Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
£92m virker faktisk som en realistisk sum for de jævlene der.

 

Vel det sto jo et eller annet sted at famile-formuen var på 5 000 MILLIARDER kroner så 920 millioner gjør jo ikke utslag på kontoen en gang.

 

Men de får bare holde på det finnes nok av eksempler på at det ikke holder med å kjøpe de største navnene også regne med å vinne alt som er.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke selge verdens beste spiss. Ikke engang for £150M! Absolutt ikke. Ingen kan erstatte Torres, han var - og er - vår revolusjon!

 

 

Nå er jo stort sett alt opp til spilleren når det kommer til det siste ordet, men hvis de dunker 70-100 millioner pund på bordet, med de eierne som dere har så hadde jeg kanskje vært litt bekymret, de kan jo nesten betale ned det nye stadionet med den summen der...

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke solgt Torres for noen realistisk sum (nei, £100M er ikke et realistisk bud fra noen klubb). Jeg anser realistiske bud som kanskje opp mot £40-50M om en virkelig nyrik klubb skulle bestemme seg for å gå "all in" på Torres, men jeg ser ingen grunn til å selge ham. Han vil ikke bort og vi vil ikke ha ham bort. Enkel matte. :)

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at det skal mye til for at Torres går til, spesielt City.... Men blir tilbudet på over milliarden, så tror jeg vår kjære eiere ser dollar tegnet å sikler, og prøver alt for å få solgt han. Men siden personen sist bestemmer, så tror jeg det blir vanskelig. Torres er en profil i Liverpool

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4086955,00.html

 

The new owner of Manchester City, Dr Sulaiman Al-Fahim, has intimated that Abu Dhabi United Group for Development and Investment (ADUG) could back a £135million bid for Manchester United winger Cristiano Ronaldo in January.

 

(...)

 

It is also reported City will look to target the likes of Liverpool striker Fernando Torres and Arsenal midfielder Cesc Fabregas as the club aim to build a side capable of achieving success in Europe's most prestigious competition.

 

:!:

 

Greier ikke ta sånt seriøst. Men huff, det virker faktisk som de er seriøse med det de skal prøve på når de henter Robinho for engelsk overgangsrekord ... Er dessverre stygt redd for at vi har enda et forbanna kjøpelag i Premier League, og det gjør vondt å se slikt. Det handler ikke en dritt om stolthet, prestasjoner, tradisjoner, historie, noenting ... Det handler kun om å bla opp størst mulig penger for flest mulig stjerner og kjøpe seg til topplassering. Gjør vondt.

Lenke til kommentar

Som jeg nettopp skrev i tråden dedikert til dette temaet. Jeg blir rett og slett dårlig av dette, og håper United, Arsenal, Liverpool, Real og alle andre med store spillere som City er interesserte i, står på sitt og beholder spillerne sine for det det er verdt. MEn med eierne til Liverpool kan jeg vanskelig se at et bud på Torres ikke blir godtatt om det er stort nok. Forhåpentligvis vil han stoppe det selv.

 

Hvordan skal man konkurrere med sånt da? Jeg synes Chelsea og russern var ille, men disse folka er jo 10 ganger rikere sies det. :dontgetit: Sykt.

Lenke til kommentar

Hvis Rafa aksepterer budet for å få mer til spillerkjøp noe jeg tviler på så føler nok Torres seg uønsket. Men hvis eiere eller styret slår inn og godkjenner så tenker jeg han blir i Liverpool. Gutten elsker laget og blir så lenge han vet han er ønsket og kan blomstre karrieren hos oss.

 

Irriterer meg at rikinger kommer inn og har lekegrind i PL nå. Får håpe på et reglement angående eiere og kjøp av spillere så det ikke blir så ille som det "trues" med.

Lenke til kommentar

Torres is going nowhere for the next 7-8 years. :)

 

Araberne må gjerne komme. Alt annet enn amerikanerne. Jeg synes hvert fall vi fortjener en stadion for faen. Leste for et par dager siden at de andre toppklubbene tjener over dobbelt så mye som oss per kamp bare på kamprelaterte inntekter. Blir ganske syke inntektsforskjeller der.

Lenke til kommentar
Torres is going nowhere for the next 7-8 years. :)

 

Araberne må gjerne komme. Alt annet enn amerikanerne. Jeg synes hvert fall vi fortjener en stadion for faen. Leste for et par dager siden at de andre toppklubbene tjener over dobbelt så mye som oss per kamp bare på kamprelaterte inntekter. Blir ganske syke inntektsforskjeller der.

 

Aaalltid like morsomt å høre supportere si hva som kommer til å skje lengre frem i tid enn det som er sannheten.. Hvordan i alle dager kan du vite at han er Pool-spiller om 7-8 år..? Ja, er litt phun å pirke på slikt. :thumbup:

 

Jaja.. jeg håper nå bare at denne sesongen ikke blir en katasTROFÉløs sesong..

Lenke til kommentar

Men, vi sitter her og er kvalme av City. Hvis DIC kommer til oss, er vi noe bedre da? Hvis vi legger inn kanonbud på store spillere som Silva, Villa, Ramos osv osv, er vi jo ikke noe bedre? Er litt skeptisk til alt jeg. Men det kan jo virke som at hvis ikke de kommer, så blir vi med årene en midelmådig klubb :(

 

Nei, hele situasjonen er frustrerende, og jeg tipper at det kommer en ny, rar FIFA-regel om maks overgangsbudsjett eller noe slikt. Det kunne jo vært en god ide, så ser man hvem som kan bruke penger best, samtidig som steinrike arabere kan slikke seg i ræva og være sure.

 

Men som sagt, ingen vet hva som skjer om 5 år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...