Ol'H Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Gratulerer med en kjempekamp. 7995920[/snapback] takk takk =) Gratulerer med gårsdagen. Edit: Dobbelpost 7995925[/snapback] Det er andre supportere her enn ManU/LFC Forøvrig flott kamp. Bellamy er herved min favoritt spiller i Liverpool, når han først banker Riise med ei golfkølle(?) og at han er så rå at han feirer scoringen på den måten. Men tror mye av æren for gårsdagens seier skal gå til Benitez, nesten perfekt kamp (så perfekt det er mulig og komme mot Barca). Men Barca er kjent for og heve seg når det trengs, men de trenger tross alt 2 mål minst. Fotnote: Dere har oss helga før returoppgjøret, at dere makter og vinne begge de kampene har jeg mine tvil om. Håper Benitez hviler spillere mot United Endret 22. februar 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Gratulerer med en kjempekamp. 7995920[/snapback] takk takk =) Gratulerer med gårsdagen. 7995925[/snapback] Det er andre supportere her enn ManU/LFC 7997459[/snapback] Trodde LarsP var Man Utd supporter Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Morro situasjon, dette... LarsP er hardbarka Chelsea-fan, og vi har jo en Arsenal og Tottenham-tråd også, mener jeg å huske, og selvfølgelig Chelsea tråden (nei jeg ble ikke betalt for å nevne den tråden ) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har ikke hatt sjangsen til å skrive noe tidligere, men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! F*** i h****** for en deilig følelse. Dette var rett og slett over de fleste forventninger. Hadde vært fornøyd med 2-1 andre veien eg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Gratulerer med en kjempekamp. 7995920[/snapback] takk takk =) Gratulerer med gårsdagen. 7995925[/snapback] Det er andre supportere her enn ManU/LFC 7997459[/snapback] Trodde LarsP var Man Utd supporter 7997574[/snapback] *hark*bare si at du sikta til bursdagen hans som var 20.februar i følge profilen*hark* Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå er det bare til å glede seg til en konge kamp på Anfield og kanskje like bra, hvis ikke bedre, stemning som for snart 2 år siden. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå er det bare til å glede seg til en konge kamp på Anfield og kanskje like bra, hvis ikke bedre, stemning som for snart 2 år siden. 7999489[/snapback] Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den videoen gir meg tårer i øynene enda så mange ganger jeg ser den. Det er også så utrolig digg å se Maurinho klappe til LFC-fansen. Det fryder meg! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 *hark*bare si at du sikta til bursdagen hans som var 20.februar i følge profilen*hark* 7999360[/snapback] hehe. Gratulerer med overstått var det jeg egentlig mente. 22 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg så kampen sammen med broren min på 12 og en hærskare med United-fans. Jeg reiste meg og skrek når Bellamy scoret og når Riise gjorde sin perle satt jeg på knærne og brølte av glede. Det gjorde så utrolig godt å se medgangssupporterne til United (no offence til dere "ordentlige" fans) spise sine egne ord og bevitne at en av erkerivalene banker et av verdens beste lag i deres egen bakgård. Denne seieren var et godt plaster på såret som ble forårsaket av Uniteds ufortjente seier mot Lille. Jeg håper inderlig at vi ikke møter United for uansett hvordan det går, kommer den kampen til å sette dype spor i vennekretsen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 wtf dudek i mål her er lagoppstillinga mot sheffiel united Lag H: Dudek Finnan Carragher Hyypiä Riise Pennant Gerrard Mascherano Gonzalez Crouch Fowler Lag B: Innbyttere H: Padelli Agger Alonso Sissoko Kuyt Lenke til kommentar
OHell Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Gleder meg til å se mascherano jeg Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Ikke akkurat den beste startoppstillingen, men det kan bli spennende å se Mascherano i dag ja. Endret 24. februar 2007 av Swome Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvorfor Dudek? 3 baklengs i dag da! EDIT, fant ut hvorfor han er i målet. En stor risk etter min mening Endret 24. februar 2007 av Leaf Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kona til Reina er visstnok drektig og skal kalve i nær fremtid, derfor er han ikke å finne hverken på banen eller på benken. Blir spennende å se Mascherano, han har jo trent lenge med resten av gutta. Ellers tror jeg at Gonzales og Pennant må ha en bra dag for at vi skal lykkes. Tradisjonelt er jo Liverpool svake etter CL-kamper.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Gud på topp 8014701[/snapback] Ja, å han har jo allerede skårt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kuyt inn. Seieren er vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå