Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gratulerer med en kjempekamp. :)

7995920[/snapback]

takk takk =)

Gratulerer med gårsdagen.

Edit: Dobbelpost :ohmy:

7995925[/snapback]

Det er andre supportere her enn ManU/LFC :)

Forøvrig flott kamp. Bellamy er herved min favoritt spiller i Liverpool, når han først banker Riise med ei golfkølle(?) og at han er så rå at han feirer scoringen på den måten. Men tror mye av æren for gårsdagens seier skal gå til Benitez, nesten perfekt kamp (så perfekt det er mulig og komme mot Barca).

Men Barca er kjent for og heve seg når det trengs, men de trenger tross alt 2 mål minst.

Fotnote: Dere har oss helga før returoppgjøret, at dere makter og vinne begge de kampene har jeg mine tvil om. Håper Benitez hviler spillere mot United :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt sjangsen til å skrive noe tidligere, men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

F*** i h****** for en deilig følelse. Dette var rett og slett over de fleste forventninger. Hadde vært fornøyd med 2-1 andre veien eg. :p

Lenke til kommentar
Gratulerer med en kjempekamp. :)

7995920[/snapback]

takk takk =)

Gratulerer med gårsdagen.

7995925[/snapback]

Det er andre supportere her enn ManU/LFC :)

7997459[/snapback]

Trodde LarsP var Man Utd supporter

7997574[/snapback]

*hark*bare si at du sikta til bursdagen hans som var 20.februar i følge profilen*hark*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg så kampen sammen med broren min på 12 og en hærskare med United-fans. Jeg reiste meg og skrek når Bellamy scoret og når Riise gjorde sin perle satt jeg på knærne og brølte av glede. Det gjorde så utrolig godt å se medgangssupporterne til United (no offence til dere "ordentlige" fans) spise sine egne ord og bevitne at en av erkerivalene banker et av verdens beste lag i deres egen bakgård. Denne seieren var et godt plaster på såret som ble forårsaket av Uniteds ufortjente seier mot Lille. Jeg håper inderlig at vi ikke møter United for uansett hvordan det går, kommer den kampen til å sette dype spor i vennekretsen.

Lenke til kommentar

Kona til Reina er visstnok drektig og skal kalve i nær fremtid, derfor er han ikke å finne hverken på banen eller på benken.

Blir spennende å se Mascherano, han har jo trent lenge med resten av gutta. Ellers tror jeg at Gonzales og Pennant må ha en bra dag for at vi skal lykkes. Tradisjonelt er jo Liverpool svake etter CL-kamper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...