Nutjob Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 å få inn noen eiere med ressurer hadde vært fint. En ny stadion og litt mer til spillere. men noen "nå-skal-det-brukes-30-milliarder-på-spillere-og-best-i-verden-på-3,5-min" er i alle fall ikke jeg interessert i eg som united supporter kunne godt tenkt meg ein med god økonomisk styrke sånn at me kunne kvitta oss med lånet, utenom det føler eg klubben ikkje treng noko anna for augeblikket Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Er mye bedre å handle smart enn å handle alt for å se om noe av det funker... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Tror ikke noen er interessert i å drive slik som Chelsea har gjort og City nå har begynt med. Stor forskjell på å få eiere med ressurser, og å kjøpe verdensstjerne på verdensstjerne i løpet av kort tid og bytte ut omtrent hele laget. Men skulle gjerne hatt eiere som kunne bidra litt, for å få på plass stadion, få ned lånene og selvsagt også gjøre oss litt sterkere på overgangsmarkedet (det vil jo også inntektene fra ny stadion kunne bidra sterkt til). Dette er ikke noe amerikanerne greier å få til. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Om Liverpool skulle bli kjøpt opp skulle det vært en klausul i "kontrakten" som sa at de nye eierne MÅ bygge ny stadion. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Om Liverpool skulle bli kjøpt opp skulle det vært en klausul i "kontrakten" som sa at de nye eierne MÅ bygge ny stadion. Alle som har litt mellom ørene skjønner jo at Liverpool er helt nødt for å ha en ny stadion for å kunne henge med de andre klubbene. Vi taper jo noe sykt på det nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Er det ikke mulig å utvide den? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Er det ikke mulig å utvide den? Fra 45000 til 60-70 er nok ikke mulig.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Er det ikke mulig å utvide den? Fra 45000 til 60-70 er nok ikke mulig.. Aha.. så pass... trodde den var på litt større enn 45000 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 For et fælt regnvær i dag, synd det ikke er noen kamper å se Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Er det ikke mulig å utvide den? Hvis du ser på bilder av den ligger den mitt i et boligfelt med tett i tett av rekkehus rundt. Skjønner ikke hvorfor de ikke bygger 71.000 plasser med en gang som de først hadde tenkt til. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke bygger 71.000 plasser med en gang som de først hadde tenkt til. Skjønner ikke hvorfor ikke de bare bygger en ny stadion med en gang som de først hadde tenkt til og lovet. Kanskje ikke fullt så enkelt, men still. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 De har jo tomta, de har tegningene, de mangler bare penger. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 City prøvde å kjøpe Torres. As suspected. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 De slengte bare ut et par bud her å der, uten mål å mening bare for å prøve å få spillere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Blir kvalm av City. Håper som bare faen at DIC kommer og kjøper oss nå. Sies at de har lagt inn et nytt bud på £500m. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Får håpe det ja, men synd de er noen dager for sene Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Endelig kom drakta mi i posten! 23 Carragher rød hjemmedrakt, herrrlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Velkommer DIC med åpne armer jeg ivertfall. Lurer om Reiera starter mot UNited. En kamp jeg ikke gleder meg til,dog tror på at det blir 1-0 (eller 0-1) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Selvfølgelig skal Riera starte. Har absolutt ingen som er bedre enn han (tror jeg) på venstrevingen. Babel håper jeg blir brukt som spiss med Keane ved siden av seg. Edit: Herlig Benitez! Hjemmedrakten er nydelig Endret 3. september 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Blir kvalm av City. Håper som bare faen at DIC kommer og kjøper oss nå. Sies at de har lagt inn et nytt bud på £500m. ... Ser du hva du skriver her, eller? Du vet at om DIC overtar kontrollen, så blir vi nok omtrent slik som Chelsea eller Man City er..? Ergo, blir du kvalm av din egen klubb da..? Er vel ganske åpenbare grunner til at Riera går inn på venstresiden også er det nok hipp som happ om hvordan Benitez kjører spiss og høyresiden.. Babel på høyresiden, Kuyt og Keane på topp er et alternativ. Kuyt på høyre, Babel og Keane på topp er et annet. Kuyt på høyre, Riera på venstre og Keane alene på topp er også et alternativ. Det samme er også Riera på venstre, Kuyt/Babel på høyre, N'Gog og Keane på topp -> Yossi på høyre, Riera på venstre, Keane alene på topp -> Yossi på venstre, Kuyt/Babel på høyre, Keane alene på topp -> Babel på venstre, Kuyt på høyre, Keane alene på topp.. Mulighetene er mange, ja.. Vanskelig å se hva Benitez vil foreta seg her, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå