Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

å få inn noen eiere med ressurer hadde vært fint. En ny stadion og litt mer til spillere.

men noen "nå-skal-det-brukes-30-milliarder-på-spillere-og-best-i-verden-på-3,5-min" er i alle fall ikke jeg interessert i

eg som united supporter kunne godt tenkt meg ein med god økonomisk styrke sånn at me kunne kvitta oss med lånet, utenom det føler eg klubben ikkje treng noko anna for augeblikket

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke noen er interessert i å drive slik som Chelsea har gjort og City nå har begynt med. Stor forskjell på å få eiere med ressurser, og å kjøpe verdensstjerne på verdensstjerne i løpet av kort tid og bytte ut omtrent hele laget. Men skulle gjerne hatt eiere som kunne bidra litt, for å få på plass stadion, få ned lånene og selvsagt også gjøre oss litt sterkere på overgangsmarkedet (det vil jo også inntektene fra ny stadion kunne bidra sterkt til). Dette er ikke noe amerikanerne greier å få til.

Lenke til kommentar
Blir kvalm av City. Håper som bare faen at DIC kommer og kjøper oss nå. Sies at de har lagt inn et nytt bud på £500m.

 

...

 

Ser du hva du skriver her, eller? Du vet at om DIC overtar kontrollen, så blir vi nok omtrent slik som Chelsea eller Man City er..? Ergo, blir du kvalm av din egen klubb da..?

 

Er vel ganske åpenbare grunner til at Riera går inn på venstresiden også er det nok hipp som happ om hvordan Benitez kjører spiss og høyresiden.. Babel på høyresiden, Kuyt og Keane på topp er et alternativ. Kuyt på høyre, Babel og Keane på topp er et annet. Kuyt på høyre, Riera på venstre og Keane alene på topp er også et alternativ. Det samme er også Riera på venstre, Kuyt/Babel på høyre, N'Gog og Keane på topp -> Yossi på høyre, Riera på venstre, Keane alene på topp -> Yossi på venstre, Kuyt/Babel på høyre, Keane alene på topp -> Babel på venstre, Kuyt på høyre, Keane alene på topp.. Mulighetene er mange, ja.. Vanskelig å se hva Benitez vil foreta seg her, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...