Liddell Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! Ingen som kjøper bortedrakta? Kun meg? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! Carragher sa du? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4085296,00.html "It's like the ultimate football man's dream to be better than Ferguson because he is the master. "I just hope he hangs around long enough to wait for me. "I've got more respect for Ferguson than anyone else in the game." Respekten min for ham økte et lite hakk etter å ha lest det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Ingen som kjøper bortedrakta? Kun meg? Kjøper mest sannsynligvis bortedrakt med nummer 9 Torres, i november da jeg har mere penger til rådighet... Jeg digger bortedrakta, den er utrolig flott. Kjøper hjemmedrakt en annen gang, med Carragher eller Gerrard. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Ingen som kjøper bortedrakta? Kun meg? Jeg kjøpte bortedrakta og 3. drakta da jeg var i Liverpool og så Boro-kampen for et par uker siden. Med Babel og Hyypia bakpå. Meget fine drakter begge to! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Skal nok kjøpe meg drakt snart jeg også. Hvor er det best å kjøpe drakt online. Kvalitet og pris. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Blir kvalm av City. Håper som bare faen at DIC kommer og kjøper oss nå. Sies at de har lagt inn et nytt bud på £500m. ... Ser du hva du skriver her, eller? Du vet at om DIC overtar kontrollen, så blir vi nok omtrent slik som Chelsea eller Man City er..? Ergo, blir du kvalm av din egen klubb da..? Nå er ikke DIC på langt nær så rike som Abu Dhabi folka da, så vi kan jo håpe DIC bruker penger litt mer forsiktig om vi skal si det sånn. Sånn jeg ser det så er det nå viktig med et salg av klubben. For det første er det mulig at City nå kan utfordre topp 4 og vi kan fort miste en CL-plass. For det andre er det dette med stadionet. G&H har ikke råd nå, og vi taper noe sinnsykt på dette. Arsenal tjener £50M mer enn oss i året bare på inntekter fra stadionet? Tør ikke tenke på hvor mye mer United tjener en gang. Nei, et salg til DIC er nødvendig synes nå jeg. Håper ikke vi blir en kjøpeklubb slik som enkelte andre klubber, men det er nok nødvendig for at amerikanerne ikke skal kjøre klubben rett i grøfta. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! Carragher sa du? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4085296,00.html "It's like the ultimate football man's dream to be better than Ferguson because he is the master. "I just hope he hangs around long enough to wait for me. "I've got more respect for Ferguson than anyone else in the game." Respekten min for ham økte et lite hakk etter å ha lest det. Han kan ikke vært helt frisk da han uttalte dette... Neida. Selvsagt all respekt til Ferguson, han er jo en legende. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! Carragher sa du? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4085296,00.html "It's like the ultimate football man's dream to be better than Ferguson because he is the master. "I just hope he hangs around long enough to wait for me. "I've got more respect for Ferguson than anyone else in the game." Respekten min for ham økte et lite hakk etter å ha lest det. Selvsagt all respekt til Ferguson, han er jo en legende. Ingen tvil om det. varmer liker Carragher litt mer nå, men har egentlig alltid respektert han og elsker spillere som blør for klubbene sine og som ikke spiller 70%+ bare for pengene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Ser du hva du skriver her, eller? Du vet at om DIC overtar kontrollen, så blir vi nok omtrent slik som Chelsea eller Man City er..? Ergo, blir du kvalm av din egen klubb da..? Yossi på venstre Nei, jeg blir ikke kvalm av Liverpool. Jeg tror ikke at om DIC kjøper oss at vi blir som Chelsea eller City, håper at vi kan nedbetale det store lånet som er lagt på klubben, få bygd et nytt stadion i Stanley Park, penger til klassespillere og omtrent like viktig å bli kvitt Gillett & Hicks. Kanskje en dag i fremtiden - lenge til i så fall - kan supporterne ta over klubben. Etter DIC har styrt klubben på rett kurs. Håper for all del at vi ikke blir som Chelsea eller City. For øvrig så henger jeg meg om Bønna starter på