Kiman™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 00.36: Ifølge ryktebørsene til flere engelske nettsteder skal Liverpool angivelig være i forhandlinger med Newcastle om en overgang for Michael Owen. Den skadeskutte spissens kontrakt går ut etter denne sesongen og det er ventet at spissen er tilgjengelig på billigsalg. Aiai, gamle Owen vender tilbake? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 00.36: Ifølge ryktebørsene til flere engelske nettsteder skal Liverpool angivelig være i forhandlinger med Newcastle om en overgang for Michael Owen. Den skadeskutte spissens kontrakt går ut etter denne sesongen og det er ventet at spissen er tilgjengelig på billigsalg. Aiai, gamle Owen vender tilbake? Det hadde ikke gjort noe, men jeg vedder den ene testikelen min på at det er falske rykter.^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg tviler på den der du. OM vi kjøper en ny spiller de neste kvarteret blir det en forsvarspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 o1.oo Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja,det er vel ikke så rart at postcounten er såppas høy med sånne innlegg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja,det er vel ikke så rart at postcounten er såppas høy med sånne innlegg gj, rexa. He got busted Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hadde ikke gjort noe om vi fikk Owen tilbake , Rush blomstra jo som faan etter at han kom tilbake fra Napoli . Mulig det skjer med Owen også ? . Keane har vertfall ikke overbevist meg noe særlig , hadde aldri store forhåpninger heller . Alle andre klubber gjør det bedre en oss i overgangsvinduet :/ Leif ! Endret 2. september 2008 av ogger Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Gammel nyhet nå men sikkert ikke alle som har fått det med seg , Quaresma har signert for Mourinho's Inter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Håper Torres og Gerrard er med, noe de ganske sikkert er. I hvertfall Gerrard. Så kan vi se hvem som er mest avhengige av sine stjernespillere. Ronaldo er helt sikkert ute for oss. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hadde ikke gjort noe om vi fikk Owen tilbake , Rush blomstra jo som faan etter at han kom tilbake fra Napoli .Mulig det skjer med Owen også ? . Keane har vertfall ikke overbevist meg noe særlig , hadde aldri store forhåpninger heller . Alle andre klubber gjør det bedre en oss i overgangsvinduet :/ Leif ! Kanskje jeg er negativ, men jeg tror det er mer sannsynlig at Grimsby Town vinner PL om et par år, enn at Owen blomstrer i LFC. Hvis han kjøpes tilbake, er jeg redd han har tapt seg alt for mye på å være benkesliter i Real, og det å spille for Newcastle. Takk for alt til Steve Finnan... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun Håper Torres og Gerrard er med, noe de ganske sikkert er. I hvertfall Gerrard. Så kan vi se hvem som er mest avhengige av sine stjernespillere. Ronaldo er helt sikkert ute for oss. Tror nok at vi er mer avhengige av våre stjernespillere, enn hva dere er av deres. Endret 2. september 2008 av SkagenK Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begunRonaldo er helt sikkert ute for oss. Men han har jo ikke briljert mot oss sålangt heldigvis heller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Tror nok at vi er mer avhengige av våre stjernespillere, enn hva dere er av deres. Si det til Hewitt a Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Pacheco herjer mot M'boro. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Tror nok at vi er mer avhengige av våre stjernespillere, enn hva dere er av deres. Si det til Hewitt a What have I done? Jeg svarte bare på Rastes latterlige påstand om at Liverpool uten Gerrard og Torres var ingenting. Nevnte jo til og med også at jeg tror dere har flere matchvinnere enn oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hvilken sum skal til for å få Torres til Manchester da ? ...... City..... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 £92M, så skal de få ham. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 £92M, så skal de få ham. Enig med deg, 240 mill for Ronaldo sier han. Selg han sier jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 £92m virker faktisk som en realistisk sum for de jævlene der. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hvis de mener alvor så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå