangs around long enough to wait for me.

 

"I've got more respect for Ferguson than anyone else in the game."

 

Respekten min for ham økte et lite hakk etter å ha lest det.

 

Oi, det var visst litt mer :D

 

"I've got more respect for Ferguson than anyone else in the game. He's like a Scouser, really. He's funny, doesn't mind telling people to **** off, and he even votes Labour. I love him."

Liverpool defender Jamie Carragher declares his love for Manchester United boss Sir Alex Ferguson.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så dumt, dere klarte jo å ta livet av Keane ganske fort...

omg :roll:

 

Er det ikke sant da?

Fy faen dere overgår dere selv i idioti noen ganger. Keane har spilt 5 kamper i ny klubb med nye omgivelser osv. Hvis ingen har lagt merke til det så har hele laget spilt rævva, ikke bare Keane. Torres har bare et mål til nå, omg han suger!

 

Edit: Ja, jeg biter som vanlig på trollinga. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg synes det er hårreisende å se supportere klage på Keane når hele laget har spilt like dårlig. Hvorfor blir Keane - en ny mann i troppen - plukket på, fremfor erfarne Liverpool-spillere som har spilt like elendig? Hvorfor får Keane mer kritikk enn andre? Det er ekstremt vanskelig for en person alene, attpåtil en som er helt ny i laget og som enda sliter litt med samarbeidet med lagkameratene, å snu hele lagets prestasjoner fra bra til dårlig. Keane har ikke åpnet bra, men det har jammen ikke resten av laget heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...