venstreving nok en gang. (CCola, jeg håper for all del at ikke Bønna starter på neste lørdag. Og i hvertfall ikke på venstreving) Endret 3. september 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Bønna på venstre?? Skal ikke vi ikke bruke Riera nå som vi endelig har en ren venstreving? Eller tenkte du at han skulle spille i en annen posisjon? Btw, Shoo. DIC har ikke i nærheten av hvor mye penger Al Habi (elsn) har. DIC kunne finansiert ny stadion, fikse lånet og kanskje forbedret spillerstallen (Nei, ikke med £300m), men slik alle andre klubber gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror Bønna er bedre enn Riera, men det får vi snart et skikkelig svar på. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 City med bud på £50M for Torres altså ... Haha, sjukt. Jeg tipper i underkant av £40-50M som et realistisk bud, men de går sterkt ut. Heldigvis kommer de aldri til å få ham, bra av klubben å ikke la seg presse til å selge. Torres skal bli på Anfield. Ser du hva du skriver her, eller? Du vet at om DIC overtar kontrollen, så blir vi nok omtrent slik som Chelsea eller Man City er..? Ergo, blir du kvalm av din egen klubb da..? DIC er ikke på langt nær så pengesterke som disse nye Man City-eierne er. Men DIC har mer ressurser enn amerikanerne, som nærmest er i minus. Jeg er helt sikker på at vi ikke kommer til å bli noe Chelsea eller Man City hvis DIC overtar oss, men vi vil nok bli litt sterkere på overgangsmarkedet, ja, men det er stor forskjell på å få inn flere ressurser og å drive slik som Chelsea/City gjør. Men DIC kommer i så fall til å ordne opp i økonomien vår og sørge for at vi endelig får det nye stadionet vårt. Og med nytt stadion -> flere inntekter -> sterkere på overgangsmarkedet. Ingen som kjøper bortedrakta? Kun meg? Har bortedrakta jeg. Med 7 Keane. Den er knallfin. Skal også kjøpe CL-bortedrakta når jeg er i Liverpool. Hjemmedrakta har jeg to av. Sjef kjøp btw, Benitez! Helt lik min drakt da, med Carra. Legende. Skal nok kjøpe meg drakt snart jeg også. Hvor er det best å kjøpe drakt online. Kvalitet og pris. Liverpoolfc.tv. Ekte drakt, ekte trykk. Støtt klubben. Nå har jeg plutselig billetter til TO kamper. Skulle jo søke på billetter til Atletico-kampen, og fikk disse. Så plutselig får jeg beskjed nå om at jeg har fått tre billetter hos Tage til Marseille-kampen i tillegg ... Jeg har tydeligvis søkt på feil kamp når jeg søkte hos Tage. Så nå er jo dilemmaet om jeg skal bruke de billettene når jeg fra før av skal på Atletico ... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Ingen som kjøper bortedrakta? Kun meg? Har bortedrakta jeg. Med 7 Keane. Den er knallfin. Skal også kjøpe CL-bortedrakta når jeg er i Liverpool. Hjemmedrakta har jeg to av. Samme som meg da, med 7 Keane. Du må jo reise på begge kampene da Hewitt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Får se hva jeg gjør de neste dagene, høre om jeg får med noen. Det er som sagt tre plasser, så jeg må i så fall få med to andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Skjorte bestilt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Nå er ikke DIC på langt nær så rike som Abu Dhabi folka da, så vi kan jo håpe DIC bruker penger litt mer forsiktig om vi skal si det sånn. Dersom det er sheik Mohammed som trekker i trådene i DIC, så tror jeg du tar grundig feil. Mannen satser noe enormt, nesten innenfor alle katogorier, annbefaler deg å se 60 min. episoden som ble laget om han. Usikker akkurat hvor mye han styrer i DIC thought. Mulig Abu har mer penger, men han Mohammed er jo sjefen i Dubai. Dersom DIC hadde fått kjøpt lfc, håper jeg at vi får et nytt stadion og blir kvitt gjelda fremfor å handle spillere i cheal$ki stil. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har også sett det 60 minutes programmet. Litt av en type, og helt enig med deg, han satser for fullt i alle prosjektene sine. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Sjef kjøp btw, Benitez! Helt lik min drakt da, med Carra. Legende. Jeg glemte at jeg jeg kjøpte langermet, naturligvis Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Pennant tilbys ny kontrakt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Kunne godt sett at Pennant reiste i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå