Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
00.36: Ifølge ryktebørsene til flere engelske nettsteder skal Liverpool angivelig være i forhandlinger med Newcastle om en overgang for Michael Owen. Den skadeskutte spissens kontrakt går ut etter denne sesongen og det er ventet at spissen er tilgjengelig på billigsalg.

Aiai, gamle Owen vender tilbake?

Det hadde ikke gjort noe, men jeg vedder den ene testikelen min på at det er falske rykter.^^

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort noe om vi fikk Owen tilbake , Rush blomstra jo som faan etter at han kom tilbake fra Napoli .

Mulig det skjer med Owen også ? . Keane har vertfall ikke overbevist meg noe særlig , hadde aldri store forhåpninger heller . Alle andre klubber gjør det bedre en oss i overgangsvinduet :/

 

 

Leif !

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Hadde ikke gjort noe om vi fikk Owen tilbake , Rush blomstra jo som faan etter at han kom tilbake fra Napoli .

Mulig det skjer med Owen også ? . Keane har vertfall ikke overbevist meg noe særlig , hadde aldri store forhåpninger heller . Alle andre klubber gjør det bedre en oss i overgangsvinduet :/

 

Leif !

 

Kanskje jeg er negativ, men jeg tror det er mer sannsynlig at Grimsby Town vinner PL om et par år, enn at Owen blomstrer i LFC. Hvis han kjøpes tilbake, er jeg redd han har tapt seg alt for mye på å være benkesliter i Real, og det å spille for Newcastle.

 

Takk for alt til Steve Finnan...

Lenke til kommentar
11 dager igjen! The Liverpool vs Manchester United countdown has begun

 

Håper Torres og Gerrard er med, noe de ganske sikkert er. I hvertfall Gerrard. Så kan vi se hvem som er mest avhengige av sine stjernespillere. Ronaldo er helt sikkert ute for oss.

 

Tror nok at vi er mer avhengige av våre stjernespillere, enn hva dere er av deres.

Endret av SkagenK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...